Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 01-01-10, 13:35   #1
μεταχειρισμενο ενυδρειο! βοήθεια με φιλτρο και ψαρια παρακαλω..
stred
Junior Member
Εγγραφή: 22-12-2009
Περιοχή: αθην
Μηνύματα: 17

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
stred Ο χρήστης stred δεν είναι συνδεδεμένος 01-01-10, 13:35
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

καλησπέρα σε όλους, χρειάζομαι βοήθεια... αγόρασα προχθες ενα μεταχειρισμένο ενυδρείο με 6 ψάρια μέσα.. το παιδί που το αγόρασα το είχε και αυτός αγοράσει απο κάποιον αλλον! και δεν ήξερε και τόσα πολλά..

εγω πάλι είμαι τελείως αρχάριος οπότε θα χρειαστώ την βοηθειά σας για τη συνέχεια(προσπάθησα να διαβάσω οτι μπορώ).

1. Το ενυδρείο λειτουργεί περίπου 2+ χρόνια.. οπότε το φίλτρο είναι στρωμένο, εκανα μερικές μετρήσεις και όντως NO2,NH4 ηταν πολύ χαμηλά-μηδενικά ενω ΝΟ3 κάπου 10ppm


2. Διαστάσεις.. 100χ30χ45.. περίπου 120 λιτρα.. υπολογίζω οτι μέσα εχει νερό οχι παραπάνω απο 80 λίτρα

3. εχει μέσα ενα γλυφτη(Pterygoplichthys pardalis μαλλον) , ενα paracheirodon axelrod και αλλα 4 ψάρια.. τωρα τι είναι θα σας γελάσω.. παραθέτω 2 φωτογραφίες που βγήκαν καθαρές μηπως ξέρει κανεις:



4. το κύριο μου πρόβλημα είναι το φίλτρο και κυρίως η ροή του.. καταρχας είναι αυτό:


δεξια εχει μια αντλια JBL PROFLOW 400 με παροχή 80-420 l/h.. το θέμα είναι πως εχει 5 σκάλες απόδοσης.. αν τη βάλω παραπάνω απο τη μεση η καμπίνα δεξια αδειάζει τελείως και δε ρουφάει.. δλδ η ροη δεν επαρκει να την τροφοδοτησει επαρκως..

τωρα προσπαθώ να καταλάβω τι εχω ακριβως στο φίλτρο..

α) πανω πανω είχε υαλοβάμβακα.. τον άλλαξα και έβαλα καινούργιο..