Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 31-05-15, 11:58   #1
Σαλιγκαράκι
katsimba
Junior Member
Εγγραφή: 27-05-2015
Περιοχή: Καβαλα
Μηνύματα: 18

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
katsimba Ο χρήστης katsimba δεν είναι συνδεδεμένος 31-05-15, 11:58
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλημέρα σας, βάζω αυτή τη δημοσίευση στους αρχάριους γλυκού νερού γιατί είναι η πρώτη μου και είμαι και αρχάριος.
Έχω ξεκινήσει ένα νέο ενυδρείο το οποίο αγόρασα μεταχειρισμένο, το καθάρισα , το έπλυνα και το μόνο που χρησιμοποίησα απο τα περιεχόμενα του παλιού είναι το χαλίκι που είχε ως βυθό , το βρήκα αρκετά όμορφο οπότε το έπλυνα με ζεστό νερό πολλές φορές , το στέγνωσα και το ξανατοποθέτησα, στο ενυδρείο έχω βάλει 4 ανούμπιες και 2 απο ένα άλλο "εύκολο φυτό" όπως μου είπε το petshop.
Το ενυδρείο τρέχει εδώ και 20 μέρες και σήμερα πρόσεξα πάνω σε μια ανούμπια ένα μικρό ζωύφιο το οποίο με λίγη καλή θέληση το λες και σαλιγκάρι, είναι τόσο μικρό που δεν φωτογραφίζεται ακόμη.
Ερώτηση πρώτη, υπάρχει περίπτωση να ήταν στο υπόστρωμα και να επιβίωσε?
Ερώτηση δεύτερη , υπάρχει περίπτωση να ήταν πάνω σε κάποιο απο τα φυτά όταν τα αγόρασα?
Ερώτηση τρίτη και σημαντικότερη , υπάρχει έστω και ένα είδος "κακού" σαλιγκαριού το οποίο με τίποτα δεν κάνει να βρεθεί στο ενυδρείο? Σε αυτή τη περίπτωση θα πρέπει να το βγάλω?
Σημείωση , το φύλλο της ανούμπιας κάτω απο το οποίο είναι το "μάλλον σαλιγκάρι" έχει εδω και δυο μέρες μια μικρή τρυπούλα, να την έχει κάνει αυτό?
Εμφανίσεις: 2331
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 31-05-15, 12:13
Το avatar του χρήστη Hobbit
Hobbit Ο χρήστης Hobbit δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 07-01-2015
Περιοχή: ¶γιος Ελευθέριος-Αθήνα
Μηνύματα: 282
Προεπιλογή