Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από kostas82
Κρίμα για το ψάρι Νικο , εύχομαι να ειναι και η τελευταία απώλεια, οπως το ειπες και η ποιότητα των ζωντανών παίζει ρόλο και προσοχή εδώ αυτό που έχω καταλάβει οσον αφορά την ποιότητα στα κοράλλια και στα ψάρια , μερικές φορες το οτι κάτι ειναι υπερτιμολογημενο δεν σημαίνει ότι είναι και καλυτερο!
|
ευχαριστώ κωστα!μακάρι να ειναι η τελευταία οπως το λες αν και δεν νομίζω!
υπάρχει λάθος αντιμετώπιση απο τα μαγαζιά που καπηλεύονται καταστάσεις στον βωμό του χρήματος αλλα και στην λαχτάρα του καταναλωτή για να αγοράσει ενα ζωντανό μιας και ειναι λιγο δύσκολο στο να το φέρει απο το εξωτερικό!
σε οποιοδήποτε επαγγελματικο κλάδο που ασχολείται με νωπά τρόφιμα φυτά ζωντανά κτλ υπάρχει μεγάλο ποσοστό κέρδους διότι συνυπολογιζουν και την λεγόμενη "φύρα" η οποία κατόπιν συνεννοήσεις με τον χονδρέμπορο αφαιρείται απο τον λογαριασμό τους η' απο το επόμενο τιμολόγιο όπερ σημαίνει οτι απαγορεύεται να μεταποληθει έναντι αμοιβής.
πείτε μου σε πόσους απο εσας αποζημίωσαν ελαττωματική πατρίδα ζωντανών απο την στιγμή που και οι ίδιοι πρωτίστως γνώριζαν?
πείτε μου σε πόσους απο εσας σας έδειξαν τα χαρτιά της παραλαβής απο την εισαγωγή των ζωντανων και αν όντως ειναι τελικά απο πχ de jong?
μήπως πρέπει σιγα σιγα σαν καταναλωτές να αρχίζουμε να απαιτούμε τα δικαιώματα μας?
εαν πάμε σε ενα μαγαζί εστίασης και φαμε χαλασμένο φαγητό δεν θα ζητήσουμε εξηγήσεις απο την διεύθυνση?
τα πιασμένα ψαρια με δηλητήριο που πεθαίνουν στο μήνα πάνω στο ενυδρείο μας έρχονται με τα κατάλληλα παραστατικά?
συγνώμη για την απογοήτευση που βγάζω αλλα πρέπει ολοι μας να βρούμε μια λύση και να ακολουθησουμε κοινή συνισταμένη ετσι ώστε ολοι μας να βγούμε κερδισμένοι και επιτέλους να σπάσει το απόστημα της εκμετάλλευσης που υπάρχει!
έχουμε μεγάλα οπλα σαν καταναλωτές ειναι άμεσα εξαρτώμενοι απο εμάς απλά δεν ξέρουμε να τα χρησιμοποιησουμε!
με εκτίμηση νικολαος πετρακης