Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 28-01-13, 10:35   #1
Πρόβλημα με τεστ API - Νερό Βρύσης
Manos_SKG
Junior Member
Εγγραφή: 25-01-2013
Περιοχή: Thes/niki
Μηνύματα: 27

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Manos_SKG Ο χρήστης Manos_SKG δεν είναι συνδεδεμένος 28-01-13, 10:35
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Ολοκαίνουργιο τεστ API παραγωγής 9/12 μετράει αμμωνία σε νερό βρύσης 0,25 και σε εμφιαλωμένο νερό 0,25 και νιτρικά σε νερό βρύσης 5 και σε εμφιαλωμένο νερό πάλι 5!! Ξέρω για τους κρυστάλλους μέσα στα προιόντα και τα μπουκαλάκια τα κοπάνησα πολύ να σπάσουν τυχών κρύσταλλοι από την πρώτη χρήση (είναι ολοκαίνουργια) και τα ανακίνησα ειδικά των νιτρικών έως και 3 λεπτά!

Είμαι αρχάριος και έχω ένα 45λ εδώ και ένα μήνα με 2 χρυσόψαρα (ορκίζομαι στον Ποσειδώνα ότι θα φύγουν μόλις στρώσει) το οποίο έτρεχε μέχρι το Σάββατο με μόνο εσωτερικό ΜΗΧΑΝΙΚΟ φίλτρο Aquael fan1 plus. Την Πέμπτη μέτρησα 0,25 αμμωνία (αν είναι σωστή η μέτρηση, πάνω από 5 νιτρώδη και 50 νιτρικά - έγινε 50% αλλαγή, το Σάββατο μέτρησα 0,25 αμμωνία, 2,5 νιτρώδη και 30 νιτρικά και έκανα άλλη μία αλλαγή 50%.