|
Εγγραφή | Συχνές Ερωτήσεις | Social Groups | Ημερολόγιο | Αναζήτηση | Σημερινά Μηνύματα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#34
|
||||
|
||||
![]()
Ο αντιπροσωπος ειναι η Pet Line και το τηλεφωνο ειναι 210-6069800 και ζητας να σε συνδεσουν με το τμημα ενυδρείων. Εγω μετα απο τηλεφωνικη επικοινωνια που ειχα, μου ειχαν πει να το αφησω στο καταστημα απο οπου ειχε γινει η αγορα και το πηραν απο εκει. Αφου εγινε το service το επεστρεψαν στο καταστημα και το παρελαβα απο εκει. Υπηρξε μια καθυστερηση στην ολη διαδικασια διοτι επεσα πανω στην αλλαγη του αντιπροσωπου, αλλα εμεινα ευχαριστημενος διοτι με ενημερωσαν τηλεφωνικος και για την παραλαβη του φιλτρου και για την καθυστερηση λογω αναμονης παραλαβης ανταλακτικων απο τον νεο αντιπροσωπο.
__________________
Οσκαροκαμμένος !!!!!!! |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
Προβλημα με Eheim 2215 | komori | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 4 | 17-05-10 15:06 |
Προβλημα με το EHEIM 2028 | SpyrosK | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 9 | 27-09-09 16:23 |
EHEIM Professional 3 | jpatou | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 7 | 05-04-05 22:47 |