Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Φυτεμένα Ενυδρεία > Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά

Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά Οτι δεν εμπίπτει στις εξειδικευμένες κατηγορίες.

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Next
  #1  
Παλιά 30-05-10, 02:04
Το avatar του χρήστη Ippokampos
Ippokampos Ο χρήστης Ippokampos δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 25-11-2008
Περιοχή: Καισαριανή - Αθήνα
Μηνύματα: 49
Προεπιλογή Φυτεμένο σκαλαροενυδρείο - Eρωτήσεις!

Γεια σας παιδιά!
Είμαι φοιτητής στη Σκωτία κι εδω και μερικες βδομάδες βρέθηκα με ένα φυτεμένο σκαλαροενυδρείο 260L που το πήρα σε πολύ χαμηλή τιμή απο ένα γνωστό που εκτάκτως αναγκάστηκε να φύγει.
Στο παρελθόν είχα εμπειρία μονο με αφρικάνες κιχλίδες (λόγω παραμέτρων νερού στην Ελλάδα) αλλα εδώ τα πράγματα είναι εντελώς αντίθετα με το νερό να είναι πολύ μαλακό και με χαμηλό pH και τα νοτιοαμερικάνικα setup έχουν μεγάλη πέραση .
Επι του πρακτέου, μιας και είναι η πρώτη μου φορά με τέτοιου είδους setup έχω πολλές απορίες (όσες δεν έχω καταφέρει να λύσω με το διάβασμα εδω μέσα) στις οποίες θα εκτιμούσα την βοήθειά σας! Λοιπόν τα στοιχεία του ενυδρείου είναι ως εξής:

Πληροφορίες

Όγκος: 260Λ (Jewel)
Διαστάσεις:120x60x44cm (M-Y-Π) με καμπυλωτο μπροστινο τζαμι
Κατηγορία: Φυτεμένο με σκαλάρια
Ψάρια: 5 σκαλάρια μεσαίου μεγεθους,6 μικρά corydoras sterbai, 4 μικρά ancistrus sp. "gold", 4 guppies (!!!)
Ερώτηση 1: Ξέρω οτι τα guppies στο συγκεκριμένο setup δεν ταιριάζουν αλλα ο τύπος τα είχε ήδη μέσα και μου μείναν αμανάτι... Δεν ξέρω τι να κάνω, να τα αφήσουν να κόβουν βόλτες? Να τα στείλω? Είναι και ομορφούλια τα άτιμα...