|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Παιδιά είμαι στη δουλεια τώρα και δεν εχω μαζι μου τα στοιχεία. Ο πωλητής είχε απαντήσει στα πρώτα mails και μετά εξαφανίστηκε. Το δε ebay τον εμφάνιζε ως αξιόπιστο. Το έχω ακούσει και από άλλα άτομα πάντως για την Κίνα , όχι όμως με ενυδρειακά προϊόντα...
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Όχι εγώ πάντα έχω βγάλει άκρη εάν κάτι χαθεί, εάν και αυτό δεν μου συμβαίνει πολύ συχνά. Δηλαδή εάν ελέγξεις τον αριθμό αποστολής σου βγάζει μόνο παλιά ημερομηνία γιατί και εμένα έκανε πολύ καιρό να έρθει αλλά κάθε 15 μέρες το έλεγχε το ίδιο τελωνείο επί 2μήνες. Πότε το είχες παραγγείλει; Α και προσοχή άν το παρήγγειλες κάποια στιγμή από τα χριστούγεννα και μετά θα υπάρξει καθυστέρηση γιατί ο καινούργιος χρόνος για τους κινέζους ήταν κάπου στις 2-3 Φεβρουαρίου εάν δεν κάνω λάθος.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Η παραγγελία είχε γίνει γύρω στις 20 Οκτώβρη και ο προμηθευτής ήταν αυτός που αναφέρεις πιο πάνω από ότι θυμάμαι τώρα (δεν έχω τα στοιχεία μαζί μου)
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Κατάλαβα. και εμένα κάπως έτσι είχε γίνει και απλά του ζήτησα να μου το ξανα στείλει τέλος νοεμβρίου και σήμερα μπήκε στην Ελλάδα.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Παιδιά, μη περιμένετε από το ebay να κάνει κάτι, τη 40ημέρα της αγοράς ενημερώνεται το πωλητή πως αν σε 48 ώρες δεν θα σας κάνει refund θα κάνετε εσείς στο paypal, και αν δεν σας κάνει, τη 44η ημέρα καταγγελία στο Paypal και ζητήστε refund, δεν έχω χάσει ούτε λεπτό από το ebay, όταν δω ότι ο πωλητής δεν μου απαντάει, αμέσως στο Paypal και negative feddback , και τότε να δείτε πως τρέχει
------------------------- Επίσης, ΠΟΤΕ να μη ζητάτε να σας το ξαναστείλει, χάνεται χρόνο για τις 45 ημέρες, refund και νέα παραγγελία, ΠΑΝΤΑ
__________________
Δεν απαντώ σε πμ για ενυδρειακά θέματα Φυλλάδιο GAB - Χρυσόψαρα Φυλλάδιο GAB - Μονομάχοι Τα ενυδρεία μου Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Τάκης : 13-02-14 στις 11:58 Αιτία: Automerged Doublepost |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Διαφωνώ με το να φτάνουμε τις καταστάσεις στα άκρα με sellers που είναι καλοί και να δημιουργούμε το θέμα από το πουθενά. Γιατί στο τέλος δεν θα στέλνουν στην Ελλάδα αντικέιμενα από Κίνα.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Είναι ωστόσο ως ένα σημείο "υποχρέωση" τους θεωρώ να υποστηρίζουν τους πελάτες που δίνουν τα χρήματά τους και τελικά δεν παίρνουν το προϊόν. Οι πωλητές στο κάτω κάτω είναι υπό την 'ομπρέλα' του ebay οπότε έχει και αυτό μερίδιο ευθύνης. Προσωπική μου γνώμη. Γνωρίζω ότι αγοράζει πολύς κόσμος και δεν είναι το σύνηθες αυτό που συνέβει σε μένα. Αλλά εγω έχω 2 στα 2 από αυτούς και το λαμβάνω σοβαρότατα υπόψη μου. Φταίω κι εγω που δεν το κυνήγησα καμια 15αρια μέρες νωρίτερα (όπως θα έπρεπε)αλλά αυτό δεν τους δικαιολογεί και πάλι. Αυτά από μένα...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Δεν φτάνεις στα άκρα, αν σε γράφουν και δεν σου δίνουν σημασία κάνεις αυτά που είπα, και είναι δικαίωμα σου σύμφωνα με τους κανόνες του Paypal, γιατί σε καλύπτει το Paypal όταν πληρώσεις με αυτό. Και αυτό το ξεκίνησα όταν είχα παραγγείλει μελάνια και δεν μου ήρθαν ποτέ και συγκεκριμένα μου είπε πως τα ξαναέστειλε, και όταν τον ενόχλησα μετά τις 45 ημέρες πως δεν έχω λάβει τίποτα μου απάντησε πως αυτός τα έστειλε και να μη τον ξαναενοχλήσω. Προσωπικά όμως έχω στείλει χρήματα πίσω γιατί παρέλαβα τα πράγματα μετά τις 45 ημέρες και αφού μου είχε κάνει επιστροφή. Εννοείτε πως αυτό γίνεται σπάνια, αν κάποιος το κάνει συνέχεια θα φάει ban από το ebay αλλά και από το Paypal
__________________
Δεν απαντώ σε πμ για ενυδρειακά θέματα Φυλλάδιο GAB - Χρυσόψαρα Φυλλάδιο GAB - Μονομάχοι Τα ενυδρεία μου |
#9
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Ειναι το σωστο και ειναι δικαιωμα του πελατη να το κανει, οταν δεν ικανοποιηθουν οι οροι συναλλαγης. Λαθος θα ηταν να κανουμε dispute, χωρις να επικοινωνησουμε πρωτα με τον πωλητη, ή για λαθος λογο γενικα σχετικα με τους ορους συναλλαγης, πχ για το χρονο παραλαβης ή για την περιγραφη του προιοντος κλπ Υπαρχουν και οδηγιες στο ebay σχετικα με το ποτε και πως κανουμε dispute (καταγγελια) πχ http://www.ebay.com/gds/Buyers-and-S...1210780/g.html http://ebay.about.com/od/mistakestoa...ma_dispute.htm http://resolutioncenter.ebay.com/ Επισης λαθος ειναι να μην κανουμε dispute οταν υπαρχει λογος. Πρεπει να κλεινουν οι απατεωνες.
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα. |
#10
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Εγώ προσωπικά κρίνω ανάλογα την περίπτωση του πωλητή.
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
stc-1000..δεν λειοτυργεί | gmaravelisvet | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 18 | 28-04-13 11:19 |
αλλαγη απο τ8 σε λαμπες οικονομίας 220V αξιζει??? | kingrim | Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά | 9 | 24-08-10 23:08 |