Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 12-10-12, 09:28   #1
Περίβλημα "βιολογικού" (;) φίλτρου
Yngwiedis
Junior Member
Εγγραφή: 12-10-2012
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μηνύματα: 17

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Yngwiedis Ο χρήστης Yngwiedis δεν είναι συνδεδεμένος 12-10-12, 09:28
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα.

Είμαι πολύ πολύ αρχάριος στο "άθλημα" των ενυδρείων και θα ήθελα την βοήθεια σας σε ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Το ενυδρείο που έχω είναι χωρητικότητας 120 λίτρων και όταν το αγόρασα συνοδευόταν από ένα βιολογικό ( (έτσι μου το είπαν) φίλτρο.
Είναι από αυτά τα φίλτρα που έχουν ένα πλαστικό περίβλημα και μέσα βάζεις την αντλία νερού, τον υαλοβάμβακα, τα κεραμικά δαχτυλίδια κλπ κλπ.
Ελπίζω να καταλάβατε τι είδους φίλτρο εννοώ.

Σε αυτό το φίλτρο λοιπόν, μου έχει σπάσει σε 2 σημεία το πλαστικό περίβλημα, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή ροή του νερού μέσα από το φίλτρο και να χρειάζεται να κάνω αλλαγές νερού στο ενυδρείο πολύ πιο συχνά.

Ρώτησα σε 2-3 petshops και μου είπαν πως το πλαστικό περίβλημα δυστυχώς δεν πωλείται ξεχωριστά και θα πρέπει να αγοράσω ολοκληρωμένο φίλτρο με όλα τα συμπράγκαλα του.

Γνωρίζετε μήπως εσείς αν μπορώ να βρω κάτι τέτοιο;

Σας ευχαριστώ πολύ για όποια βοήθεια...
Εμφανίσεις: 4023
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-10-12, 09:31
Το avatar του χρήστη platy
platy Ο χρήστης platy δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 08-11-2009
Περιοχή: Αττικη
Μηνύματα: 4.094
Προεπιλογή

καταρχην καλως ηρθες....υπάρχει κάποια περίπτωση να μας δειξεις καποια φωτό απο το φίλτρο σου καθώς και απο το σπασμένο κομμάτι του??ισως υπάρχει καποια πατέντα που μπορείς να κάνεις,αλλιως μαλλον θα χρειαστεί να αγοράσεις ενα καινουριο !
__________________



Tάσος