![]() |
#1 |
ΠΡΟΣΟΧΗ-ΑΡΡΩΣΤΑ ΨΑΡΙΑ
![]() Αξιολόγηση:
![]() Καλημέρα σε όλους.
Περασμένη Πέμπτη πήγα σε μαγαζί με ενυδρεία- Λ.Αλεξάνδρας δεξιά στην άνοδο μετά το PARK-,για φυτά.Μόλις ειχε φέρει και σκαλάρια,τσίμπησα ενα μεγάλο σε καλή τιμή(10 ευρω)έτσι νομιζα.Το βάζω μέσα,και απλά κάθισε σε μια γωνία-η ουρά του και τα πτερύγια σε κακή κατάσταση(άρρωστο),δυστυχώς δε δίνω σημασία,μεγάλο λάθος, και σε 2 ημέρες το βλέπω στο πάτο,μισοψόφιο με τα πτερυγια του να φεύγουν οι ινες τους. Πήγα για παράπονα και μου είπε οτι τα εχει σε καραντίνα γιατί είχε το ίδιο πρόβλημα.ΠΡΟΣΟΧΗ στο τι παίρνουμε και από που.(Ευτυχώς μέχρι τωρα δεν έχω πρόβλημα με τα δικά μου-δεν ξέρω στο πολυ κοντινό μέλλον) |
|
Εμφανίσεις: 3515
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Κρίμα για την ταλαιπωρία (τη δική σου και του ψαριού)...
Γενικά είναι επίφοβο να αγοράζεις ψάρια που μόλις ήρθαν στο μαγαζί, γιατί ήδη είναι στρεσσαρισμένα από το ταξίδι τους και δεν ξέρεις αν και τι θα "βγάλουν". Βέβαια αν αργήσεις και πολύ τα παίρνουν άλλοι... Τελικά το ψάρι το πήρε πίσω το μαγαζί; |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Το ψαράκι ψόφησε-για επιστροφή χρηματων ουτε λόγος.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Δηλαδή παραδέχεται ότι το ψάρι ήταν άρρωστο από τη στιγμή που στο πούλησε αλλά δε δέχεται να σου επιστρέψει τα χρήματά σου ????
Ντροπή... |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ -ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ FORUM-KAI EXOYME KΑΛΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
@mitsakos μην φωνάζεις
![]() Πάντα πριν πάρουμε ενα ψάρι, το παρατηρούμε για αρκετή ώρα... ψάχνουμε για στίγματα, η οτιδήποτε που υποδουλώνει ασθένεια... μονο αν το παρατηρήσουμε καλα, το παίρνουμε... Και ποτέ δεν παίρνουμε απο ενυδρείο που έχει μέσα πολλά ψόφια... Εγώ προσωπικά τα βλέπω και 20 λεπτά, και πολλές φορές πηγαίνω και την επόμενη μέρα να το πάρω, και βλέπω κ αν τρώει κανονικά στο πετ... Τώρα για της νέες παραλαβές, βέβαια βιαζεσε γιατί τοτε πανε ολοι να πάρουν, αλλα καλό είναι να του πεις αν μπορεί να σου το κρατήσει... Βασικά το σωστό είναι όταν έχουν νέες παραλαβές τα μαγαζιά, να τα βάζουν για λίγο καιρό σε καραντίνα, ετσι ώστε να φανεί αν έχουν κάτι τα ψάρια, και να μην μπερδεύουν τα ψάρια με τα άλλα των άλλων ενυδρείων, για να αποφευχθεί η μεταφορά κ στα άλλα ενυδρεία...
__________________
Πόση μνήμη έχει υπολογιστεί ότι έχει ο άνθρωπος??? 200 ΜΒ!!! ![]() My first: ![]() Αξία Ανεκτίμητη!!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Παιδια παρτε το χαμπάρι σε κανένα επάγγελμα δεν επιστρέφοντε λεφτά ,απλώς αντικαθιστάται το προιον σε περιπτωση που ειναι και εντός εγγύησης.
__________________
www.dreamwaters.co |
#8
|
||||
|
||||
![]()
ποιο ψαρι εχει την μεγαλητερη? ειναι on site?
![]()
__________________
Πόση μνήμη έχει υπολογιστεί ότι έχει ο άνθρωπος??? 200 ΜΒ!!! ![]() My first: ![]() Αξία Ανεκτίμητη!!
|
#9
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Δυσκολη η ζωη για μικρους ακουαριστες ![]() ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Εγώ πάντως αν μου συνέβαινε αυτό και δεν έβλεπα κάποιου είδους έμπρακτης κατανόησης από το μαγαζί, απλά δεν θα ξαναψώνιζα από εκεί. |
#11
|
||||
|
||||
![]() Παράθεση:
Σε μαγαζιά όπως πλαίσιο και Zara τα λεφτά επιστρέφονται και ας μην είναι ελατοματικό το προϊόν. ¶ρα όχι σε κανένα επάγγελμα αλλά σε μερικά θα έλεγα
__________________
saferbeach.comΈνα blog για ασφαλέστερες ακτές και υδάτινο περιβάλλον. |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Υπαρχει νομος οπου το οποιοδηποτε καταστημα υποχρεουτε να ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ τα χρηματα στο ακαιραιο στον καταναλωτη (με την επιστροφη του στο καταστημα!!)!!
Για τα ζωντανα δε γνωριζω αλλα αν θελετε το ψαχνω.....
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Αμα αγορασω κατι και αλλαξω γνωμη, και δεν το εχω ανοιξει και δεν εχει παθει κατι εχω δικαιωμα να το επιστρεψω και να μου δωσουν πισω τα λεφτα μου..
Απο κει και περα ειναι θεμα ερμηνειας κατα ποσον το ανοιγμα του κουτιου επηρεαζει το προιον, αν ο επομενος θα το αγορασει στην ιδια τιμη ανοιγμενο κλπ, και εξαρταται σε μεγαλο βαθμο απο το προιον. Ενα ψαρι πχ που θα επιστραφει σε πετσοπ, ο επομενος θα καταλαβει οτι ειναι "μεταχειρισμενο"? Ενα λαπιτοπ θα το αγοραζατε στην ιδια τιμη ανοιγμενο με ενα καινουργιο? Δυο ακραια παραδειγματα για να τονισω οτι ολα ειναι σχετικα. Τωρα για αρρωστο ψαρι τη στιγμη που και τα υπολοιπα εχουν προβλημα, ειναι ανοησια του μαγαζιου να μην επιστρεψει τα χρηματα, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για 10 ευρω. Δεν αξιζει να χαλασει κανεις ουτε το σαλιο του ουτε το χρονο του για να βρει το "δικιο" του των 10 ευρω. Το να μην ξαναπατησει ειναι υπερ-αρκετο. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
....όταν δεις το λαπτοπ προβληματικό θα το αγοράσεις ?
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#15
|
||||
|
||||
![]()
To Πλαισιο στις αποθηκες και οχι στα καταστηματα εχει λαπτοπ και αλλα προϊοντα που μπορει να εχει εστω μια γραντζουνια στο καπακι και το δινει σε λιγοτερο απο τη μιση τιμη!! Προβληματικο - ειδικα στους υπολογιστες - ειναι σχετικο εξαιτιας των πολλων εξαρτηματων του!! Εγω π.χ. θα δεχομουν ενα λαπτοπ που δε δουλευει το dvd-rom του στη μιση τιμη απο τη κανονικη και θα προχωρουσα σε αντικατασταση του dvd! Αρα ναι θα το επερνα!!Εκτος βεβαια αν ειχε προβλημα η motherboard ή η οθονη του!
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Δεν ήταν αυτό το νόημα της σημείωσής μου..
Θα το αγόραζες γιατί ήταν φθηνό....10 ευρώ το σκαλάρι και δεν χρειάζετε να σου το πει κανείς αν είναι ή όχι οκ σαν ψάρι ή σαν laptop. Παίζει και η περίπτωση να αγοράσεις το laptop χωρίς να δεις την γρατζουνιά αλλά σε αυτό δεν θα φταίει το κατάστημα.
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ![]() ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host ![]() |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Βασικά προτού ψωνίσουμε ανοίγουμε τα μάτια μας,αν ψωνίσουμε βιαστικά και χωρίς προσοχή υπάρχει περίπτωση να την πατήσουμε ,σε οποιοδήποτε ψώνιο κάνουμε ΠΑΘΩΝ
![]() ![]() |
#18
|
||||
|
||||
![]()
Για μενα δεν εχει σημασια αν φταιει το καταστημα η οχι! Το θεμα ειναι ποσο εξυπνος ειναι ο μαγαζατορας!! Για 10 ευρω να χασει το πελατη? Δε νομιζω! Τον ξερω τον πετσοπα και θα του το θεσω το θεμα!! Εγω μενω λιγο πιο κατω στην Αλεξανδρας!
__________________
Gab at Facebook: https://www.facebook.com/GreekAquaristsBoards/ https://www.facebook.com/groups/GreekAquaristsBoards/ Knowledge is having the right answer Intelligence is asking the right question |
#19
|
|||
|
|||
![]()
Το θέμα είναι οτι όταν πάμε σε 1 κατάστημα να πάρουμε 1 ψαράκι, δεν είναι εύκολο να πάς 2 φορές να παρατηρείς το ψαρι (και αν εχει 3-4 ίδια
![]() Τώρα laptop με ψάρι... δεν είναι το ίδιο. Πχ εγώ δε θα αγόραζα laptop ανοιγμένο ή κινητό κλπ. Ψαράκι ... λογικό είναι να έχει μπεί σε κάμποσα ενυδρεία πρίν το δικό μου. |
![]() |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
αρρωστα παπαγαλοψαρα | JENI | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 14 | 20-03-08 22:08 |
αρρωστα Gouramies | AQUA PURA | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 1 | 28-02-07 07:22 |
Αρρωστα Γκαπυ | GIWRGOS | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 16 | 15-11-06 20:40 |
Αρρωστα Νεον?! | petran | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 1 | 06-01-06 15:23 |
ΑΡΡΩΣΤΑ ΑΓΓΕΛΟΨΑΡΑ? | GIWRGOS | Ασθένειες - Θεραπείες γλυκού νερού | 2 | 10-01-05 11:24 |