Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 16-11-09, 00:18   #1
Περί στρωσίματος και τοποθέτησης ενυδρείου
aldus
Junior Member
Εγγραφή: 12-11-2009
Περιοχή: Τρίκαλα
Μηνύματα: 7

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
aldus Ο χρήστης aldus δεν είναι συνδεδεμένος 16-11-09, 00:18
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα.

Είμαι αρχάριος με ένα πολύ μικρό ενυδρείο 20lt (χωρίς θερμαντήρα, ψαράκια κρύου νερού) και σκέφτομαι μέσα στις επόμενες εβδομάδες να αποκτήσω ένα νέο 60lt ή ένα μεγαλύτερο (ιδιοκατασκευή).

Έχω κάποιες ερωτήσεις όσον αφορά το στρώσιμο του καθώς επίσης και για αρκετά άλλα θεματάκια. Έχω διαβάσει τα δυο πολύ κατατοπιστηκά άρθρα για το στρώσιμο και το μπόλι που υπάρχουν στο forum καθώς και για τον κύκλο του αζώτου. Όπως επίσης για τη σημασία των μετρήσεων, τις πρακτικές κτλ και νομίζω πως έχω κατανοήσει την ουσία τους (αλλά δεν έχω 'δει'/δοκιμάσει τίποτε ακόμα ο ίδιος οπότε μηδέν εις το πηλίκο)

Λοιπόν :

1. Το τρέχων ενυδρείο 'παίζει' εδώ και λίγους μήνες με 2 άτομα, πριν 10 ημέρες προστέθηκε ένα τρίτο, πριν 6-7 ημέρες ένα τέταρτο (μη βαράτε για το πλήθος/μήκος ανά λίτρο, είπαμε άσχετος, τώρα ξέρω τι παπάτζα έχω κάνει). Επίσης δεν στρώθηκε ποτέ, απλά πέταξα τα ψάρια μέσα (ρε τι είπαμε ? μη βαράτε λέμε). Έχει ένα κλασικό φτηνιάρικο φίλτρο/οξυγόνο (της sera νομίζω) με σφουγγαράκι. Μάλιστα αγόρασα και έξτρα σφουγγάρι της juwel και το άλλαζα κάθε μήνα πετώντας το παλιό ... το σφουγγάρι τώρα είναι σε χρήση για σχεδόν πέντε εβδομάδες.

Ερώτηση : Μπορώ να επιταχύνω το στρώσιμο του νέου ενυδρείου με το υπάρχων νερό και φίλτρο ?