Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-05-09, 15:17
Το avatar του χρήστη Πάνος
Πάνος Ο χρήστης Πάνος δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-01-2006
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Μηνύματα: 11.341
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από filipposster Εμφάνιση μηνυμάτων
Επισης η σπιλια εινε εχμυρη σε καποιο σημειο..............εριχνα σταγωνιτσες υγρου κατα της αλγης
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από filipposster Εμφάνιση μηνυμάτων
το ενυδρειο δεν εχει θερμοστατη.
Λοιπον απο τα στιχεια νερου δεν κανω καμια αναλυση.αλαζω το νερο καθε 14 μερεσ χρησιμοποιω ενα φαρμακο καθε 6 μερες και ενα αντιαλγικο..
ολα τα παραπανω συνυγορουν στο να αρρωστησει ο μονομαχος σου...ειναι τροπικο ψαρι και θελει θερμοκρασια 25-27 βαθμους...
τα ζουμια για την αλγη μπορει να κανουν και κακο...μη τα χρησιμποοιεις....πρεπει να καταπολεμησεις την αιτια της αλγης...
δεν εχεις μετρησεις και πολυ πιθανον να μην ειναι καλες....οι αλλαγες νερου πρεπει να ειναι εβδομαδιαιες η και συχνοτερες με βαση τις μετρησεις σου...οταν λες αλλαζεις το νερο..σε τι ποσοστο??
ποιο φαρμακο ειναι αυτο που χρησιμοποιεις καθε 6 μερες??

σαν ρουτινα πρεπει να κανεις μετρησεις με υγρα τεστ και οπωςσδηποτε να βαλεις θερμοστατη...να σταματησεις το αντιαλγικο..και το μονο φαρμακο που χρησιμοποιεις να ειναι το αντιχλωριο στις εβδομαδιαιες αλλαγες νερου σε ποσοστο το πολυ 50%...συνηθως το 30 % αρκει...
αφου κανεις αυτη τη ρουτινα προχωραμε και στη θεραπεια ...που επειδη μαλλον προκειται για φινροτ θελεις αυξηση θερμοκρασιας για λιγο διαστημα..αλατακι ενυδρειακο και καλο θα ηταν και το φαρμακο melafix που ειναι φυτικο και δεν επηρρεαζει τη βιολογια....

υ.γ. αν η σπηλια ειναι πολυ αιχμηρη συνιστω να τη βγαλεις γιατι μπορει να τραυματιστει στο μελλον ..
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-05-09, 15:41
Ge0rge Ο χρήστης Ge0rge δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 20-04-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 44
Προεπιλογή

- Για θερμοστάτη θα χρειαστείς 25-30W.
- Αντιχλώριο να ζητήσεις από pet shop.
- Η άλγη δύσκολα να σταματήσει να βγαίνει. Χρειάζεσαι ένα αλγοφάγο ψάρι για να την τρώει, αλλά να ζητήσεις κάποιο που δεν θα μεγαλώσει πολύ, γιατί τα 20λίτρα είναι λίγα.
- Πάρε και τα στικάκια για μετρήσεις στο νερό που σου είπαν. Υπάρχουν κάποια που μετράνε πολλές παραμέτρους ταυτόχρονα.
- Μάθε τι ψάρι είναι ο μονομάχος και μάθε επίσης τι συνθήκες χρειάζετε για να επιβιώσει.

Αν πέταγαν μέσα στη Βόρεια Θάλασσα εκεί που βυθίστικε το πυρινικό υποβρίχειο των Ρώσων οποιονδήποτε χωρίς ρούχα, θα του έπεφτε η μύτι, τα φρίδια, τα δόντια, να μην σου πω και τι άλλο... από το κρύο και την μόλυνση Το ίδιο έχει πάθει και ο μονομάχος.

Κρίμα είναι το ψάρι.

Καλή συνέχεια.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-05-09, 15:45
Το avatar του χρήστη Πάνος
Πάνος Ο χρήστης Πάνος δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 13-01-2006
Περιοχή: Αλεξανδρούπολη
Μηνύματα: 11.341
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ge0rge Εμφάνιση μηνυμάτων
- . Χρειάζεσαι ένα αλγοφάγο ψάρι για να την τρώει, αλλά να ζητήσεις κάποιο που δεν θα μεγαλώσει πολύ, γιατί τα 20λίτρα είναι λίγα.
μονο εδω μια μικρη ενσταση....το μικροτερο αλγοφαγο που ξερω ειναι ο οτοκυκλος και δε μπαινει σε 20λιτρο....(κοπαδιαζει)..καλυτερα να καταπολεμησει την αιτια παρα το αποτελεσμα..
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-05-09, 16:03
Το avatar του χρήστη filipposster
filipposster Ο χρήστης filipposster δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 25-04-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 22
Προεπιλογή

λοιπον πεδια εχετε δικιο θα αγορασω θερμοστατη το συντομοτερο.οσο για το φαρμακο ειναι ενα με μπλε υγρο που μου δωσανε για να ριχνω για την απολυμανση του νερου και για μερικεσ ασθενειες.οσο για τα χρυσοψαρα δεν ειναι ακριβωσ γυαλα.ειναι ενα λιγο μεγαλυτερο απο τα 20 λιτρα μου ενηδρειο χωρισ καπακι απο την μερα που το αγορασα.αυτο που θελω εινε να μου πειτε ακριβωσ τι να κανω για να μην μου πεθανει.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-05-09, 23:14
Ge0rge Ο χρήστης Ge0rge δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 20-04-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 44
Προεπιλογή

Μα δεν δίνεις καμια πληροφορία. Επιδή τα ξέρεις εσυ δε σημαίνει ότι τα ξέρουμε κι εμείς.

Μπλε υγρό ε? Αν μας έλεγες και τι γράφει στην ετικέτα καλά θα ήταν.

Φίλτρο έχει το ενυδρείο? Φωτισμό?

Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία του ενυδρείου please?


Κατ' αρχίν:

Βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις άμεσα:
1. Σταματάς να ρίχνεις οποιοδήποτε φάρμακο μέσα στο ενυδρείο. Αυτά είναι για να πουλάνε οι πετσοπάδες. Το ενυδρείο αν είναι στημένο σωστά δεν χρειάζετε απολύτως τίποτα, εκτός από αντιχλώριο στις αλλαγές νερού. Αν αρχίσεις να ρίχνεις διάφορα, τότε δεν θα τελειώνεις γιατί το ένα φέρνει το άλλο.
2. Αλλάζεις το μαγαζί που ψωνίζεις, γιατί προφανέστατα ο τύπος ή μόνο λεφτά ενδιαφέρεται να σου πέρνει ή είναι άσχετος. Και στις δύο περιπτώσεις είναι ακτάλληλος. Να αλλάξει επάγγελμα!!
3. Βάζεις 60-70 Ευρώ στην τσέπη σου, νομίζω φτάνουν, μπορεί να περισσεύουν κι όλας (ο θερμοστάτης είναι το ποιό ακριβό εξάρτημα).
4. Αγοράζεις αντιχλώριο (έτσι θα το ζητήσεις), για να το βάζεις μέσα στο καινούριο νερό όταν θα κάνεις τις αλλαγές, πριν το ρίξεις στο ενυδρείο. Όταν θα ρίξεις το αντιχλώριο στο καινούριο νερό, θα το ανακατέψεις λίγο πριν το ρίξεις στο ενυδρείο.
5. Αγοράζεις έναν θερμοστάτη 25-30W και τον βάζεις μέσα στο ενυδρίο (και στην πρίζα εννοείτε) και τον ρυθμίζεις στους 26 βαθμούς. Πρόσεξε μην πάθεις καμια ηλεκτροπληξία. Στον κορμό του καλωδίου να δέσεις μια χαρτοπετσέτα, για να σταματάει το νερό σε περίπτωση που τέρξει.
6. Αγοράζεις ξεχωριστό θερμόμετρο και το βεντουζάρεις εσωτερικά του γιαλιού (μέσα στο νερό) και με βάση το θερμόμετρο ρυθμίζεις τον θερμοστάτη, για να έχει το νερό στο ενυδρείο 26 βαθμούς. Οι θερμοστάτες έχουν ρύθμιση θερμοκρασίας πάνω, αλλά δεν έχουν ακρίβεια.
7. Αγοράζεις βιταμίνες και ρίχνεις την ποσότητα που λένε οι οδηγίες στο νερό. Να ζητήσεις βηταμήνες που τις ρίχνεις απ' ευθείας στο νερό και είναι για τα ψάρια και όχι για τους μικροοργανισμούς. Διάβασε τις οδηγίες χρήσης προσεκτικά. Είναι δύσκολο να βρεις αλλά προσπάθησε. Ζήτα Sera, είναι ποιό πιθανό να τις βρείς.
8. Αγοράζεις στικάκια που μετράνε πολλές παραμέτρους του νερού και ακολουθείς τις οδηγίες που έχουν στο κουτί για να μετρήσεις pH, NΟ2, NO3, KH και GH.
9. Κάνεις αλλαγή στο 50% του νερού, αλλά το νερό που θα βάλεις να έχει θερμοκρασία 26 βαθμούς. Χρησιμοποίησε το θερμόμετρο που θα αγοράσεις για να το μετρήσεις. Βάλε και λίγο θερμοσίφωνα. Το καινούριο νερό θα το ρίξεις στο ενυδρείο μαλακά και αργά για να μην τρομάξει πολύ το ψάρι.
10. Όταν τα κάνεις όλα αυτά, θα ξαναγράψεις για να μας πεις τις μετρήσεις που σου λένε τα στικάκια και πως πάει ο μονομάχος ΟΚ?
11. Κάνε και κανα τάμα μπας και την γλυτώσει το καϊμένο το ψάρι....
12. Αν το ενυδρείο δεν έχει φίλτρο, θα πρέπει να αγοράσεις και ένα φίλτρο. Να πάρεις απλό φίλτρο και όχι βιολογικό και αϊδίες. Σφουγκαράκι απλό θα είναι με αντλία φυσικά, κομπλέ, για να κάνει ανακύκλωση του νερού.
13. Καλό θα ήταν να αγοράσεις ένα στικεράκι που μετράει συνέχεια τα επίπεδα της αμμωνίας στο νερό. Τα έχεις μόνημα μέσα στο ενυδρείο (βεντουζαρισμένο όπως το θερμόμετρο), διαρκεί 6 μήνες και ανάλογα με την συγκέντρωση, αλλάζει το χρώμα. Αυτή είναι η φτηνή λύση. Η ποιό ακριβή είναι τα τεστ με αντιδραστήρια, αλλά κατά την γνώμη μου δεν χρειάζονται. Είναι για να σου πέρνουν τα λεφτά. Το στικεράκι είναι μια χαρά. Σε 'μένα δουλεύει τέλεια πάντως εδω και 1 χρόνο. Το είχα όταν έστρωνα το ενυδρίο, όταν άρχισε να πέφτει η αμμωνία το χρώμα άλλαζε σταδιακά μέχρι που έδειξε 0 αμμωνία. Πριν από λίγο καιρό το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, το οποίο δουλεύει επίσης μια χαρά.

Αυτά πρέπει να γίνουν άμεσα, για να γίνει βιόσημο το περιβάλλον για το ψάρι σου.

Βάλε μια φωτο του ενυδρείου σου και θα τα ξαναπούμε. Για το τι πρέπει να κάνεις για να θεραπευτεί το ψάρι (θερμοκρασία και αλάτι) ας πει κανένας άλλος, γιατί δεν γνωρίζω.
-------------------------
Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από panos-alex/polis Εμφάνιση μηνυμάτων
μονο εδω μια μικρη ενσταση....το μικροτερο αλγοφαγο που ξερω ειναι ο οτοκυκλος και δε μπαινει σε 20λιτρο....(κοπαδιαζει)..καλυτερα να καταπολεμησει την αιτια παρα το αποτελεσμα..
ΟΚ ευχαριστώ. Δεν το ήξερα.

Καλό βράδυ

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ge0rge : 05-05-09 στις 23:14 Αιτία: Automerged Doublepost
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-05-09, 23:24
Το avatar του χρήστη Diskus fan
Diskus fan Ο χρήστης Diskus fan δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 24-03-2009
Περιοχή: Χαϊδάρι, Αθήνα.
Μηνύματα: 2.839
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Ge0rge Εμφάνιση μηνυμάτων
Μα δεν δίνεις καμια πληροφορία. Επιδή τα ξέρεις εσυ δε σημαίνει ότι τα ξέρουμε κι εμείς.

Μπλε υγρό ε? Αν μας έλεγες και τι γράφει στην ετικέτα καλά θα ήταν.

Φίλτρο έχει το ενυδρείο? Φωτισμό?

Μπορείς να βάλεις μια φωτογραφία του ενυδρείου please?


Κατ' αρχίν:

Βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις άμεσα:
1. Σταματάς να ρίχνεις οποιοδήποτε φάρμακο μέσα στο ενυδρείο. Αυτά είναι για να πουλάνε οι πετσοπάδες. Το ενυδρείο αν είναι στημένο σωστά δεν χρειάζετε απολύτως τίποτα, εκτός από αντιχλώριο στις αλλαγές νερού. Αν αρχίσεις να ρίχνεις διάφορα, τότε δεν θα τελειώνεις γιατί το ένα φέρνει το άλλο.
2. Αλλάζεις το μαγαζί που ψωνίζεις, γιατί προφανέστατα ο τύπος ή μόνο λεφτά ενδιαφέρεται να σου πέρνει ή είναι άσχετος. Και στις δύο περιπτώσεις είναι ακτάλληλος. Να αλλάξει επάγγελμα!!
3. Βάζεις 60-70 Ευρώ στην τσέπη σου, νομίζω φτάνουν, μπορεί να περισσεύουν κι όλας (ο θερμοστάτης είναι το ποιό ακριβό εξάρτημα).
4. Αγοράζεις αντιχλώριο (έτσι θα το ζητήσεις), για να το βάζεις μέσα στο καινούριο νερό όταν θα κάνεις τις αλλαγές, πριν το ρίξεις στο ενυδρείο. Όταν θα ρίξεις το αντιχλώριο στο καινούριο νερό, θα το ανακατέψεις λίγο πριν το ρίξεις στο ενυδρείο.
5. Αγοράζεις έναν θερμοστάτη 25-30W και τον βάζεις μέσα στο ενυδρίο (και στην πρίζα εννοείτε) και τον ρυθμίζεις στους 26 βαθμούς. Πρόσεξε μην πάθεις καμια ηλεκτροπληξία. Στον κορμό του καλωδίου να δέσεις μια χαρτοπετσέτα, για να σταματάει το νερό σε περίπτωση που τέρξει.
6. Αγοράζεις ξεχωριστό θερμόμετρο και το βεντουζάρεις εσωτερικά του γιαλιού (μέσα στο νερό) και με βάση το θερμόμετρο ρυθμίζεις τον θερμοστάτη, για να έχει το νερό στο ενυδρείο 26 βαθμούς. Οι θερμοστάτες έχουν ρύθμιση θερμοκρασίας πάνω, αλλά δεν έχουν ακρίβεια.
7. Αγοράζεις βιταμίνες και ρίχνεις την ποσότητα που λένε οι οδηγίες στο νερό. Να ζητήσεις βηταμήνες που τις ρίχνεις απ' ευθείας στο νερό και είναι για τα ψάρια και όχι για τους μικροοργανισμούς. Διάβασε τις οδηγίες χρήσης προσεκτικά. Είναι δύσκολο να βρεις αλλά προσπάθησε. Ζήτα Sera, είναι ποιό πιθανό να τις βρείς.
8. Αγοράζεις στικάκια που μετράνε πολλές παραμέτρους του νερού και ακολουθείς τις οδηγίες που έχουν στο κουτί για να μετρήσεις pH, NΟ2, NO3, KH και GH.
9. Κάνεις αλλαγή στο 50% του νερού, αλλά το νερό που θα βάλεις να έχει θερμοκρασία 26 βαθμούς. Χρησιμοποίησε το θερμόμετρο που θα αγοράσεις για να το μετρήσεις. Βάλε και λίγο θερμοσίφωνα. Το καινούριο νερό θα το ρίξεις στο ενυδρείο μαλακά και αργά για να μην τρομάξει πολύ το ψάρι.
10. Όταν τα κάνεις όλα αυτά, θα ξαναγράψεις για να μας πεις τις μετρήσεις που σου λένε τα στικάκια και πως πάει ο μονομάχος ΟΚ?
11. Κάνε και κανα τάμα μπας και την γλυτώσει το καϊμένο το ψάρι....
12. Αν το ενυδρείο δεν έχει φίλτρο, θα πρέπει να αγοράσεις και ένα φίλτρο. Να πάρεις απλό φίλτρο και όχι βιολογικό και αϊδίες. Σφουγκαράκι απλό θα είναι με αντλία φυσικά, κομπλέ, για να κάνει ανακύκλωση του νερού.
13. Καλό θα ήταν να αγοράσεις ένα στικεράκι που μετράει συνέχεια τα επίπεδα της αμμωνίας στο νερό. Τα έχεις μόνημα μέσα στο ενυδρείο (βεντουζαρισμένο όπως το θερμόμετρο), διαρκεί 6 μήνες και ανάλογα με την συγκέντρωση, αλλάζει το χρώμα. Αυτή είναι η φτηνή λύση. Η ποιό ακριβή είναι τα τεστ με αντιδραστήρια, αλλά κατά την γνώμη μου δεν χρειάζονται. Είναι για να σου πέρνουν τα λεφτά. Το στικεράκι είναι μια χαρά. Σε 'μένα δουλεύει τέλεια πάντως εδω και 1 χρόνο. Το είχα όταν έστρωνα το ενυδρίο, όταν άρχισε να πέφτει η αμμωνία το χρώμα άλλαζε σταδιακά μέχρι που έδειξε 0 αμμωνία. Πριν από λίγο καιρό το άλλαξα και έβαλα ένα καινούριο, το οποίο δουλεύει επίσης μια χαρά.

Αυτά πρέπει να γίνουν άμεσα, για να γίνει βιόσημο το περιβάλλον για το ψάρι σου.

Βάλε μια φωτο του ενυδρείου σου και θα τα ξαναπούμε. Για το τι πρέπει να κάνεις για να θεραπευτεί το ψάρι (θερμοκρασία και αλάτι) ας πει κανένας άλλος, γιατί δεν γνωρίζω.
-------------------------


ΟΚ ευχαριστώ. Δεν το ήξερα.

Καλό βράδυ

Απλα ........... ΕΛΕΟΣ!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 06-05-09, 22:47
Ge0rge Ο χρήστης Ge0rge δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 20-04-2009
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 44
Προεπιλογή

Δεν πρόκειτε να πέσω στο επίπεδό σου, ούτε και να σου απευθύνω τον λόγο.
-------------------------
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων με τον filipposster:

1. Στο δικό μου ενυδρείο, τα καλώδια για την αντλία και το θερμοστάτη φεύγουν από την πίσω μεριά και έχουν σχετικά μικρό μήκος, ίσα που φτάνουν σχεδόν στην πρίζα. Το καπάκι του ενυδρείου μου έχει πάντα νερό από μέσα και όταν το ανοίγω, το νερό φεύγει από την πίσω μεριά και πάει εκτός από την πλάτη του ενυδρείου και στα καλώδια και στην συνέχεια στο πολύμπριζο. Για να αμποφύγω το νερό στην πρίζα, έχω δέσει μια χαρτοπετσέτα χαμηλά πάνω στα καλώδια η οποία εκτός από το ότι κρατάει όλα τα καλώδια μαζί, σε περίπτωση που μου ξεφύγει έστω και λίγο νερό και δεν προλάβω να το σκουπίζω το σταματάει και το αποροφάει. Πολύ απλό, πρακτικό και δεν φαίνεται κι όλας.

2. Το στικάκι για την αμμωνία όπως περιέγραψα λειτουργεί μια χαρά σε μένα και εδω και 15 μήνες από τότε που ξεκίνησε το ενυδρείο. Είναι δύσκολο να το βρείς γιατί είναι 4-5 φορές ποιό φτηνό σε σχέση με το άλλο τεστ και το κακό (για τα pet shop) είναι ότι δουλέυει μια χαρά..... Εγω το βρήκα σε ένα μόνο μαγαζί στην Κηφησιά που έχει μόνο ενυδρεία.

3. Οι βιταμίνες της JBL που λέγονται Atvitol, λένε στις οδηγείες τους τα εξής (αντιγράφω επί λέξη):
The addition of Atvitol to aquarium water provides the microorgnisms the necessary for the breakdown of biological pollutants with vital active substances. This provides the best conditions for biological filtering. Και ο δεύτερος τρόπος χρήσης είναι απ' εύθείας στην τροφή του ψαριού. Ο λόγος που δεν αναφέρονται οι οδηγίες καθόλου στην χρησιμότητα των συγκεκριμένων βιταμινών για τα ψάρια αν προστεθούν στο νερό, είναι διότι είναι φτιαγμένες για να διαλύονται στην τροφή. Όταν μπουν στο νερό, χάνουν την μισή τους "δύναμη" μπορεί και παραπάνω και επομένως είναι δώρο άδωρο. Μπορεί αυτή η δύναμη που τους απομένει να είναι αρκετή για τους μικροοργανισμούς, αλλά δεν είναι για τα ψάρια, γι' αυτό και δεν το αναφέρουν στις οδηγίες. Αντίθετα, οι βιταμίνες της Sera που ανέφερα είναι φτιαγμένες για να μπαίνουν απ' ευθείας στο νερό και είναι για τα ψάρια.

4. Τα στικάκια για ΄μένα δούλεψαν μια χαρά και δουλεύουν ακόμα μια χαρά. Πριν λίγο καιρό αγόρασα μετά από παρένεση τεστ με αντιδραστήρια για το NO3, το οποίο και να μην το είχα πάρει δεν θα άλλαζε τίποτα, γιατί τα στικάκια όπως είπα δούλευαν μια χαρά. Όπως είπα όμως και στον φίλο που ζήτησε βοήθεια, για να γίνει σωστά η μέτρηση με τα στικάκια, πρέπει να ακολουθήσει τις οδηγίες χρήσης.

5. Το ενυδρείο μου έχει ενσωματωμένα φίλτρα κατά μήκος όλης της πλάτης του. Όταν αλλάζω νερό, το καινούριο το ρίχνω πάνω στα φίλτρα (και από εκεί με την αρχή των συγκινονούντων δοχείων περνάει στο ενυδρείο) και όχι μέσα στο ενυδρείο απ' ευθείας, γιατί θεωρώ ότι όσο λιγότεροι θορύβοι και ξαφνηκές αναταράξεις γίνονται στο νερό, τόσο λιγότερο στρεσάρονται τα ψάρια.

6. Το "Κάνε και κανα τάμα μπας και την γλυτώσει το καϊμένο το ψάρι...." ήταν χιούμορ, χωρίς ειρωνία, πιστεύω ότι το κατάλαβες filipposster. Εξάλλου έκατσα και σου έγραψα τόσα πράγματα. Δεν θα το έκανα αν ήθελα να σε ειρωνευτώ.

Επι 15 μήνες το ενυδρείο μου τρέχει χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα, χωρίς βιολογικά φίλτρα, χωρίς να βάζω τίποτα μέσα στο νερό, εκτός από αντιχλώριο και βιταμίνες όποτε χρειάζονται. Μόνο τον τελευταίο καιρό λόγο του ότι αμέλησα να αλλάξω το νερό είχα κάποιο θέμα, όμως το πρόβλημα διορθώθηκε και δεν είχα καμία απώλεια.

Το ενυδρείο το έφτιαξα μετά από αρκετές εβδομάδες διαβάσματος και ψαξίματος και ακολουθώ όλα τα παραπάνω που έχω περιγράψει.

Αν κάποιος έχει φορτώσει το ενυδρείο του με φυτά, με ψάρια ή με οτιδήποτε άλλο και χρειάζετε να προσθέτει διάφορα και μετά άλλα τόσα για να καταπολεμήσει τις παρενέργιες είναι διαφορετικό θέμα.

Όποιος έχει το configuration του φίλου που μοιάζει με το δικό μου, θεωρώ ότι τα παραπάνω του αρκούν, αρκεί να τα κάνει σωστά, διότι αρκούν και σε 'μένα που δεν έχω ούτε είχα προβλήματα.

Καλό βράδυ

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Ge0rge : 06-05-09 στις 22:47 Αιτία: Automerged Doublepost
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
βοηθεια!!!! Petran22 ¶λλα ζώα 5 30-10-08 14:18
βοηθεια!!! JEAN Αρχάριοι γλυκού νερού 1 13-10-08 20:16
Βοηθεια.. KinezosFacker Bettas 9 16-09-08 19:04
ΒΟΗΘΕΙΑ sersd ¶λλα ζώα 9 15-09-08 20:22
Βοηθεια gchristoforatos Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού 3 17-04-08 16:20

No_parrots

Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 02:08.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000-2016 Greek Aquarists Board
Page generated in 0,06558 seconds with 13 queries