Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Ανατολική Αφρική > Malawi

Malawi Αφιερωμένο στο "Greek Club about Cichlid Lovers from iliovas" απ' το οποίο άρχισαν ολα!

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 23-04-07, 16:45
Το avatar του χρήστη Nightfall
Nightfall Ο χρήστης Nightfall δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 18-04-2007
Περιοχή: Παπάγου
Μηνύματα: 91
Προεπιλογή Επιλογή Mbuna Malawi Cichlids

Ελπίζω να το ποστάρω στο σωστό section.
Είμαι αρχάριος (μα εντελώς λέω) και είπα πριν αγοράσω το ενυδρείο να λύσω όλες τις απορίες εδώ (και να 'στε καλά) καλά πάμε.
Τα σχετικά με τον ενυδρείο αναλύονται εδώ :

http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=16828

Εν συντομία θα φτιάξω ένα 400λιτρο με Malawi Cichlids και έχω καταλήξει στα εξής που μου αρέσουν με σειρά προτεραιότητας (από το ποιο συμπαθές στο ποιο αδιάφορο, ειδικά από τα 4 πρώτα θα τα ήθελα και όλα αν γίνεται):

1. Pseudotropheus Demasoni
2. Pseudotropheus Msobo Magunga
3. Pseudotropheus Socolofi
4. Labidochromis sp. “yellow”
5. Cinotilapia Afra
6. Pseudotropheus sp. “Acei”
7. Iodotropheus Sprengerae
8. Maylandia Livingstonii

και θά θελα αν γίνεται και γατόψαρο/α
Synodontis njassae

Ποια ταιριάζουν μεταξύ χωρίς προβλήματα και πόσα πρέπει να βάλω στο 400άρι χωρίς να έχω πολυ μεγάλο πληθυσμο ?

Ευχαριστώ πολύ,

Αλέξανδρος
__________________

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 23-04-07, 19:05
Το avatar του χρήστη johnny69
johnny69 Ο χρήστης johnny69 δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 18-12-2002
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 29
Προεπιλογή

Tα Demasoni είναι πανέμορφο αλλά και πολύ ζόρικο ψάρι. Ισως το πιο ζορικό απο τα mbuna. Η μόνη φορά που μπορώ να πω ότι το κρατησα με επιτυχία ήταν σε group πάνω από 10 ατόμων. Πολύ επίσης ζόρικα είναι και τα socolofi.
Για να μη σε κουράζω δύο προτάσεις έχω.
1. Demasoni (πάνω από 10 οπωσδήποτε)
Labidochromis yellow