Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Στήσιμο Κοινωνικών ενυδρείων

Στήσιμο Κοινωνικών ενυδρείων Συζήτηση για το στήσιμο και την διακόσμηση κοινωνικών ενυδρείων, προτάσεις για "σωστούς" συνδυασμούς ψαριών για τον αρχάριο και όχι μόνο

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-02-15, 19:07
Το avatar του χρήστη Demetra
Demetra Ο χρήστης Demetra δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 22-02-2015
Περιοχή: Άνω Λιόσια
Μηνύματα: 139
Προεπιλογή Ενυδρείο 42 λίτρα ξητειται βοηθεια

Γειά σας, ειμαι η Δήμητρα

Θέλω να στήσω ενα ενδρείο στο δώματιο μου αλλά λόγο του χώρου που θα τοποθετηθεί δεν μπορεί να είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό αλλά λόγο και των οικονομικών μου. Και κακά τα ψέματα δεν έχω και μεγάλη εμπειρία απο ψάρια (δεν λεώ οτι είμαι και άσχετη..κάτι ξερω). Επίσης θέλω να ξεφύγω απο τα κλασικά χρυσόπψαρα και να βάλω κάτι πιο εντυποσιακό (οσο γινεται). Ακόμα σκέφτομαι να βαλώ άμο (απο αυτή την βιολογική που "καθαρίζει" το νερό..ξέρω δεν είναι οτι πιο έυκολο η αμος) αντι για το κλασικό χαλικάκι και αληθινά φυτά που ήχα και στο παρελθών. Τέλος το ενειδρίο θα είναι γλυκού νερού σχεδόν "τετράγωνο" σαν κουτί με συνολικά λίτρα 42 και καθαρά 37,8 (ξέρω είναι μικρό)

Αν έχετε καμία ιδέα για το τι ψάρακια μπορώ να βάλω και να είναι άνετα και βιώσιμο το ενειδρίο παρακαλώ βοηθήστε..

Ακόμα αν νομίζετε οτι είναι καλύτερο να κάνω κάπια αλαγή στα παραπάνω σχέδια προκείμενου να είναι καλήτερο για τα ψάρια πειτε το
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-02-15, 19:29
Το avatar του χρήστη Hobbit
Hobbit Ο χρήστης Hobbit δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 07-01-2015
Περιοχή: Άγιος Ελευθέριος-Αθήνα
Μηνύματα: 282
Προεπιλογή

Καλησπερα Δημητρα και κολοσηρθες στην μεγαλη παρεα του GAB.