|
Εγγραφή | Συχνές Ερωτήσεις | Social Groups | Ημερολόγιο | Αναζήτηση | Σημερινά Μηνύματα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
καλημερα σε ολους..λοιπον ας μπω στο θεμα..εδω και 3 χρονια εχω ενα ενυδρειο με κιχλιδες...το ενυδρειο αγοραστηκε απο γνωστο καταστημα στη κατω κηφισια...σημερα με πηρε τηλ ο πατερας μου και μου ειπε οτι σταζουνε νερα αναμεσα απο το ενυδρειο και τη βαση του.αυριο που θα παω σπιτι μιας και σημερα ειμαι υπηρεσια θα δω τι προβλημα υπαρχει..για δωστε μου τα φωτα σας τι να κανω?με το καταστημα μπορω να βρω ακρη η ειναι φυσιολογικη η φθορα σε ενα ενυδρειο 3 χρονων?αν παλι δε γινεται κατι λογικα θα δωσω τα ψαρακια για να σωθουνε...περιμενω απαντησεις σας..
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
κοιτα μηπως ειναι υδρατμοι και τρεχουν-σταζουν απο πισω...
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Μπορει να ειναι πολλα πραγματα ... ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο!
Πρεπει να το δεις και να διαπιστωσεις απο που ειναι αυτα τα νερα ... Ολα τα ενυδρεια εχουν εγγυηση αλλα θα πρεπει να επικοινωνησεις με το καταστημα αν σε καλυπτει μετα απο 3 χρονια (δυσκολο το βλεπω)!
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Δυστυχώς, καλοκαίρι με τον καιρό που έχει αυτές τις μέρες, το βλέπω δύσκολο να είναι υδρατμοί. Επίσης, μετά 3 χρόνια δε νομίζω ότι έχεις εγγύηση.
Βασικά το πρώτο σου μέλημα είναι να το δεις ο ίδιος και αν όντως στάζει η μόνη λύση είναι άδειασμα... ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
ισα-ισα που ειναι μεγαλυτερη η θερμοκρασια αρα μεγαλυτερη και η εξατμιση... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
φιλικα παντα Ακης ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
------------------------- Μακάρι να κάνω λάθος πάντως... ![]() Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aquaman : 05-07-11 στις 08:39 Αιτία: Automerged Doublepost |
#8
|
||||
|
||||
![]()
λοιπον εχω νεοτερα απο το μετωπο...το πρωι ειχα 2 χρονια εγγυηση και το μεσημερι με πηρανε τηλεφωνο να μου πουνε οτι τελικα εχω ενα χρονο..αραγε αν ειχα το ενυδρειο 2χρονια και ενα μηνα ποσο εγγυηση θα ειχα?1 η 2 χρονια?τλσπντν ειμαι αρκετα στενοχωρημενος και αγανακτισμενος απο το συγκεκριμενο γνωστο καταστημα στη κηφισια...μεχρι και μου ειπανε οτι ειναι κινεζικο και γιαυτο...αυτο ομως ειναι απαραδεκτο για δικαιολογια μιας και αν ξερουνε οτι δεν ειναι καλα αυτα τα ενυδρεια δε πρεπει να τα προμηθευουνται και να τα πουλανε...τι να πω το χειροτερο ειναι οτι πρεπει να αποχωριστω τα ψαρακια μου..ανοιγω και αγγελια...
![]() υγ αυριο θα μιλησω με το διευθυντη του καταστηματος μηπως και αυτος δεν ειναι στη κατηγορια του κλασσικου ελληνα που προσπαθει να πουλησει σκαρτο πραγμα ... ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Ένας χρόνος στην Ε.Ε. στην οποία ανήκουμε (τουλάχιστον ακόμη) δεν παίζει. Η εγγύηση είναι 2 χρόνια.
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
τι εννοειτε?το ενυδρειο οτι ειναι κινεζικο παιζει ρολο?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
η εγγυηση για ολα τα προιοντα εντος ευρωπαικης ενωσης ειναι 2 χρονια.οτιδηποτε κιαν ειναι αυτο και με δεδομενο οτι εισαι μεσα στους ορους της εγγυησης.δυστυχως στην ελλαδα ο καθενας κανει οτι θελει οποτε καποιες εταιρειες αλλα και καταστηματα βρισκουνε πατημα να λενε οτι τους συμφερει.οι υπαληλοι θα σου πουνε αυτο που τους εχουνε πει να λενε ωστε να μειωνουνε τα εξοδα της εκαστοτε εταιρειας.στη θεση σου θα μιλαγα καταρχην με τον υπευθυνο του καταστηματος.δευτερον,email στην κατασκευαστρια εταιρεια και κοινοποιηση στον ελληνα αντιπροσωπο.μπορεις να το προχωρησεις κιαλλο αν θες και να κανεις καταγγελια και στην ενωση καταναλωτων αλλα αμφιβαλω οτι θα βρεις ακρη.(αν και συμβαινει μερικες φορες)να ξερεις οτι σαυτες τις περιπτωσεις(και στο λεω εκ πειρας λογω δουλειας)αν θελουνε να σε βοηθησουνε θα σε βοηθησουνε ακομα κιαν εισαι εκτος εγγυησης.δεν χρειαζονται νευρα αν και ξερω οτι δεν ειναι ευκολο...ευχομαι ολα να πανε καλα.κρατα μας ενημερους αν θες να ξερω αμα ειναι να κοψω τα ψωνια απο κηφησια
![]() Υ.Γ ποιας εταιρειας ειναι το ενυδρειο? αν ειναι κατι που φτιαχνεται παντως εγω θα κοιτουσα να το εφτιαχνα και να μη μπω στη διαδικασια καν.υπαρχουνε και σιλικονες που κολλανε μεσα στο νερο.... |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Λοιπόν όπως σου είπαν και άλλοι δεν υπάρχει εγγύηση εντός ΕΕ κάτω από 2 χρόνια.
Πάρε κι ένα λίνκ και κείμενο που θα πρέπει να το διαβάσει όλος ο κόσμος μιας και είμαστε όλοι καταναλωτές. http://www.tvxs.gr/v3915 Νομικός οδηγός για τα δικαιώματά σας: Αγορά ελαττωματικού προϊόντος. Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας! Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφΆ όρου ζωής. Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας! 1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»; «Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό». 2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό; Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας. Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. ¶ρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού. 3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ; Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν. Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα. Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! ¶ρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως! 4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν; Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα: Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο Β. Να μειώσει το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου. Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση. Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα. 5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα; Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια! Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε. Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K) Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες: Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520 Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776 Αφού διαβάσεις κι ενημερωθείς πράξε κατά το δοκούν φίλε μου, απλά να ξέρεις πως αν δεν κάνεις το σωστό κάποιοι θα γελάνε εις βάρος σου και είναι κρίμα ειδικά τώρα που το χρήμα είναι από δύσκολο έως πάρα πολύ δύσκολο. Κράτα μας ενήμερους. |
#13
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
|
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
ΠΑΙΔΕΣ ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ | kostastsod | Φυτεμένα Ενυδρεία Γενικά | 13 | 06-04-11 08:39 |
ΠΑΙΔΕΣ ΒΟΗΘΕΙΑ | kostastsod | Στήσιμο Κοινωνικών ενυδρείων | 36 | 04-04-11 10:02 |
Παιδες εχω ξενερωσει..Σκευτομαι να κλεισω το ενυδρειο μου | Savou | Γλυκό νερό - Γενικά | 8 | 09-12-10 00:02 |
Βανάκι EHEIM 2213 ραγισμένο. | ispyii | Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού | 3 | 03-02-10 01:38 |
Παιδες μια ερωτηση. | Avaya | Παραλία - Beach Bar | 3 | 22-04-08 10:18 |