Θέμα: water in
Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #14  
Παλιά 12-09-11, 18:20
Το avatar του χρήστη delta66
delta66 Ο χρήστης delta66 δεν είναι συνδεδεμένος
Professor
 
Εγγραφή: 29-09-2007
Περιοχή: Αθηνα
Μηνύματα: 19.360
Προεπιλογή

Επειδη το καταστημα σιγουρα ενδιαφερεται για την κοινη γνωμη και σιγουρα ενημερωνεται για την εξελιξη του θεματος στο φορουμ θα απευθυνθω δημοσια απευθειας στο καταστημα.

Αγαπητο Water Inn
Επειδη πιστευω οτι το καταστημα σας ηταν απο τα πιο αξιολογα καταστηματα επιθυμω να παραμεινει ετσι.
Εχω αγορασει απο εσας ολα τα ενυδρεια μου και πολυ απο τον εξοπλισμο μου γενικα.
Οντως εχετε πιο τσουχτερες τιμες σε αρκετα προιοντα, αλλα με σωστη ερευνα αγορας και εκμεταλλευομενος τις προσφορες σας, εχω προμηθευτει εξοπλισμο που συνολικα θα μου κοστιζε τα διπλα χρηματα.

Στο θεμα της ποιοτητας των ζωντανων σας εχω αμφιβολιες, αφου εχω παρει ζωντανα που βγηκανε πολυ καλα, αλλά και άλλα που βγηκαν πολυ κακα και εχω βγαλει το συμπερασμα οτι ηταν απο λαθος του καταστηματος αφου τα ψαρια που πουληθηκαν αμεσως μετα την εισαγωγη τους απο την παραγγελία εζησαν, ενω οσα εμειναν στο καταστημα για περισσοτερες μερες δεν αντεξαν ουτε εβδομαδα στο ενυδρειο μου.
Ηταν και δικο μου λαθος αφου ειδα την ασχημη κατασταση τους πριν τα παρω, αλλα ειχα δωσει ηδη προκαταβολη το 50% και δεν ηθελα να μπλεξω με διαδικαστικα.

Στο θεμα των εγγυησεων ειμαι παλι διχασμενος, αφου δυο φορες που χρειαστηκε να τη χρησιμοποιησω, τη μια φορα με εξυπηρετησατε αμεσα, την αλλη ομως επρεπε να επιμεινω πολυ και να χρησιμοποιησω τις τεχνικες μου γνωσεις για να σας πεισω οτι γνωριζω τι φταιει για τη βλαβη και να ικανοποιηθει το αιτημα μου.

Στο θεμα της τηλεφωνικης ενημερωσης συμφωνω με τους προηγουμενους.
Ηδη εχω αραιωσει τις επισκεψεις μου, γιατι εκανα αρκετες φορες ταξιδι μεχρι την Κηφισιά χωρις να βρω αυτο που με ειχαν διαβεβαιωσει οτι ηταν διαθεσιμο ή γιατι το ζωντανο που ηθελα να αγορασω, του ειχε δωθει λαθος ονομα και τελικα ηταν αλλο ψαρι ή γιατι δεν ειχαν συνεννοηθει σωστα μεταξυ τους οι υπαλληλοι της αποθηκης και της εξυπηρετησης πελατων, με αποτελεσμα να υπαρχει διαθεσιμο ενυδρειο αλλα να ειναι σπασμενο και να ανακαλυπτεται το προβλημα μετα το "ταξιδι" μου.

Επισης τωρα τελευταια δεν υπαρχει ικανοποιητικη διαθεσιμοτητα προιοντων, αλλα το δικαιολογω λογω της κρισης.

Πιστευω οτι με λιγο καλυτερη διαχειρηση, εκπαιδευση του προσωπικου για σωστη ενημερωση, σωστη συννενοηση μεταξυ του προσωπικου, καλυτερη διατηρηση των ζωντανων στις δεξαμενες σας και καλη διαθεση απεναντι στον πελατη θα γινουν ολα καλυτερα.

Για το θεμα των οδηγιων στο στησιμο νεου (ή και παλιου) ενυδρειου, ειτε απο υπαλληλους ειτε σε βιντεο απο τον διεθυντη του τμηματος, δεν εχω απαιτησεις, αφου οφειλω να ειμαι μονο εγω υπευθυνος για τη σωστη μελετη του θεματος.

Εις το επανειδειν.

Σπυρος Δελτα
__________________
O delta66 δεν εχει καμια σχεση με επαγγελματα που αφορουν το ενυδρειο και δεν εξαρταται απο σπονσορες, επαγγελματιες και διαφημισεις.
Γραφει ελευθερα και ανεπηρεαστα την αποψη του και ευχαριστει το GAB που του δινει αυτη τη δυνατοτητα.
Απάντηση με παράθεση
 
Page generated in 0,01618 seconds with 10 queries