Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 21-01-10, 12:43   #1
Στήσιμο ενυδρείου - Βοήθεια!
Andrews
Junior Member
Εγγραφή: 21-01-2010
Περιοχή: Αχαια
Μηνύματα: 8

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Andrews Ο χρήστης Andrews δεν είναι συνδεδεμένος 21-01-10, 12:43
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλημέρα σας!

Νιώθω πολύ τυχερός που ανακάλυψα την παρέα που έχετε εδώ.

Και έτσι πήρα την απόφαση να ζητήσω τη βοήθειά σας.

Πρώτα από όλα, είμαι παντελώς άσχετος με ότι αφορά τα ενυδρεία.
Αλλά την πάτησα άσχημα όταν μου έκαναν δώρο πριν από κανα μήνα ένα ενυδρείο με διαστάσεις 60 μήκος - 40 ύψος - 32 πλάτος.

Και έτσι, επειδή δεν ήθελα να κάνω καμιά επιπολαιότητα και να πάρω ψάρια με το μάτι να τα βάλω μέσα, αποφάσισα να googlάρω λίγο το θέμα.

Και εκεί άρχισε το δράμα μου.

Εδώ και ένα μήνα λοιπόν, έχω φάει τέτοιο κόλλημα, που σερφάρω ώρες ατελείωτες κάθε μέρα, στο σπίτι και στο μαγαζί μου, προσπαθώντας να μάθω και να βρώ τί καλύτερο μπορώ να κάνω για τα ψάρια και κατ' επέκταση για μένα.

Και βρίσκω τρομερά ενδιαφέρον να στήσεις μία ζωντανή κοινωνία.

Μπορώ να πω πως έχω μάθει αρκετά πράγματα, αλλά σίγουρα πριν κάνω κάποια κίνηση στο άδειο μου ακόμα ενυδρείο(ναι έχω αντισταθεί στον πειρασμό ακόμα να το γεμίσω), θέλω οποσδήποτε να σας περιγράψω που έχω καταλήξει και να με διορθώσετε και να με βοηθήσετε για να μην κάνω κάποια πατάτα και υποφέρει όλη η κοινωνία του ενυδρείου.


Θα είμαι όσο πιο αναλυτικός μπορώ.


Έχω καταλήξει στα εξής.

Στον πάτο: Ουδέτερο χαλαζιακό χαλίκι 1mm με φυσικό σκούρο χρωματισμό.

Από ψαράκια: Θέλω να βάλω 6 Guppies (2 αρσ. 4 θηλ.) και 6 Corydoras panda (4 αρσ. 2 θηλ.) ή αντί για Corydoras γαρίδες Amano.

Και θέλω να βάλω φυσικά φυτά.
Έχω καταλήξει στα εξής: