|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Το βραχυκύκλωμα έγινε πριν την συσκευή. Προφανώς λόγω του ότι είναι πολύ κοντά οι δύο επαφές και λίγη απροσεξία μαζί, κάποιο συρματάκι στην έκανε (εκτός της κλέμας) και σου βραχυκύκλωσε.
Καλό είναι όταν γυμνόνουμε το καλώδιο να το στρίβουμε όσο μπορούμε καλύτερα στο σημείο που είναι γυμνό και μετά με προσοχή να το βάζουμε μέσα στην κλέμα, προσέχοντας πάντα μήπως κάποιο από τα πολλά λεπτά συρματάκια μας την κάνει και δεν μπει μέσα. Μην ανησυχείς πάντως, δεν έχει πάθει τίποτα ο κοντρόλερ. Προσοχή μόνον θελει λίγο και στις άλλες επαφές, αν και εκεί σε περίπτωση βραχυκυκλώματος απλά θα σου δουλεύει συνέχεια η συσκευή που θα βάλεις.
__________________
Ποτέ μην λογομαχείς μ' έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του όπου και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας! ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
παιδια χιλια ευχαριστω για τη βοηθεια νομιζω μπορω να συνεχισω...
θελω να μου πειτε αν ειναι σωστο αυτο που σκεφτομαι. θα συνδεσω το διπλο καλωδιο στις συνδεσεις 5,6 και στην αλλη ακρη θα βγαινει ενα θηλυκο φις οπως επισης και στις 7,8 θα καψω το καλωδιο του 5,7 για να το απογυμνωσω οπως επισης και στο 2 και θα τα βραχυκυκλωσω με ενα καλωδιο. Αντ αυτου μπορω να κοψω δυο καλωδιακια το οποιο το πρωτο θα πηγαινει απο την υποδοχη 2 στην 5 και ενα δευτερο καλωδιο απο την 5 στην 7?και παραλληλα να βαλω και τα φις οπως αναφερω στην πρωτη παραγραφο? υγ:Και μερικες φωτο απο τα ανεμιστηρακια και την πατεντα μου |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Με μπέρδεψες.
Για τη κάθε έξοδο παίρνεις: Από την επαφή 1 ένα καλώδιο προς το θυλικό φις της θέρμανσης και ένα καλώδιο προς το θυλικό φις της ψύξης. Εννοείται πάντα και το καλώδιο που πάει στην μπρίζα. Από την επαφή 2 ένα καλώδιο προς την 5 και ένα προς την 7. Από την 6 και την 8 παίρνεις αντίστοιχα τα δεύτερα καλώδια για τα θυλικά φις. Για να μην γίνεται ο χαμός πίσω στις επαφές, θα σου πρότεινα να πάρεις μικρές ηλεκτρολογικές κλέμες και τις ενώσεις να τις κάνεις εκεί (2 προς 5, 2 προς 7 και 2 προς μπρίζα). Ομοίως να χρησιμοποιήσεις μια δεύτερη κλέμα για τις ενώσεις 1 προς φις ψύξης και 1 προς φις θέρμανσης.
__________________
Ποτέ μην λογομαχείς μ' έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του όπου και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
thanks για το ενδιαφερον
το 1,2 που λες για τα θυληκα φις εισαι σιγουρος..?γιατι το manual γραφει οτι ειναι μονο για ΑC.Εβαλα εκει το αρσενικο φις που παει στο ρευμα τωρα δωσε βαση αν μπορεις για να με βοηθησεις. Απο το 2 πηρα ενα καλωδιο μονο και το πηγα στην 5 πηρα δευτερο καλωδιο απο την 5 στην 7 τελος ενα δικλωνο στιν 5,6 και αλλο ενα στην 7,8 για τα θυληκα φις οπου και θα μπει θερμοστατης και ψυξη αντιστοιχα... Το ενα περα απο την αρσενικη πριζα παει καπου αλλου? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Ναι τα 1,2 πάνε ΚΑΙ στην μπρίζα.
Όχι τα φις για ψύξη - θέρμανση είναι λάθος έτσι. Το ένα καλώδιο θα το πάρεις από το 6 και το άλλο θα φτιάξεις γέφυρα με το 1 (για το ένα φις). Και για το άλλο φις, το ένα καλώδιο θα το πάρεις από το 8 και δεύτερο καλώδιο θα το πάρεις πάλι από το 1. Δες λίγο το πρόχειρο σκίτσο για να καταλάβεις τι σου λέω.
__________________
Ποτέ μην λογομαχείς μ' έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του όπου και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας! ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
μαλλον τωρα το καταλαβα
Συνοπτικα Απο την 1 θα ξεκινανε τα εξης καλωδια ενα καλωδιο στο αρσενικο φις ενα καλωδιο στο ενα ποδαρακι του θηλυκου φις ενα καλωδιο στο ενα ποδαρακι του δευτερου θυληκου φις Απο την 2 θα ξεκινανε τα εξης καλωδια ενα καλωδιο στο αρσενικο φις ενα καλωδιο στην 5 ενα καλωδιο στην 7 σωστο?? |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Χαρά στο κουράγιο σου, τέτοια ώρα!! Ναι, σωστός. Τα καλώδια για τα δεύτερα ποδαράκια των δυο θυλικών φις θα τα πάρεις από τις επαφές 6 και 8. Για τις βίδες τι έκανες τελικά? Και γνώμη μου είναι να βάλεις σίγουρα λαστιχάκια μεταξύ ανεμιστηράκια και καπάκι. Αν κάποιο ανεμιστηράκι δεν είναι και τόσο αθόρυβο, το καπάκι θα σου δουλέψει σαν αντιχείο και θα σου πολαπλασιάσει τον θόρυβο.
__________________
Ποτέ μην λογομαχείς μ' έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του όπου και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας! ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Να επισημανω οτι οι βιδες που εβαλες μου φαινονται για απλες ξυλοβιδες(?)
Πολυ συντομα θα σκουριασουν και η σκουρια θα σταζει στο νερο.
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
σπυρο μου ειπαν ειναι ανοξειδωτες τωρα τι να πω..Nα παλεψω λιγο τη συνδεσμολογια μη μπερδευω το ενα με το αλλο και θα ρωτησω για σιγουρα για τις βιδες μην με κοροιδεψαν..και αν ναι θα τις αλλαξω.
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Ακόμα, εγώ θα έβαζα και από ένα λεπτό λαστιχάκι σε κάθε βίδα (ή δεματικό) μεταξύ φουρφούρι και καπάκι, ώστε να μην μου δουλέψει το καπάκι σαν αντιχείο, για τον θόρυβο των μοτέρ από τα 3 φουρφούρια.
__________________
Ποτέ μην λογομαχείς μ' έναν ηλίθιο. Θα σε ρίξει στο επίπεδό του όπου και θα σε κερδίσει λόγω εμπειρίας! ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Δοκιμασε αν πιανει τις βιδες, μαγνητης.
Για καλυτερο οπτικο (αλλα και απο θεμα σκονης) αποτελεσμα, καλο θα ηταν να εβρισκες και εβαζες fan filters.
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Παιδια χιλια ευχαριστω..τα συνδεσμολογησα οπως μου ειπες στο σχημα και τωρα θα τσεκαρω αν παιζει
θα ποσταρω εντος ολιγου... |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Ψυξη | ραφαηλ10 | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 15 | 30-08-10 00:21 |
ψυξη | VLASIS | DIY . Φτιάχτο μόνος σου | 30 | 21-04-10 22:23 |
ψυξη | chris129 | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 3 | 24-04-07 18:46 |
ψυξη/θερμανση | mikele | Δίσκοι | 29 | 02-06-06 10:27 |
ΨΥΞΗ | steve_ier | DIY . Φτιάχτο μόνος σου | 43 | 03-06-04 19:34 |