Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 24-02-15, 20:53
yanpol Ο χρήστης yanpol δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 24-02-2015
Περιοχή: ¶νω Πατήσια
Μηνύματα: 13
Προεπιλογή Έπεσα στην παγίδα του Pet Shop. Και τώρα;

Είμαι εντελώς αρχάριος σε ενυδρεία και ψάρια. Πήγα λοιπόν τρομαγμένος σε pet shop και ρώτησα για ενυδρείο και χρυσόψαρα. Ο άνθρωπος εκεί μου είπε ότι δεν είναι δύσκολο το σπορ και να μην το φοβάμαι. Πήρα θάρρος και του είπα ως ειδικός να το πάρει πάνω του και να μου δώσει σαφείς συμβουλές κι οδηγίες. Λόγω έλλειψης χώρου στο σπίτι μου, μού φάνηκε βολικό ένα ενυδρείο 20 λίτρων, το Hailea F20. Τον ρώτησα τι μπορώ να βάλω σε αυτό και μου σύστησε 5 fancy χρυσόψαρα. Αυτό έγινε ένα μήνα πριν. Ακολούθησα ότι μου είπε και μέχρι στιγμής δεν έχω πρόβλημα. Όμως καθώς άρχισα να ψάχνω το ίντερνετ για πληροφορίες σε διάφορα θέματα που με απασχόλησαν, παντού έβλεπα ότι το ενυδρείο των 20L είναι μικρό ακόμα και για ένα χρυσόψαρο κι ότι το μέλλον προδιαγράφεται δυσάρεστο για περισσότερα ψαράκια. Ήθελα να ρωτήσω αν έτσι έχουν τα πράγματα ή είναι λίγο υπερβολικό (το ελπίζω...) Ούτως ή άλλως όμως επειδή τώρα η κατάσταση είναι αυτή, θα μπορούσα να κάνω κάποια πράγματα για τα ψάρια για την όσο καλύτερη διαβίωση τους, έστω και στο μικρό αυτό ενυδρείο; (πχ θα βοηθούσε συχνότερη αλλαγή νερού ή αφαίρεση διακοσμητικών από το ενυδρείο για περισσότερο χώρο) Για δεύτερο μεγαλύτερο ενυδρείο, λόγω χώρου, είναι αδύνατον αυτήν την στιγμή. Επίσης θα το εκτιμούσα αν κάποιος με παρέπεμπε σε αξιόπιστες οδηγίες και συμβουλές για τη γενική φροντίδα των fancy. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 24-02-15, 20:59
Το avatar του χρήστη fotis_k
fotis_k Ο χρήστης fotis_k δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 27-11-2008