|
#1
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() ![]() ![]() εδω ειναι που κανεις λαθος κατα την γνωμη μου.με το να στρουθοκαμηλιζει καποιος (στην προκειμενη περιπτωση εγω)και να λεει ολα ειναι καλα δε σωνεται καμια επιχειρηση.ουτε εχει αναγκη απο μενα η τα λεφτα μου για να σωθει.το αποδειξανε με τη συμπεριφορα τους. δε ζητησα απο κανεναν να δεχτει ντε και καλα οτι εχω δικιο.απλα ειπα τη γνωμη μου και τι μου συνεβη.τωρα γιατι αυτο το βλεπετε εσεις λαθος δεν μπορω να το συλλαβω με το μικρο μου μυαλο ![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
το λεω για μενα,οχι για σενα
![]() γιατι δεν ξερω αν τοχεις καταλαβει αλλα αυτο μου ζητατε να κανω τοση ωρα.τουλαχιστον εγω ετσι το εκλαμβανω ![]() Παράθεση:
![]() ![]() αυτα.σταματαω γιατι δε θα τελειωσει ποτε η συζητηση.τουλαχιστον υπηρξε κινηση στο φορουμ με το θεμα ![]() ![]() και για το φιλο παραπανω που λεει οτι τσακωνομαστε,να πω οτι καμια στιγμη δεν αισθανθηκα οτι τσακωνομαι με καποιον ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Διαβαζοντας τα παραπανω ποστ θα ηθελα να αναφερω 2-3 πραγματα
1)οντως ειναι ενα πολυ οργανωμενο μαγαζι και προτυπο για τα Ελληνικα δεδομενα 2)ειναι συνηθως λιγο πιο ακριβο απο τα υπολοιπα... 3)κανει 50% εκπτωση σε ενυδρεια.... καθε χρονο 4) Εχει απιθανη συλλογη σε φυτα..ισως την καλυτερη στην Ελλαδα ΑΛΛΑ.... κατα κανονα εχει αδιαφορο εως αγενεστατο προσωπικο εξαιρουνται 2 παιδια (αγορια !!!) και υπευθυνους που δεν παραδεχονται ποτε τα λαθη τους (προσωπικες εμπειριες..τουλαχιστον 3... ΛΑΘΟΣ ΨΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΑΝ, ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑΖΑΝ, ΛΑΘΟΣ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΑΝ... Για λεφτα πισω ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ενω δια νομου οφειλουν να επιστρεψουν τα λεφτα αν το προιον ειναι ακομα στη συσκευασια του... ή οταν η ταμπελα λεει ps sauloci και τελικα μου δινει ps assorted και αν... !!! τελος εχω δει ψωφια ψαρια στα ενυδρεια malawi ΚΑΤΕΠΑΝΑΛΗΨΗ.. φαγωμενα μεχρι την μεση..αρα ωρες εκει μεσα... και επειδη λογο δουλειας παω μονο απογευμα καταλαβαινω οτι τα εχουν δει και στα α@@@@ τους... Αυτα για το μαγαζι που εχω δωσει πανω απο 8000 ευρω (υπολογισμενα σε αποδειξεις μεχρι περσι).. και επειδη ειναι κοντα μου δυστηχως θα παω και θα ξαναπαω.... Τελος νομιζω οτι ειναι περιτο να αναφερω οτι το χειροτερο μαγαζι στην Αγγλια ειναι 1500 φορες καλυτερο απο το "προτυπο water inn" .... Αυτα συμβαινουν και θα συμβαινουν στην χωρα μας μεχρι να αποκτησουμε ολοι ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ .... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ
__________________
![]() Παρουσίαση : http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=46511 http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=43847 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Το κάθε κατάστημα είναι υποχρεωμένο βάση νόμου να επιστρέφει τα χρήματα πίσω στον πελάτη, όταν ο πελάτης έχει λόγο να ζητήσει υπαναχώρηση.
Και όταν ζητάς έναν φθηνό διαχύτη, σου δίνουν έναν που έστω από άγνοια σου λένε λάθος τιμή και ο οποίος έχει 26¤/3¤ = 8+ φορές περισσότερο από τον φθηνότερο... Αστικός Κώδικας Ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002 Αρθ. 540 "Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή. (Όπως το άρθρο αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν. 3043/2002 ΦΕΚ 192Α/21-08-2002)" Ένα τηλέφωνο και μια καταγγελία στο υπουργείο Ανάπτυξης στη διεύθυνση εμπορίου και θα δούμε αν το μαγαζί θα επιστρέψει ως οφείλει τα χρήματα. Καλό είναι να γνωρίζουμε τι δικαιούμαστε και να μην εφαρμόζει το κάθε μαγαζί τους δικούς του νόμους.
__________________
Worlds most Gadget Aquarium..almost |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Πολυ ωραια ,μαθαμε και τον αστικο κωδικα,με μια λεπτομερεια να μας διαφευγει,οτι εδω ειναι Ελλαδα,και οποος απλος πολιτης πειρε πισω τα χρηματα του απο μαγαζι ας το γραψει εδω μεσα.
Παντα το λεω,σε αυτην την χωρα ποτε μα ποτε οι δικηγοροι και οι λογιασταδες δεν θα πεινασουν ποτε ![]()
__________________
Το Σοφοτερο ειναι ο χρονος,ανακαλυπτει τα παντα Το Ωραιοτερο ειναι ο κοσμος γιατι ειναι εργο Θεου Το Δυσκολοτερο ειναι να γνωρισεις τον εαυτο σου Το Ευκολοτερο ειναι να δινεις συμβουλες σε αλλους Θαλης ο Μιλησιος 640-546 π.χ Africa γιατι ετσι μαρεσει |
#6
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
οποτε αυτο που λες,απλα δεν στεκει.αυτα τα περι δεν γινονται επιστροφες κλπ ειναι ελληνικες πατεντες.επειδη εμενα στην αγγλια 8 χρονια εχω να σου πω οτι εκει ετσι και σου πουνε σε καταστημα αυτα που λες,τους κοβεις τον κ**ο! ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
![]() ![]() ![]() ![]() Εγω μιλησα μονο για την επιστροφη χρηματων,και οχι για αλλαγη. Ειπες αυτο που ειπ[α αθελα σου ![]() ![]()
__________________
Το Σοφοτερο ειναι ο χρονος,ανακαλυπτει τα παντα Το Ωραιοτερο ειναι ο κοσμος γιατι ειναι εργο Θεου Το Δυσκολοτερο ειναι να γνωρισεις τον εαυτο σου Το Ευκολοτερο ειναι να δινεις συμβουλες σε αλλους Θαλης ο Μιλησιος 640-546 π.χ Africa γιατι ετσι μαρεσει |
#8
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
δεν πολεμαμε κανενα καταστημα...αλλα και δεν προστατευουμε κανενα καταστημα. τα μελη οσο σεβονται τους κανονισμους ειναι ελευθερα να γραφουν τις εμπειριες τους ή και να προχωρουν και περα απο το θεμα. απαντηση δοθηκε στην αρχικη ερωτηση..και απλα η συζητηση επεκταθηκε παρεταιρω. σε αλλα ποστ κατηγορουνται αλλα καταστηματα...ενω σε πολλα τονιζονται θετικα των καταστηματων και υπαρχουν ευχαριστηρια. μελη τα εχουν γραψει ολα αυτα και το φορουμ δειχνει την ιδια "ανοχη" σε ολα. σε αυτο το φορουμ μπορεις να εισαι σιγουρος για τα παραπανω. δεν πολεμαμε αλλα και δεν υπερασπιζομαστε κανενα καταστημα σαν GAB. απο εκει και περα το καθε μελος ομως μπορει να εχει οποια γνωμη θελει για το καθενα συμφωνα με τον τροπο που το αντιμετωπισαν και να την καταγραφει αν το επιθυμει.
__________________
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Πάνος : 13-09-11 στις 15:25 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() ![]() ![]() Παράθεση:
![]() θα σταματησω γιατι τοχουμε εξαντλησει το θεμα νομιζω και κουραζουμε και τους mod να απαντανε ![]() ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
+100000000000000000000000000000000000
__________________
![]() Παρουσίαση : http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=46511 http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=43847 |
#11
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Σήμερα αγόρασα κάτι και μόλις ήρθα σπίτι είδα ότι δε μου έκανε. Το πήγα πίσω λοιπόν στο μαγαζί και ενώ είχα πληρώσει με πιστωτική και ήταν δικό μου το λάθος (μόνος μου διάλεξα λάθος τύπο) πήραν πίσω το προιόν (αφού το έλενξαν) και μου γύρισαν μετρητά. Α, ξέσασα μια λεπτομέρεια: εδώ είναι Ελλάδα.
__________________
Worlds most Gadget Aquarium..almost |
#12
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
1)Οποιαδηποτε συναλλαγη με πιστωτικη καρτα μπορει να ακυρωθει,οποτε το επιχειρημα σου δεν συγκρινετε με αυτο που λεω εγω για μετρητα. 2)πως δηλ.σου επεστρεψε οικειοθελως σε μετρητα,αφου αυτος θα πληρωσει και απο την τσεπι του το ΦΠΑ? Σιγουρα θα του ειπες στο γλωσσαριο σας καποιες κουβεντουλες και τον κατατρομαξες τον ανθρωπο και σου εδωσε και απο την τσεπι του ο φουκαρας ![]()
__________________
Το Σοφοτερο ειναι ο χρονος,ανακαλυπτει τα παντα Το Ωραιοτερο ειναι ο κοσμος γιατι ειναι εργο Θεου Το Δυσκολοτερο ειναι να γνωρισεις τον εαυτο σου Το Ευκολοτερο ειναι να δινεις συμβουλες σε αλλους Θαλης ο Μιλησιος 640-546 π.χ Africa γιατι ετσι μαρεσει |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Δεν του είπα απολύτως τίποτα, το έκανε μόνος του.
Δεν μπήκα να απαιτήσω αλλαγή και ούτε θα απαιτούσα γιατί έφταιγα εγώ, άρα δεν ήταν υποχρεωμένος να την κάνει. Ρώτησα αν γίνεται και ο άνθρωπος ήταν επαγγελματίας. Για αυτό με κέρδισε σα πελάτη (για τις επόμενες αγορές).
__________________
Worlds most Gadget Aquarium..almost |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Επειδη το καταστημα σιγουρα ενδιαφερεται για την κοινη γνωμη και σιγουρα ενημερωνεται για την εξελιξη του θεματος στο φορουμ θα απευθυνθω δημοσια απευθειας στο καταστημα.
Αγαπητο Water Inn Επειδη πιστευω οτι το καταστημα σας ηταν απο τα πιο αξιολογα καταστηματα επιθυμω να παραμεινει ετσι. Εχω αγορασει απο εσας ολα τα ενυδρεια μου και πολυ απο τον εξοπλισμο μου γενικα. Οντως εχετε πιο τσουχτερες τιμες σε αρκετα προιοντα, αλλα με σωστη ερευνα αγορας και εκμεταλλευομενος τις προσφορες σας, εχω προμηθευτει εξοπλισμο που συνολικα θα μου κοστιζε τα διπλα χρηματα. Στο θεμα της ποιοτητας των ζωντανων σας εχω αμφιβολιες, αφου εχω παρει ζωντανα που βγηκανε πολυ καλα, αλλά και άλλα που βγηκαν πολυ κακα και εχω βγαλει το συμπερασμα οτι ηταν απο λαθος του καταστηματος αφου τα ψαρια που πουληθηκαν αμεσως μετα την εισαγωγη τους απο την παραγγελία εζησαν, ενω οσα εμειναν στο καταστημα για περισσοτερες μερες δεν αντεξαν ουτε εβδομαδα στο ενυδρειο μου. Ηταν και δικο μου λαθος αφου ειδα την ασχημη κατασταση τους πριν τα παρω, αλλα ειχα δωσει ηδη προκαταβολη το 50% και δεν ηθελα να μπλεξω με διαδικαστικα. Στο θεμα των εγγυησεων ειμαι παλι διχασμενος, αφου δυο φορες που χρειαστηκε να τη χρησιμοποιησω, τη μια φορα με εξυπηρετησατε αμεσα, την αλλη ομως επρεπε να επιμεινω πολυ και να χρησιμοποιησω τις τεχνικες μου γνωσεις για να σας πεισω οτι γνωριζω τι φταιει για τη βλαβη και να ικανοποιηθει το αιτημα μου. Στο θεμα της τηλεφωνικης ενημερωσης συμφωνω με τους προηγουμενους. Ηδη εχω αραιωσει τις επισκεψεις μου, γιατι εκανα αρκετες φορες ταξιδι μεχρι την Κηφισιά χωρις να βρω αυτο που με ειχαν διαβεβαιωσει οτι ηταν διαθεσιμο ή γιατι το ζωντανο που ηθελα να αγορασω, του ειχε δωθει λαθος ονομα και τελικα ηταν αλλο ψαρι ή γιατι δεν ειχαν συνεννοηθει σωστα μεταξυ τους οι υπαλληλοι της αποθηκης και της εξυπηρετησης πελατων, με αποτελεσμα να υπαρχει διαθεσιμο ενυδρειο αλλα να ειναι σπασμενο και να ανακαλυπτεται το προβλημα μετα το "ταξιδι" μου. Επισης τωρα τελευταια δεν υπαρχει ικανοποιητικη διαθεσιμοτητα προιοντων, αλλα το δικαιολογω λογω της κρισης. Πιστευω οτι με λιγο καλυτερη διαχειρηση, εκπαιδευση του προσωπικου για σωστη ενημερωση, σωστη συννενοηση μεταξυ του προσωπικου, καλυτερη διατηρηση των ζωντανων στις δεξαμενες σας και καλη διαθεση απεναντι στον πελατη θα γινουν ολα καλυτερα. Για το θεμα των οδηγιων στο στησιμο νεου (ή και παλιου) ενυδρειου, ειτε απο υπαλληλους ειτε σε βιντεο απο τον διεθυντη του τμηματος, δεν εχω απαιτησεις, αφου οφειλω να ειμαι μονο εγω υπευθυνος για τη σωστη μελετη του θεματος. Εις το επανειδειν. Σπυρος Δελτα
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα. |
#15
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() |
#16
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
ΔΕΝ ειναι πολιτικη του φορουμ ο διασυρμος οποιουδηποτε καταστηματος. πολιτικη του φορουμ ειναι να κατατιθενται ελευθερα καλες και κακες εμπειριες οσον αφορα καταστηματα ενυδρειακου ενδιαφεροντος. νομιζω δεν ειναι δυσκολο να το καταλαβει καποιος..εκτος αν δε θελει να καταλαβει. ακουστηκαν εξισου καλες και κακες εντυπωσεις για το καταστημα..πραγμα λογικο και προσγειωμενο. μονο καλα ή μονο κακα θα ανηκαν στη σφαιρα της φαντασιας ετσι κι αλλιως και δε θα γινοταν πιστευτο απο κανενα.
__________________
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Black water | giorgosp | Γλυκό νερό - Γενικά | 11 | 06-12-07 14:30 |
Water distillers | deMetrIs | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 5 | 01-02-07 10:09 |
Water inn | Venestus13 | Ιστοσελίδες στο Internet | 3 | 20-01-07 11:13 |
osmo-water-50 | PascM | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 12 | 28-02-06 17:21 |
water mites? | newfish | Γλυκό νερό - Γενικά | 0 | 14-12-02 19:11 |