Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 21-12-09, 13:08   #1
Κόστος & χρόνος συντήρησης ενυδρείου
rama
Junior Member
Εγγραφή: 21-12-2009
Περιοχή: Πεύκη
Μηνύματα: 3

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
rama Ο χρήστης rama δεν είναι συνδεδεμένος 21-12-09, 13:08
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Γειά σας, μόλις έκανα εγγραφή και ζητώ τη βοήθειά σας σχετικά με την εκτίμηση του κόστους συντήρησης ενός ενυδρείου και της συχνότητας με την οποία χρειάζεται φροντίδα. Από συμμετοχή μου σε άλλα fora ξέρω οτι κάνω τις κλασσικές ερωτήσεις των αρχαρίων, αλλά όσο και να έψαξα στο forum δεν βρήκα κάποιες έτοιμες απαντήσεις. Παρα-είμαι αρχάριος ακόμα και στο ψάξιμο!
Λοιπόν τα δεδομένα: Οι δύο κόρες μου και η γυναίκα μου θέλουν να τοποθετήσουμε ένα ενυδρείο στο νέο μας σπίτι. Ειδικά η μία κόρη μου έχει ιδιαίτερη αγάπη για τον υδάτινο κόσμο και τα ψάρια, αλλά όλοι έλκονται από την ομορφιά και τη γαλήνη που μπορεί να προσφέρει ένα σωστό ενυδρείο.
Πρόβλημα χώρου και αρχικού κόστους (μέσα σε λογικά πλαίσια...) δεν υπάρχει. Ο προβληματισμός μου είναι πόσο κοστίζει σε γενικές γραμμές η συντήρηση, πχ μηνιαίως, και πόσο συχνά χρειάζεται φροντίδα. Θα μπορώ να φύγω πχ για 1-2 εβδομάδες και οι αυτοματισμοί να κάνουν τη δουλειά, ή θα πρέπει αναγκαστικά να έρθει κάποιος δικός μου άνθρωπος να κάνει κάποιες μικροεργασίες όσο απουσιάζω? Αν δεν μπορώ να κάνω σωστά τη φροντίδα των κατοίκων του ενυδρείου και να τα ταλαιπωρώ όσο απουσιάζω, προτιμώ να μην το ξεκινήσω καθόλου.
Το ενυδρείο που φαντάζομαι είναι της τάξης των ~250 λίτρων, και δεν έχω ακόμα άποψη ούτε για τα είδη που θα το κατοικήσουν ούτε για τη φύτευση και την αρχιτεκτονική του χώρου.