Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 02-04-14, 10:52   #1
ξεκινημα απο το μηδεν θελω τη γνωμη σας
xristos1988
Junior Member
Εγγραφή: 05-03-2011
Περιοχή: νομος πελλας
Μηνύματα: 10

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
xristos1988 Ο χρήστης xristos1988 δεν είναι συνδεδεμένος 02-04-14, 10:52
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα σας επιτέλους πήρα την απόφαση να φτιάξω ενιδρείο αλλά δεν ξέρω τι ψάρια να βάλω μέσα... είμαι τελείως άσχετος απο αυτά και έχω πολλές απορείες....

πρώτα απο όλα θα ήθελα να σας πώ τα είδη που θα ήθελα να βάλω μέσα στο ενυδρείο : σκευτομαι για χρυσόψαρα ώστε να γεννήσουνε μετα απο καιρο (η ενα χρόνο ) πόσο μεγάλο ενυδρειο θα χρειαστω ωστε να βαλω 7 χρυσοψαρα και μετα να γινουνε πολλά? αλλο σχέδιο είναι να βάλω δυο κοι και να κανουνε και αυτα παιδια κανα 10 συνολο να ειναι και να ειμαστε μια ευτιχισμενη οικογενεια.... και το αλλο σχέδιο είναι να βάλω εναν γουλιανό redtailed catfish πόσο μεγάλο ενυδρείο θα θέλω για αυτο το γουλιανο ?

ποιο πολλυ για να πω την αληθεια ψηνομαι για τον γουλιανο η για κοι


επίσης χρειαζομαι οξυγωνοποιητη και λαμπες και για θερμοτητα κατι να ζεστενει το νερο η να το κρυωνει ? τι αλλα πραγματα χρειαζομαι ?

αν το νερο που εχω ειναι με χλωριο απ τη βρυση πειραζει ? ( μπορω να γεμισω και απο πηγες νερο χωρις χλωριο και να τα παω στο σπιτι με κουβαδες χεχεχε )

δεν ειμαι τσιγκουνης απλα αν γινεται θα ηθελα να σας ρωτησω το ενυδρειο μπορω να παραγκειλω τζαμια και να τα κολησω με σιλικονη για να μου βγει καπως στα ιδια λευτα αλλα να εχω μεγαλυτερο ενυδρειο ? επισης ποσο κοστιζει περιπου το οξυγωνο που καιει ρευμα ?
__________________