Εμφάνιση ενός μόνο μηνύματος
  #121  
Παλιά 06-10-07, 11:15
Το avatar του χρήστη netblues
netblues Ο χρήστης netblues δεν είναι συνδεδεμένος
Nada
 
Εγγραφή: 02-05-2004
Περιοχή: ΧΟΛΑΡΓΟΣ
Μηνύματα: 6.302
Προεπιλογή

Η διατομη των ταφ δεν φαινεται στη φωτό, το σκεπτικο μου ειναι να εχει κανεις μικροτερη τρυπα πανω ωστε ο περισσοτερος ογκος του νερου να πηγαινει στον πατο, για καλυτερη κυκλοφορια, μιας και φευγει με υπερχειλιση απο το sump... Οχι οτι δεν δουλευει και ετσι..
Εξαρταται και απο το ποσα λίτρα επιστρεφει η αντλια παντα...

Επι της ουσιας τωρα, προφανως και εχεις βαλει δυο ταφ εντος του νερου ωστε να κοψει την κυκλοφορια απο αναροφηση στην καθε μια.
Δεν ξερω αν εχεις 1 ή δυο κυκλοφορητες για την επιστροφή.
Αν εχεις 1 τοτε σε καποιο σημειο υπαρχει και τριτο ταφ ωστε να συνδεονται οι δυο επιστροφες.

Σε αυτη την περιπτωση λεω οτι αν αυτο το ταφ βρισκεται καπου χαμηλα, και κοντα στην αντλια, ισως αν η μια τρυπα ειναι βουλωμενη να μην μπορει η αλλη να εξαερωσει επαρκως το κυκλωμα ωστε να σταματησουν και οι δυο.
Θελει πειραμα αυτό γιατι εξαρταται απο τη δυναμικη ροή των υγρων στο συστημα.


Αν παλι εχεις δυο ξεχωριστες αντλιες για την επιστροφη, τοτε απλα δεν γινεται, εκτος αν τις παραλληλησεις (αλλα τοτε ειναι μαλλον καλυτερα να παρεις μια μεγαλυτερη).

Ισως η ιδεα το κωστα να βαλεις ενα spray bar αντι για ταφ στην επιφανεια να ειναι τελικα καλυτερη.
Απάντηση με παράθεση
 
Page generated in 0,01245 seconds with 10 queries