Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Next
  #1  
Παλιά 30-04-07, 08:04
Το avatar του χρήστη KOKOBAS
KOKOBAS Ο χρήστης KOKOBAS δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 23-04-2007
Περιοχή: αθηνα
Μηνύματα: 264
Post ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είμαι εντελώς αρχάριος στο χώρο και θα ήθελα τη βοηθειά σας. Προσπαθώ να στρώσω το νέο μου ενυδρείο και είμαι στο εξής στάδιο. Έστησα το υπόχωμα με προιόντα sera και από πάνω έβαλα χαλίκι. Έχω ένα φίλτρο της ferplast, εσωτερικό, αυτό που παίρνει και το θερμοστάτη μέσα. Έστεισα το ενυδρείο μου προχθές και έβαλα μέσα δυο φυτά, ένα Anubias barteri var nana, για μπροστά, ένα Myrophyllum Aquaticum για πίσω και ένα ακόμα για πίσω, το οποίο από ότι ξέρω έχει εύκολη και γρήγορη ανάπτυξη, αλλά δε ξέρω το όνομα του. Το ενυδρείο μου είναι 120 λίτρα περίπου, αλλά μέσα έχω βάλει περίπου 100 λίτρα νερό. Έχω 1 λάμπα Τ8 και έχω και μια δεύτερη συνδεδεμένη την οποία δε χρησιμοποιώ. Η θερμοκρασία μου είναι στους 25 βαθμούς, το ph στο 7,2.Αμμωνία 0, Νιτρώδη και Νιτρικά στο 0. Έχω βάλει αντιχλώριο και βακτήρια μια φορά. Θέλω να βάλω δίσκους, αγγαλόψαρα και Γκουράμι. Αυτά πάνε μαζί; Έκανα καλά που έβαλα τα φυτά από τώρα; Τι χρειάζεται να κάνω τώρα μέχρι να βάλω τα ψάρια μέσα;Είμαι ακόμα στο στάδιο που περιμένω να κατακλάτσει η σκόνη.
Απάντηση με παράθεση
 


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα