Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Γλυκό νερό - Γενικά

Γλυκό νερό - Γενικά Οτι δεν εμπίπτει στις εξειδικευμένες κατηγορίες.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 30-12-09, 21:13
Το avatar του χρήστη maria1983
maria1983 Ο χρήστης maria1983 δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 16-11-2009
Περιοχή: χολαργός
Μηνύματα: 309
Προεπιλογή θέλω τη γνώμη σας

Κι εκεί που έχω ρίξει απίστευτες ώρες διαβάσματος σχετικά με το τι ενυδρείο θα στήσω κι έχω υπολογίσει τα πάντα, τρώω ξαφνικά μια πετριά μήπως τελικά δε βάλω ζωοτόκα αλλά corydoras και neon! Ουσιαστικά όλα είναι ψάρια που μ αρέσουν αλλά γενικά έχω μια αδυναμία στα 2 τελευταία! Απλά λόγω του ότι είμαι αρχάρια και γενικά συστήνονται τα guppies για αρχάριους (όχι ότι είναι δύσκολα τα άλλα δύο είδη) είχα καταλήξει σε αυτά! Ψάξε ψάξε όμως σου μπαίνουν ιδέες...
Θέλω λοιπόν τη γνώμη σας, να βάλω guppies, apple snails και γαρίδες ή corys και νέον(και πιθανότατα και σαλιγκάρια και γαρίδες; Α, θα πρέπει να αναφέρω ότι μ αρέσει στο ενυδρείο να κυριαρχεί η παρουσία των ψαριών, ώστε τα ξύλα,οι πέτρες (ξύλα και πέτρες μου αρέσουν πολύ) και τα φυτά να αποτελούν δευτερεύοντα διακοσμητικά στοιχεία (δεν ξέρω κατά πόσο καταλαβαίνετε τι θέλω να πω...πχ στα φυτεμένα το πρώτο πράγμα που παρατηρεί κανείς είναι τα φυτά, όχι τα ψάρια...το λέω μήπως ως πιο έμπειροι αντιλαμβάνεστε ποια ψάρια κολλάνε με αυτό που περιγράφω!)!
Ουφ! Ελπίζω να έγινα κατανοητή και περιμένω απόψεις! Μιλάω για 300l ενυδρείο!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-12-09, 21:17
Το avatar του χρήστη platy
platy Ο χρήστης platy δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 08-11-2009
Περιοχή: Αττικη
Μηνύματα: 4.094
Προεπιλογή