Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Φυτεμένα Ενυδρεία > Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά

Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά Οτι δεν εμπίπτει στις εξειδικευμένες κατηγορίες.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 01-11-10, 22:37
Το avatar του χρήστη Savou
Savou Ο χρήστης Savou δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 13-09-2010
Περιοχή: Ηλιουπολη
Μηνύματα: 367
Thumbs up Τελικά κατέληξα αλλά θέλω να το συζητήσουμε!!

Λοιπόν παιδιά..!! Τελικά κατέληξα τη θα κάνω το 120 λίτρο μου.. Αλλά για να γίνει σωστά και με μεράκι θέλω να το συζητήσουμε να μου πείτε τις απόψεις σας.. Ελπίζω να μην γίνομαι βαρετός απλά είμαι ακόμα αρχάριος και για να μην τρέξω και κάνω λάθη που θα μετανιώνω θα το συζητήσω για να πάνε όλα καλά..Να δούμε τη μου λυπεί τη χρειάζομαι να αγοράσω και γενικά να μου δώσετε τις συμβουλές σας..!! Ξεκινάω λοιπών..Στην διάθεση μου έχω..!!

- Μέγεθος ενυδρείου (λίτρα) : 120 λύτρα
- Εξοπλισμός (φίλτρο, φωτισμός κ.α.): Φίλτρο έχω τις JBL CristalProfi i 100 με σφουγγάρια και στην μια θέση, Φωτισμός είναι Sulvania Standard cool white F25w είναι ο μαμισιος , Θερμοστάτη έχω τον Tetratec HT200, Αεραντλία έχω μια κινέζικη Helaia.
- Φυτά 27 φυτάΤώρα υπάρχουν μέσα στο ενυδρείο):4 Hygophila polusperma, 1 cryprocyne, 2 echinodorys, 2 Vallisneries, 2 anubies barteri, 3 anubies nana
- Κάτοικοι ενυδρείουΤωρα υπαρχουν μεσα στο ενυδρείο):3 κλασικά χρυσόψαρα.
-Λίπασμα φυτών:Τις JBL to Ferropol (μια φορά την βδομάδα)
- Λειτουργία ενυδρείου: 2-08-2010(με χρυσόψαρα)
-Τελευταίες μετρήσεις:
ΝΟ3=15
ΝΟ2=0
kKG=>14od
ΚΗ=6od
PH=7,2
NH4=<0,05

Αυτές ήταν μερικές πληροφορίες για το πως είναι τώρα το ενυδρείο..
Τώρα να σας πω πως θέλω να γίνει και σίγουρα θα γίνει με την βοήθεια σας.!!