|
Χρυσόψαρα Ποικιλίες, σωστή διατήρηση |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
αρτεμη μην κρινεις απτον εαυτο σου
![]() δεν εισαι ο κανονας,εισαι η εξαιρεση. εχεις δικιο οτι ακομα και αν ηθελε καποιος επαγγελματιας να ειναι πιο αυστηρος,αν ο πελατης ειναι περα βρεχει δεν θα καταφερει τιποτα.ετσι τους τσουβαλιαζουν ολους μαζι,αφου δεν μπορει να κατσει ο καθενας να ψαξει ποσο σοβαρα το βλεπει ο πελατης το θεμα. αλλα,ολα εχουν τον τροπο τους. ενα νεο μαγαζι που θελει να δωσει το παραδειγμα,η που εστω παιρνει τη δουλεια του στα σοβαρα,δεν θα βαλει γυαλες στα ραφια. και αν καποιος ζητησει γυαλα,μπορει να του πει ο μαγαζατορας πως εδω ενδιαφερομαστε για τα ψαρια μας,οι γυαλες δεν ενδεικνυνται για τιποτα ζωντανο,οποτε αν θελετε γυαλα να πατε αλλου. αλλα δεν το κανει κανεις,γιατι στην τελικη το κερδος ενδιαφερει περισσοτερο. αυτο ειναι που δεν βλεπουν και γιαυτο εχουμε γεμισει με μετρια μαγαζια και μετριες εως κακες υπηρεσιες παντου. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Συμφωνώ Γιωργο μου , αλλά πιστεύω ότι πάνω απο όλα ευθύνεται η παιδεία μας σε αυτη την χώρα .
Πόσα σκυλιά καταλήγουν στον δρόμο κάθε χρόνο απο ασυνείδητους ? επειδή τους άρεσε η ράτσα ή επειδη το αγόρασαν για το image? Εγω ας πουμε έχω 3 σκυλιά απο το κυνοκομείο ![]() Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι ο σωστός "χομπίστας - ενυδρείου" θα ξαναεπιστρέψει στο μαγαζί αν του πείς το σωστό και δεν νοιάζεσαι μόνο να πουλήσεις . Καταλαβαίνω ότι ο χρόνος είναι περιορισμένος όταν έχεις να εξυπηρετήσεις 10 άτομα αλλά πάντα υπάρχουν τα φυλλάδια μας ![]() Ευχομαι όλος ο κόσμος να αποκτά ζωάκι συνειδητά, για τις ευθύνες του. ![]() ![]()
__________________
Κάντε τα όνειρα σας πραγματικότητα , η ζωή είναι μικρή ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
γεγονός είναι, πραγματι ειναι γεγονος.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Παιδια επειδη εχουμε κανει την ιδια κουβεντα και σε αλλα θεματα που εχουν ανοιχτει, προσωπικα πιστευω οτι δεν αλλαζουν και πολλα. Παντως μου αρεσει οταν μπαινω σσ αλυσιδα καταστηματος και μου λενε μισο λεπτο να ερθει ο ιχθυολογος μας
![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Επειδή εγώ είμαι αντιδραστικό στοιχείο...
ΑΝ γινόταν ένα ατύχημα μπροστά σας... απλά θα κοιτούσατε και θα απομακρυνόσασταν αφήνοντας τους εμπλεκόμενους να βγάλουν "άκρη"; Σκεπτόμενος την στεναχώρια που θα πάρει (πολύ σύντομα) το παιδί (και μόνο)... ΔΕΝ υπήρχε πιθανότητα να ΜΗΝ εμπλακώ στην κουβέντα, κάνοντας την πωλήτρια να ψάχνει τρύπα για να εξαφανιστεί. Έχουν κάθε δικαίωμα να ψάχνουν "θύματα" αλλά... εδώ μέσα να τα σώσουμε ΔΕΝ προσπαθούμε; Ποία η διαφορά να γίνει αυτό... στον χώρο ενός καταστήματος; ΜΗΠΩΣ πρέπει να αλλάξουμε την νοοτροπία του... άσε τώρα... που να μπλέκω; Υπάρχουν αρκετοί που μετά την άσχημη "περιπέτεια" λένε... αφού ψοφάνε... ΔΕΝ ξαναπαίρνω (έχοντας πετάξει σε άχρηστα υλικά τα... έστω λίγα... χρήματα τους).- |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Εγω παντως πιστευω πως ειναι θεμα παιδείας και η ευθύνη ειναι ιδια και για τον μαγαζάτορα(που τις περισσότερες φορες δεν εχει καμια γνώση για τα ζωντανά που πουλάει) αλλα κ του πελάτη (που νομίζει πως ενα ενυδρείο ειναι διακοσμητικό για το σπίτι κ οχι σπίτι για να φιλοξενήσει ζωντανούς οργανισμούς )....και κατ επέκταση γι αυτο ειμαστε και στις πρώτες θέσεις παγκόσμιος σε αδέσποτα και κακοποιήσεις ζωντανών!
__________________
Μην αφήσεις την απογοήτευση μιας στιγμής να σου χαλάσει τα όνειτα μιας ζωής. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Αυτό με την "καραμέλα" της παιδείας, έχει καταντήσει ανέκδοτο... στο "τσακ" είμαι... να γράψω κείμενο.-
![]() |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
ψαράκια από petshop | mitsos1975 | Αρχάριοι γλυκού νερού | 2 | 20-10-10 12:06 |
καβαλα petshop | Δημητρης89 | Γλυκό νερό - Γενικά | 4 | 03-06-09 13:44 |
Ερώτηση για μετρήσεις νερού σε χρυσόψαρα | Dimitris78 | Χρυσόψαρα | 2 | 17-03-05 21:50 |