Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 12-11-10, 12:39
Το avatar του χρήστη Xlapatsas
Xlapatsas Ο χρήστης Xlapatsas δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 16-10-2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 55
Προεπιλογή αντικατάσταση λάμπας Τ8

Έχω σε ένα ενυδρείο 180 λίτρων, 2 λάμπες Τ8 των 30 watt.Θα ήθελα να τις αντικαταστήσω με πιο ισχυρές λάμπες, όμως σε όσα sites και να έψαξα δεν υπάρχουν πιο ισχυρές στο μήκος που θέλω(89,2 εκατοστά).Το ενυδρείο το έχω εδώ και 6 μήνες και δεν έχω αντικαταστήσει ξανά λάμπες γι'αυτό και είμαι άσχετος με το θέμα.Τί μπορώ να κάνω?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 12-11-10, 12:51
Το avatar του χρήστη exelix
exelix Ο χρήστης exelix δεν είναι συνδεδεμένος
Super Moderator
 
Εγγραφή: 17-12-2009
Περιοχή: Πάτρα-Αθήνα
Μηνύματα: 3.997
Προεπιλογή

Οι λάμπες φθορισμού βγαίνουν για συγκεκριμένο μήκος και κατανάλωση, δεν υπάρχουν ας πούμε σε αυτό το μήκος λάμπες των 35Watt.

Εσύ μπορείς είτε να προσθέσεις κάποια επιπλέον λάμπα είτε να αλλάξεις το υπάρχον σύστημα και αντί να έχεις λάμπες Τ8 να βάλεις Τ5 που νομίζω στους 85 πόντους δίνουν 39Watt.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 12-11-10, 12:59
Χαραμάδας Ο χρήστης Χαραμάδας δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 31-05-2007
Περιοχή: xarilaou-thessaloniki
Μηνύματα: 473
Αποστολή μηνύματος μέσω Yahoo στον/στην Χαραμάδας
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Xlapatsas Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχω σε ένα ενυδρείο 180 λίτρων, 2 λάμπες Τ8 των 30 watt.Θα ήθελα να τις αντικαταστήσω με πιο ισχυρές λάμπες, όμως σε όσα sites και να έψαξα δεν υπάρχουν πιο ισχυρές στο μήκος που θέλω(89,2 εκατοστά).Το ενυδρείο το έχω εδώ και 6 μήνες και δεν έχω αντικαταστήσει ξανά λάμπες γι'αυτό και είμαι άσχετος με το θέμα.Τί μπορώ να κάνω?