|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Λογικα δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Αλλα για να σου φυγει το αγχος, μπορεις στο πανω μερος να βαλεις μια κοντρα, εκτος και εχει ηδη, οποτε σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Αφού το έχεις μόνο 45 μέρες τότε είναι στην εγγύηση. Τους το λες και απαιτείς αλλαγή (για να μην πω για αποζημίωση εφόσον θα αναγκαστείς να ξεστήσεις και να στήσεις το ενυδρείο σου). Αν δε συμορφωθούν ξέρεις ποια το δρόμο... Email στη γερμανία... Τι άλλο μπορείς να κάνεις εκτός από αυτά;
Εγώ δε θα έβαζα κόντρα σε καινούριο ενυδρείο εργοστασιακό. Γιατί αν τελικά ανοίξει μπορεί και να σου πουν ότι εσύ φταις... Στο site της Juwel δίνουν ως αντιπρόσωπο για Αθήνα το εξής: Pet-Vet Supplies S.A. Leof. Karamanli 173 b 136 71 Axarnes, Athens 0030 10 2409229 Μπορείς να δοκιμάσεις σε αυτούς αν οι δικοί σου το αρνηθούν...
__________________
Το ενυδρείο μου (1-2-2007) |
#3
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
και παλι ευχαριστω |
#4
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Πάντως μου κάνει εντύπωση που παρουσιάζεται το ίδιο ακριβώς ζήτημα και στα δύο ενυδρεία... και στο ίδιο τζάμι...
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Εφόσον υπάρχει το ίδιο πρόβλημα σε δύο ίδια ενυδρεία τότε πολύ πιθανόν να είναι εργοστασιακό σφάλμα. Κάνοντας ένα κοινό e-mail και οι δύο αναφέροντας το πρόβλημα πολύ πιθανόν να γλυτώσετε και άλλους από το τρέξιμο.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση του εν λόγω καταστήματος είναι απαράδεκτη και νομίζω κι εγώ πως πρέπει να προχωρήσεις όπως σου είπε ο mmbuna. Να και η εγγύηση που δίνει η juwel από το site της, η οποία εξάλλου υπάρχει και στο φυλλάδιο οδηγιών που πρέπει να περιέχεται μέσα στο ενυδρείο κατά την αγορά του: Guarantee We guarantee the performance of the JUWEL-Aquarium product or its accessories to the purchaser for a period of 24 months from the date of purchase according to the following conditions: § 1 Extent of the guarantee (1) This guarantee extends to the JUWEL-Aquarium product and its components excluding items subject to wear and tear such as light tubes and filter media. It is limited to the product as such and does not cover damage to other property and/or individuals. In addition, the provisions of the product liability law apply. These provisions are not limited by the aforementioned arrangement. (2) It is the prerogative of JUWEL-Aquarium to decide whether the guarantee is performed by means of repair or replacement. If neither repair nor replacement can ensure the performance of the JUWEL-Aquarium product the purchaser is entitled to demand a reduction in price or to return the product against repayment of the purchase price. § 2 Guarantee period and settlement procedure (1) The guarantee period begins on the day of the purchase of the product from the retailer. Claims under this guarantee will not be honoured, if (a) the damage is caused as a result of improper use or maintenance or nonobservance of the instructions given in this manual (b) the product or its components have been maintained by persons or companies not authorised by the manufacturer to do so (c) the product or its components have been damaged by mechanical means of whatsoever kind, in particular broken glass (2) All claims under this guarantee have to be notified to the retailer, from whom the aquarium has been purchased without delay, however, not longer than 2 weeks from the day of first occurrence of defects. Rights under the consumer protection laws will remain unaffected. (3) Guarantee claims will only be accepted if the validity of the claim is supported by evidence of purchase of the JUWEL-Aquarium product. This declaration of guarantee is a translation only. In case of doubts the original German language version prevails. We reserve the right to make technical alterations. © JUWEL AQUARIUM ® JUWEL, Trigon, Vision, Rekord, Rio, Lido, Monolux, Duolux und Multilux 9
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Παιδιά θα ήθελα να προσθέσω όπως προείπε ο συνχομπίστας Κώστας ότι το Pet City και κάθε pet-shop αγοράζει από τον επίσημο αντιπρόσωπο, που στην περίπτωση της Juwel στην Ελλάδα είναι η Pet-Line A.E., Παπαρηγοπούλου 21, Αγία Παρασκευή! Τηλέφωνο 210-6069800!
Καλά είναι να πάρει όποιος έχει πρόβλημα πρώτα εκεί, να μιλήσει με τον υπεύθυνο (στην προκειμένη περίπτωση κος Πισίνας) και μετά αναλόγως την ανταπόκρισή του να απευθυνθεί στο εκάστοτε pet-shop ή στην κατασκευάστρια εταιρία...! Δυστυχώς οι πωλητές των pet-shop, όσο πιο μεγάλο είναι το κατάστημα, τόσο πιο απαράδεκτοι είναι... Μόνο οι ιδιοκτήτες pet-shop θα ασχοληθούν σοβαρά μαζί σου, που πονάνε την επιχείρησή τους...! |
#7
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
λοιπον πηγα στο pet-city και τους ανεφερα την περιπτωση και η απαντηση τους ηταν "οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση και οτι θα πρεπει να ανοιξει πρωτα για να με καλυψουν....!!! " η απαντηση δεν ηταν του πωλητη αλλα του γιου του ιδιοκτητη της αλυσιδας pet-city.Στην pet-line δεν ηταν εκει ο αρμοδιος και μου ειπαν να παρω Δευτερα.Μαλλον θελουν τον Γερμανο τους Αυτα... |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Προσωπικά θα σου πρότεινα να περιμένεις έως τη Δευτέρα να μιλήσεις με τον αρμόδιο ΚΑΙ ΜΟΝΟ...! Ούτε σε τηλεφωνήτριες, ούτε σε βοηθούς, σε κανέναν!!!
Όταν τον βρεις να του μιλήσεις σοβαρά και κοφτά και να περιμένεις αυτός τι λύση θα σου δώσει! Και μετά βλέπεις... Όσο για το γιο... Αν ήξερε τα δικαιώματά σου όπως ανέφεραν και όλα τα παιδιά προηγουμένως... Για μένα δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με το πρόβλημά σου... Και γιατί να το κάνει? Την πώληση την έκανε, τα λεφτά τα πήρε...οπότε...άντε γεια! |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Αρχικά σκέφτομαι να στείλω ένα email στη juwel μήπως μπορούν να μας απαντήσουν κατά πόσο κρίνουν ότι η στραβή συνδεσμολογία μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.... και θα δούμε....
Επισυνάπτω και μια φωτό που αν και από κινητό νομίζω δίνει μια εικόνα του προβλήματος.
__________________
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Κολληση τζαμιου με πλεξι γκλας | Nik25 | DIY . Φτιάχτο μόνος σου | 6 | 20-07-06 20:51 |
Αντοχη τζαμιου | andreas K | Γλυκό νερό - Γενικά | 6 | 15-04-06 22:34 |