Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 12-03-11, 20:08   #1
Ταιριάζουν;;;;;;;:-?:-|
Blaze94
Junior Member
Εγγραφή: 10-03-2011
Περιοχή: Δράμα
Μηνύματα: 22

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Blaze94 Ο χρήστης Blaze94 δεν είναι συνδεδεμένος 12-03-11, 20:08
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Γειά σας παιδιά είμαι εντελώς αρχάριος και δυστηχώς προχώρησα στην αγορά ενυδρείου και ψαριών πρωτού επισκεφτώ το forum.αυτή τη στιγμή στο ενυδρείο μου (ένα εξιντάλιτρο της tetra ) έχω 1 μονομάχο 3 ξοφοφόρους 2 phantom Tera και 3 νέον.επίσης από φυτά έχω μια Anubia nana , 2 Anubia και μια κρτπτοκωρίνα χωρίς υπόστρωμα.το φίλτρο μάλλον είναι άστρωτο και πριν τρία μέρες έκανα την βλακεία να το πλύνω με νερό βρύσης.έχω προσθέσει πρόσφατα βακτήρια εμπορίου.κατ αρχήν ταιριάζουν τα ψάρια και αν όχι τι συνδυαζμούς θα μπορούσα να κάνω με τα υπάρχοντα;;;ευχαριστώ εκ των προταίρων για το χρόνο σας!!!!
Εμφανίσεις: 1802
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-03-11, 21:50
Το avatar του χρήστη in the pond
in the pond Ο χρήστης in the pond δεν είναι συνδεδεμένος
Γηραιοί του GAB
 
Εγγραφή: 24-05-2007
Περιοχή: ΚΥΠΡΟΣ
Μηνύματα: 3.198
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Blaze94 Εμφάνιση μηνυμάτων