Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Στήσιμο Κοινωνικών ενυδρείων

Στήσιμο Κοινωνικών ενυδρείων Συζήτηση για το στήσιμο και την διακόσμηση κοινωνικών ενυδρείων, προτάσεις για "σωστούς" συνδυασμούς ψαριών για τον αρχάριο και όχι μόνο

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 04-01-11, 19:29
OlgaM Ο χρήστης OlgaM δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 04-01-2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη, Νέα Παραλία
Μηνύματα: 349
Προεπιλογή Αγγελοψαρα και silver shark

Καλησπέρα, είμαι αρχάρια στα θέματα του ενυδρείου και ήθελα να ρωτήσω αν ταιριάζουν τα αγγελόψαρα με το silver shark.
Ειδικότερα, στο μαγαζί που αγόρασα μου είπανε ότι είναι συμβατά, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι ότι εκ των υστέρων διάβασα ότι τα sharks μεγαλώνουν πολύ και επίσης ότι είναι κοπαδόψαρα.
Το ενυδρείο μου είναι 60 lt, ψηλό και στρογγυλεμένο και έχω βάλει μέσα δύο αγγελόψαρα και ένα μικρό silver.
Είναι απαραίτητο να προσθέσω και άλλο silver και επίσης, πόσο γρήγορα μεγαλώνουν; Θέλω να πω, αν είναι να φτάσει το ζωντανό στα 25 εκ. μέσα σε ένα χρόνο π.χ., μάλλον δεν έκανα καλή επιλογή ( ?? )
Ευχαριστώ
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 04-01-11, 19:38
Το avatar του χρήστη delta66
delta66 Ο χρήστης delta66 δεν είναι συνδεδεμένος
Professor
 
Εγγραφή: 29-09-2007
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 19.360
Προεπιλογή

Δυστυχως το ενυδρειο δεν ειναι καταλληλο ουτε για το ενα ουτε για το αλλο ειδος.
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 04-01-11, 21:23
OlgaM Ο χρήστης OlgaM δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 04-01-2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη, Νέα Παραλία
Μηνύματα: 349
Προεπιλογή