Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 06-01-13, 20:32   #1
Ενυδρείο 25-30 λύτρων
 
Το avatar του χρήστη Ektoras
Ektoras
Member
Εγγραφή: 06-01-2013
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μηνύματα: 191

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Ektoras Ο χρήστης Ektoras δεν είναι συνδεδεμένος 06-01-13, 20:32
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα σας....Είμαι αρχάριος στο θέμα των ενυδρείων(ασχολούμαι με ψάρια μόνο 1,5 χρόνο) και δεν έχω ψαχτεί αρκετά.Έχω ενυδρείο 15 lt με φυτά,διακόσμηση,βασικό εξοπλισμό και 3 ψάρια ( 2χ γκάμπι , 1χ γατόψαρο).Τον τελευταίο καιρό σκέφτομαι να φτιάξω μόνος μου ενυδρείο(γιατί θα μου έρθει ποιο οικονομικό και θα μπορώ να το κάνω και στις διαστάσεις που επιθυμώ)γι'αυτό θα ήθελα να μάθω:

1) Ποιες είναι οι διαστάσεις ενός ενυδρείου 25-30 lt(μήκος χ, ύψος χ,πλάτος χ)?
2) Πόσο περίπου θα μου κοστίσουν τα τζάμια?



Εμφανίσεις: 11200
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-01-13, 20:44
Το avatar του χρήστη gianniwpopi
gianniwpopi Ο χρήστης gianniwpopi δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 06-02-2011
Περιοχή: μεταμορφωση
Μηνύματα: 1.214
Προεπιλογή

30χ30χ30 σου βγαινει 27 λιτρα και δεν πιστευω να πανε τα τζαμια πανω απο 10-15 ευρω.
γιατι ομως να το κανεις τοσο μικρο??
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-01-13, 20:53
Το avatar του χρήστη Ektoras
Ektoras Ο χρήστης Ektoras δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 06-01-2013
Περιοχή: Ηράκλειο Κρήτης
Μηνύματα: 191
Προεπιλογή

Ευχαριστώ πολύ.Για αρχή καλό μου φαίνεται γιατί είμαι και αρχάριος και πρέπει να ξεκινήσω από χαμηλά για να φτάσω ψηλά.Θέλω πρώτα να μάθω τα βασικά για τα ψάρια γλυκού νερού και για την συντήρηση των ενυδρείων(κάθε πότε θέλουν καθάρισμα,με ποιόν τρόπο,πόσο νερό να αφαιρώ κάθε φορά που θα το καθαρίζω κ.α)
Απάντηση με παράθεση
  #4