#1
|
|||
|
|||
![]()
καλησπερα
εχω ενα juwel rio 240 και το πλαινο αριστερο τζαμι μου εχει μετακινηθει ή ηταν απο την αρχη ετσι και δεν το προσεξα.Για να καταλαβετε σαν να εχει ενα οριζοντιο αξονα στη μεση και το πανω σημειο εχει βγει εξω 2-3 χιλ.και το κατω μερος εχει μπει μεσα αλλα 2-3.Δεν εχω δει καπου να χανει νερο αλλα με εχει αγχωσει.Τι μελλει γενεσθαι?να φοβαμαι για τα χειροτερα? |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Μάλλον πρόκειται για εργοστασιακό πρόβλημα, μιας και το βλέπω δύσκολο να μετακινηθεί το τζάμι αφότου κολλήσει. Αν σε καλύπτει η εγγύηση κάνε μια προσπάθεια για αλλαγή.
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Μάλλον δεν πρέπει να σε αγχώνει αλλά ανέβασε και μια φωτό αν γίνετε.
Πάντως το θέμα εγγύηση πρέπει να το δεις οπως και να είναι ![]() ![]() ![]()
__________________
ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Έτσι όπως το λες μάλλον για εργοστασιακό πρόβλημα φαίνεται. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι μετακινήθηκε από πίεση νερού θα ήταν λογικό να μετακινηθεί προς τα έξω στο κάτω μέρος ή και γενικότερα και όχι το ανάποδο όπως λες.
Πιστεύω ότι πρέπει να ψάξεις το θέμα εγγύηση μόνο και μόνο για να σου φύγει η ιδέα. Πόσο καιρό το έχεις;
__________________
Το ενυδρείο μου (1-2-2007) |
#5
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
τι να πω ρε παιδια ουτε ο Μητσοτ....(καταλαβατε) να ημουν.Το εχω 45 μερες.στις 20 μου χαλασε ο θερμοστατης.Στο Pet-City που το ειχα αγορασει μου ειπαν οτι δεν ειναι στην εγγυηση.Τα πηρα... εγραψα e-mail στην juwel,αφου μου ειπαν 100 συγγνωμη το εστειλαν απο Γερμανια με κουριερ!!!!.Τωρα τι να κανω?Δεν θελω να ξαναπατησω εκει!Υπαρχει γενικος αντιπροσωπος εδω στην Ελλαδα ή θα πρεπει παλι τα ιδια?.οπως, πως θα γινει η πραγματογνωμοσυνη γιατι για να το παω καπου αυτο εκ των πραγματων δεν γινεται. πειτε μου κατι θετικο δεν ειμαι στα καλα μου σημερα.... μικροτερος κι απο μικρος.... πως ανεβαζουμε φωτογραφιες? Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Liolios : 16-03-07 στις 10:31 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Λογικα δεν θα εχεις κανενα προβλημα.
Αλλα για να σου φυγει το αγχος, μπορεις στο πανω μερος να βαλεις μια κοντρα, εκτος και εχει ηδη, οποτε σιγουρα δεν θα εχεις προβλημα. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Αφού το έχεις μόνο 45 μέρες τότε είναι στην εγγύηση. Τους το λες και απαιτείς αλλαγή (για να μην πω για αποζημίωση εφόσον θα αναγκαστείς να ξεστήσεις και να στήσεις το ενυδρείο σου). Αν δε συμορφωθούν ξέρεις ποια το δρόμο... Email στη γερμανία... Τι άλλο μπορείς να κάνεις εκτός από αυτά;
Εγώ δε θα έβαζα κόντρα σε καινούριο ενυδρείο εργοστασιακό. Γιατί αν τελικά ανοίξει μπορεί και να σου πουν ότι εσύ φταις... Στο site της Juwel δίνουν ως αντιπρόσωπο για Αθήνα το εξής: Pet-Vet Supplies S.A. Leof. Karamanli 173 b 136 71 Axarnes, Athens 0030 10 2409229 Μπορείς να δοκιμάσεις σε αυτούς αν οι δικοί σου το αρνηθούν...
__________________
Το ενυδρείο μου (1-2-2007) |
#8
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
και παλι ευχαριστω |
#9
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() http://www.cedarrapids.org/_includes...ontent&ext=pdf http://commercecan.ic.gc.ca/scdt/bizmap/interface2.nsf/vDownload/ISA_3210/$file/X_9989036.PDF Παράθεση:
Ο πωλητής ( ![]() Χαλαρά! Από εκεί που κάθεσαι τώρα που διαβάζεις αυτό το ποστ θα το λύσεις το θέμα... Θα βγάλεις φωτογραφία το 'ζαβό' τζάμι. Θα περάσεις την απόδειξη αγοράς σου από ένα scanner. Θα τα στείλεις όλα σ'ενα email. Ούτε νεύρα, ούτε φωνές, ούτε τσαμπουκάδες, ούτε πήγαινε-έλα. Βγάζεις φωτό, και την στέλνεις email στην Juwel και στο Pet City από όπου το αγόρασες. Χώνεις γκάζια στην Juwel γιατί αφήνει τα υψηλής ποιότητας προϊόντα της να τα χειρίζονται συνεργάτες (Pet City στην προκυμένη που συμπεριφέρετει λες και το έχεις κλεμένο το ενυδρείο) που δεν έχουν την στοιχιώδη εκπαίδευση να προστατέψουν το όνομα της Juwel που με τόσο κόπο έχουν εκείνοι δημιουργήσει σε παγκόσμια κλίμακα.... μπλα μπλα μπλα... κατάλαβες νομίζω το πνεύμα εδώ.... ![]() (Ακούγεται φούμαρο, αλλά οι πολυεθνικές τσιμπάνε με τα 1.000 σε κάτι τέτοια) Παράθεση:
1) Όπως είπε ο Τάκης, δεν έχεις πρόβλημα, και αν βάλεις και κόντρα είναι πιο δυνατό και το κανονικό. Εγώ δεν σου συνηστώ το (1) ![]() 2) Στείλε το email με την φωτό του προβλήματος και μια σύντομη περιγραφή, αν μπορείς αντίγραφο της απόδειξης που το αγόρασες από τους ακατανόμαστους και φυσικά μην ξεχάσεις το 'κράξιμο' και είμαι αν όχι 100%, 90% σίγουρος ότι θα λυθούν τα προβλήματα σου με τρόπο που θα σε ικανοποιήσει. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Liolios : 16-03-07 στις 10:35 |
#10
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο ενυδρείο. Το έχω γεμάτο εδώ και μια εβδομάδα και δεν παρουσιάζει διαρροή, Οπτικά λόγω του μεγάλου πάχους του τζαμιού δεν φαίνεται να είναι επικίνδυνο.... Λες να πέσαμε σε ελαττωματική παρτίδα? Εγώ δεν το πήρα από το Πετ Σίτυ πάντως... για να δούμε...
__________________
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Συμφωνω σε ολα αυτα που λεει ο Γιαννης (mmbuna), αλλα σκεφτομαι την διαδικασια να αδειαζει το ενυδρειο και να ξαναφτιαχνει ενα νεο.
Εγω (ισως γιατι ειμαι τεμπελης...) δεν θα ξεκιναγα τετοια γυμναστικη!!! Αν τον φιλο δεν τον ενοχλει, ας κοιταξει να το αντικαταστησει... |
#12
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Πάντως μου κάνει εντύπωση που παρουσιάζεται το ίδιο ακριβώς ζήτημα και στα δύο ενυδρεία... και στο ίδιο τζάμι...
__________________
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
Εφόσον υπάρχει το ίδιο πρόβλημα σε δύο ίδια ενυδρεία τότε πολύ πιθανόν να είναι εργοστασιακό σφάλμα. Κάνοντας ένα κοινό e-mail και οι δύο αναφέροντας το πρόβλημα πολύ πιθανόν να γλυτώσετε και άλλους από το τρέξιμο.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση του εν λόγω καταστήματος είναι απαράδεκτη και νομίζω κι εγώ πως πρέπει να προχωρήσεις όπως σου είπε ο mmbuna. Να και η εγγύηση που δίνει η juwel από το site της, η οποία εξάλλου υπάρχει και στο φυλλάδιο οδηγιών που πρέπει να περιέχεται μέσα στο ενυδρείο κατά την αγορά του: Guarantee We guarantee the performance of the JUWEL-Aquarium product or its accessories to the purchaser for a period of 24 months from the date of purchase according to the following conditions: § 1 Extent of the guarantee (1) This guarantee extends to the JUWEL-Aquarium product and its components excluding items subject to wear and tear such as light tubes and filter media. It is limited to the product as such and does not cover damage to other property and/or individuals. In addition, the provisions of the product liability law apply. These provisions are not limited by the aforementioned arrangement. (2) It is the prerogative of JUWEL-Aquarium to decide whether the guarantee is performed by means of repair or replacement. If neither repair nor replacement can ensure the performance of the JUWEL-Aquarium product the purchaser is entitled to demand a reduction in price or to return the product against repayment of the purchase price. § 2 Guarantee period and settlement procedure (1) The guarantee period begins on the day of the purchase of the product from the retailer. Claims under this guarantee will not be honoured, if (a) the damage is caused as a result of improper use or maintenance or nonobservance of the instructions given in this manual (b) the product or its components have been maintained by persons or companies not authorised by the manufacturer to do so (c) the product or its components have been damaged by mechanical means of whatsoever kind, in particular broken glass (2) All claims under this guarantee have to be notified to the retailer, from whom the aquarium has been purchased without delay, however, not longer than 2 weeks from the day of first occurrence of defects. Rights under the consumer protection laws will remain unaffected. (3) Guarantee claims will only be accepted if the validity of the claim is supported by evidence of purchase of the JUWEL-Aquarium product. This declaration of guarantee is a translation only. In case of doubts the original German language version prevails. We reserve the right to make technical alterations. © JUWEL AQUARIUM ® JUWEL, Trigon, Vision, Rekord, Rio, Lido, Monolux, Duolux und Multilux 9
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Παιδιά θα ήθελα να προσθέσω όπως προείπε ο συνχομπίστας Κώστας ότι το Pet City και κάθε pet-shop αγοράζει από τον επίσημο αντιπρόσωπο, που στην περίπτωση της Juwel στην Ελλάδα είναι η Pet-Line A.E., Παπαρηγοπούλου 21, Αγία Παρασκευή! Τηλέφωνο 210-6069800!
Καλά είναι να πάρει όποιος έχει πρόβλημα πρώτα εκεί, να μιλήσει με τον υπεύθυνο (στην προκειμένη περίπτωση κος Πισίνας) και μετά αναλόγως την ανταπόκρισή του να απευθυνθεί στο εκάστοτε pet-shop ή στην κατασκευάστρια εταιρία...! Δυστυχώς οι πωλητές των pet-shop, όσο πιο μεγάλο είναι το κατάστημα, τόσο πιο απαράδεκτοι είναι... Μόνο οι ιδιοκτήτες pet-shop θα ασχοληθούν σοβαρά μαζί σου, που πονάνε την επιχείρησή τους...! |
#15
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
λοιπον πηγα στο pet-city και τους ανεφερα την περιπτωση και η απαντηση τους ηταν "οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση και οτι θα πρεπει να ανοιξει πρωτα για να με καλυψουν....!!! " η απαντηση δεν ηταν του πωλητη αλλα του γιου του ιδιοκτητη της αλυσιδας pet-city.Στην pet-line δεν ηταν εκει ο αρμοδιος και μου ειπαν να παρω Δευτερα.Μαλλον θελουν τον Γερμανο τους Αυτα... |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Προσωπικά θα σου πρότεινα να περιμένεις έως τη Δευτέρα να μιλήσεις με τον αρμόδιο ΚΑΙ ΜΟΝΟ...! Ούτε σε τηλεφωνήτριες, ούτε σε βοηθούς, σε κανέναν!!!
Όταν τον βρεις να του μιλήσεις σοβαρά και κοφτά και να περιμένεις αυτός τι λύση θα σου δώσει! Και μετά βλέπεις... Όσο για το γιο... Αν ήξερε τα δικαιώματά σου όπως ανέφεραν και όλα τα παιδιά προηγουμένως... Για μένα δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με το πρόβλημά σου... Και γιατί να το κάνει? Την πώληση την έκανε, τα λεφτά τα πήρε...οπότε...άντε γεια! |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Αρχικά σκέφτομαι να στείλω ένα email στη juwel μήπως μπορούν να μας απαντήσουν κατά πόσο κρίνουν ότι η στραβή συνδεσμολογία μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.... και θα δούμε....
Επισυνάπτω και μια φωτό που αν και από κινητό νομίζω δίνει μια εικόνα του προβλήματος.
__________________
|
#18
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
Edit: H juwel Γερμανίας τι σου είπε όταν έστειλες mail για τον θερμοστάτη? @Τακη Τα καπάκια της juwel λειτουργούν ως κόντρες μια και είναι τελάρο γύρω γύρω (ειδικά στα ΡΙΟ) και έχουν και μια "τραβέρσα" στην μέση για να μην υπάρχει κύρτωση (τόξο).
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() kundenservice to me show details 8/30/06 Dear Sir, We thank you very much for your interest in our product line. For addresses of retailer near you we would ask you to contact our distributors in Greece. Pet Line 21 Paparrigopoulou Str. 15343 Athen - Paraskevi Greece Phone: +30 (1) 6549925 PET-VET Supplies S.A. M. & G. MANTAKAS L. Karamanli 173 b 13671 ACHARNES-ATHENS Greece Phone: +30 12840430 Spares and accessories can also be ordered at www.juwel-aquarium.com Greetings from Rotenburg, JUWEL Aquarium GmbH & Co.KG Birgit Fischer Customer Service Dep. -----Ursprüngliche Nachricht----- Von: kontaktformular@juwel-aquarium.de [mailto:kontaktformular@juwel-aquarium.de] Gesendet: Montag, 28. August 2006 09:40 An: kundenservice Betreff: Neue Webanfrage von George Roussalis[AntiVir checked][AntiVirName: Griechenland Vorname: Griechenland Firma: Pet Line Adresse geschäftlich: 21 Paparrigopoulou Str. 15343 Athen - Paraskevi Greece Geschäftlich: +30 (1) 6549925 Wall checked] Webanfrage von George Roussalis! Produkt: nothing selected E-Mail: genirous@gmail.com Strasse: Strasse2: Stadt: Sprache: en Anmerkungen: Guten Tag, I contact you because I live in greece and I am an owner of a Rekord 120. I need several parts for my aquarium,but you have not an authorised dealer here. Do I have any possibility of buying things I need here? Can you send me any instructions or maybe dealers outside Greece...? Thank you for your time,I am looking forward hering from you soon, George Roussalis... ![]() ![]() ![]() ΜΕ ΛΟΓΙΑ: Φίλε Pascm τυγχάνει να είμαι πελάτης των Pet City και μάλιστα έχω αγοράσει το πρώτο μου ενυδρείο Juwel Rekord 120 από αυτούς τον περασμένο Ιούνιο! Πριν ένα μήνα μου κάηκε ο κυκλοφορητής και αφού με παραπάμψανε στην Pet-Line και αφού μίλησα με τον υπεύθυνο κο Πισίνα για θέματα Juwel μου αντικαταστήσανε τον καμμένο με καινούργιο...!!! ![]() ![]() ![]() |
#20
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
__________________
|
#21
|
||||
|
||||
![]()
Δεν μπορώ να πω το κατά πόσο μπορεί να είναι επικίνδυνο το ελαφρώς στραβά κολλημένο τζάμι. Το όλο θέμα όμως (κατά τη γνώμη μου) μετατοπίζεται στο ότι όταν αγοράζεις ένα καινούργιο ενυδρείο και δίνεις τα ωραία σου λεφτουδάκια, περίμενεις να ανταποκρίνεται κατασκευαστικά και ποιοτικά στο ποσό των χρημάτων που έχεις δώσει. Και σίγουρα όταν αγοράσεις ένα προϊόν που από κατασκευής είναι ελλατωματικό σου δημιουργείται μία κάποια δυσαρέσκεια.
Στη θέση σας, θα επικοινωνούσα και με τους δύο εισαγωγείς της juwel στην Ελλάδα (αν δεν έβγαζα άκρη με τον ένα), κρατώντας ονόματα κλπ. Αν δε βγει άκρη από εδώ τότε θα προχωρούσα σε αποστολή e-mail στη Γερμανία, παραθέτοντας τις απαντήσεις που πήρα και αυτούς που μου τις έδωσαν. Τα υπόλοιπα είμαι σίγουρος ότι θα τα αναλάβει η juwel. |
#22
|
||||
|
||||
![]()
Να υπενθυμίσω οτι υπάρχει και ο ΙΝΚΑ. Έχεις αγοράσει ελαττωματικό προϊόν και είναι υποχρεωμένοι βάση νόμου να στο αντικαταστήσουν.
|
#23
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Σύμφωνα με την Juwel επίσημος αντιπρόσωπος είναι η Pet Vet και αυτή είναι η απάντησή τους όταν ζήτησα απο την εταιρεία τον επίσημο αντιπρόσωπο για να συνεργαστώ στις Υδάτινες Ιστορίες! Εισαγωγείς της Juwel φυσικά και δεν είναι μόνον η Pet Vet άλωστε στην Ε.Ε. δεν υπάρχει αποκλειστικότητα! @parrot Φίλε μας η φωτό εμένα δεν με βοηθάει πλην όμως θεωρώ όπως και ο liolios οτι το ενυδρείο δεν είναι απόλυτα σωστό και θα ζητούσα την αντικατάστασή του!
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#24
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Συγνώμη αν σε πυροβόλησα, απλά προσπάθησα να αμυνθώ στο επικριτικό σου μήνυμα με στοιχεία! Το e-mail είναι της Juwel και η αντικατάσταση είναι πραγματικά στοιχεία! Όπως και να έχει δεν υπάρχει πρόβλημα κανένα, σε θεωρώ συνχομπίστα και φίλο! Σίγουρα γνωρίζεις πολύ περισσότερα πράγματα από εμένα και στο μέλλον ελπίζω να αποκτήσω μέρος των πολύτιμων γνώσεων-γνωμών-συμβουλών σου...! Υ.Γ. Μπορεί η Pet Vet να είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος και αν είναι έτσι σου ζητάω και πάλι συγνώμη, αλλά τα Pet City αγοράζουν σίγουρα από την Pet Line... Μήπως αγοράζουν φθηνότερα..?.. |
#25
|
||||
|
||||
![]()
Απλά για την ιστορία του όλου θέματος, σήμερα μου απάντησαν από Γερμανία με το ακόλουθο email....
''Dear Mr. ................, Thank you very much for your email and the photo which were forwarded to our technicians. As they told me the difference depends on the production process. It does not impair the safety. Nevertheless, your complaint because of the optical impairment would accepted and can be made basing on guarrantee. With this I hope to have been of service to you. Best regards, JUWEL AQUARIUM GMBH ...................'' Συνεπώς όποιος θέλει το κυνηγάει παραπάνω σαν οπτική δυσαρμονία, ή σύμφωνα με την εταιρία δεν τίθεται θέμα ασφάλειας... Να τους πιστέψουμε ε? ![]()
__________________
|
#26
|
|||
|
|||
![]() Παράθεση:
Οποτε εχει να κανει με τις απαιτησεις τις προσδοκιες και τις επιφυλαξεις που εχει η τηρει ο καθενας απεναντι στο προβλημα. Πραγμα υποκειμενο και ξεχωριστη υποθεση για τον καθενα. Πραγματικα ελπιζω να μην εχει κανενα προβλημα για οσο θα το εχεις. φιλικα Μικρος |
#27
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Φίλε parrot μήπως τελικά είσαι αυτός που έχει κανονίσει με την Pet Vet την αντικατάσταση του ενυδρείου? ![]()
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#28
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Έχεις δίκιο απλά αυτό που εμένα με έκαιγε γιατί το ενυδρείο είναι έτοιμο προς χρήση εδώ και μισό μήνα, είναι το θέμα της ασφάλειας. Ελπίζω να μην το ρίσκαραν και να έδωσαν την απάντηση υπολογίζοντας ότι το ενυδρείο θα αντέξει απλά μέχρι τη λήξη της εγγύησης... Υποτίθεται πως είναι σοβαρή εταιρεία. Αγαπητέ Pascm αν σου πω πόσο το αγόρασα θα καταλάβεις ότι μόνο σε προσφορά δεν ήταν... ![]() ![]()
__________________
|
#29
|
||||
|
||||
![]()
Σε ακούει μέσω εμού! Αν και στην άλλη άκρη του λεκανοπεδίου μπορώ να σε βοηθήσω.
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#30
|
||||
|
||||
![]()
Εγώ επιμένω πάντως να πας στο μαγαζί που το πήρες ή στην αντιπροσωπεία της juwel και να τους απειλήσεις ότι θα κάνεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ. Εάν θες περισσότερα το site είναι αυτό. www.inka.gr. Πολύ φίλοι μου έχουν καταφέρει πολλά ασκώντας έτσι πίεση σε μαγαζιά που αγόρασαν ελαττωματικά προϊόντα και δεν τους τα άλλαζαν. Το ενυδρείο που πήρες δεν πληρεί τις προδιαγραφές της κατασκευάστριας εταιρείας συνεπώς θέλει αντικατάσταση. Αυτά από μένα!
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Κολληση τζαμιου με πλεξι γκλας | Nik25 | DIY . Φτιάχτο μόνος σου | 6 | 20-07-06 20:51 |
Αντοχη τζαμιου | andreas K | Γλυκό νερό - Γενικά | 6 | 15-04-06 22:34 |