Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου (http://www.aquatek.gr/vb/index.php)
-   Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού (http://www.aquatek.gr/vb/forumdisplay.php?f=19)
-   -   sos....τη βοηθεια σας παιδες..ραγισμένο ενυδρείο ; (http://www.aquatek.gr/vb/showthread.php?t=54364)

georot1981 05-07-11 00:05

sos....τη βοηθεια σας παιδες..ραγισμένο ενυδρείο ;
 
καλημερα σε ολους..λοιπον ας μπω στο θεμα..εδω και 3 χρονια εχω ενα ενυδρειο με κιχλιδες...το ενυδρειο αγοραστηκε απο γνωστο καταστημα στη κατω κηφισια...σημερα με πηρε τηλ ο πατερας μου και μου ειπε οτι σταζουνε νερα αναμεσα απο το ενυδρειο και τη βαση του.αυριο που θα παω σπιτι μιας και σημερα ειμαι υπηρεσια θα δω τι προβλημα υπαρχει..για δωστε μου τα φωτα σας τι να κανω?με το καταστημα μπορω να βρω ακρη η ειναι φυσιολογικη η φθορα σε ενα ενυδρειο 3 χρονων?αν παλι δε γινεται κατι λογικα θα δωσω τα ψαρακια για να σωθουνε...περιμενω απαντησεις σας..

giannisqq 05-07-11 00:18

κοιτα μηπως ειναι υδρατμοι και τρεχουν-σταζουν απο πισω...

Γιώργος Κ 05-07-11 00:37

Μπορει να ειναι πολλα πραγματα ... ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο!
Πρεπει να το δεις και να διαπιστωσεις απο που ειναι αυτα τα νερα ... Ολα τα ενυδρεια εχουν εγγυηση αλλα θα πρεπει να επικοινωνησεις με το καταστημα αν σε καλυπτει μετα απο 3 χρονια (δυσκολο το βλεπω)!

aquaman 05-07-11 00:55

Δυστυχώς, καλοκαίρι με τον καιρό που έχει αυτές τις μέρες, το βλέπω δύσκολο να είναι υδρατμοί. Επίσης, μετά 3 χρόνια δε νομίζω ότι έχεις εγγύηση.

Βασικά το πρώτο σου μέλημα είναι να το δεις ο ίδιος και αν όντως στάζει η μόνη λύση είναι άδειασμα... :-(

redman88 05-07-11 01:34

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από aquaman (Μήνυμα 606055)
Δυστυχώς, καλοκαίρι με τον καιρό που έχει αυτές τις μέρες, το βλέπω δύσκολο να είναι υδρατμοί.

γιατι ειναι δυσκολο φιλε μου??το καλοκαιρι δεν εξατμιζεται το νερακι??
ισα-ισα που ειναι μεγαλυτερη η θερμοκρασια αρα μεγαλυτερη και η εξατμιση...

akoulis 05-07-11 01:46

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από redman88 (Μήνυμα 606059)
γιατι ειναι δυσκολο φιλε μου??το καλοκαιρι δεν εξατμιζεται το νερακι??
ισα-ισα που ειναι μεγαλυτερη η θερμοκρασια αρα μεγαλυτερη και η εξατμιση...

sosto κι'αυτο;).τωρα αν ο μπαμπας πηρε νε πει οτι εχει ξεκολοθει στο μαζεμα των νερων απ'το πατωμα:rolleyes:λογω υδρατμων:rolleyes::rolleyes:;;;αλλα για πες του να κανει και το τεστ της χαρτοπετσετας καλου κακου...κι'ολα να πανε καλα

redman88 05-07-11 02:45

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από akoulis (Μήνυμα 606060)
sosto κι'αυτο;).τωρα αν ο μπαμπας πηρε νε πει οτι εχει ξεκολοθει στο μαζεμα των νερων απ'το πατωμα:rolleyes:λογω υδρατμων:rolleyes::rolleyes:;;;αλλα για πες του να κανει και το τεστ της χαρτοπετσετας καλου κακου...κι'ολα να πανε καλα

ε οχι δεν λεω για τετοιες καταστασεις αλλα για φυσιολογικα πραγματα μεσα στα ορια

georot1981 05-07-11 07:27

καλημερα και παλι...νομιζω πως δε θα εχει καλη καταληξη το ενυδρειο μου...μολις γυρισα σπιτι χρησιμοποιησα ενα φακο για να δω αναμεσα απο το ενυδρειο και τοεπιπλο και διαπιστωσα σαν να εχει ανοιξει..ριχτε μια ματια στο φωτογραφια που ανεβασα...λογικα σημερα θα το αδειασω...αρα κανω ανοιχτη προταση μηπως καποιος φιλοξενησει τα ψαρακια μου μεχρι να δω τι θα κανω..μπορει και να μην τα ξαναπαρω πισω αν δεν παρω αλλο ενυδρειο..θα φτιαξω και αγγελια σε λιγη ωρα..οριστε η φωτογραφια
http://img36.imageshack.us/img36/147...2011068.th.jpg
-------------------------
υγ το ενυδρειο ειναι λιγοτερο απο 2 χρονων τελικα

delta66 05-07-11 08:02

Αναλογα το ενυδρειο μπορει να εχει 2 χρονια για τα ηλεκτρικα μερη ομως 5 χρονια εγγυηση στις κολλησεις.
Αν δεν εχεις επεμβει στο ενυδρειο (πχ να ξεκολλησεις το εσωτερικο φιλτρο απο ενα juwel) η εγγυηση δεν χανεται.

Επικοινωνησε πρωτα με το καταστημα και ρωτησε ποσα χρονια εχει εγγυηση ενα ενυδρειο σαν το δικο σου στις κολλησεις.
Μετα, αναλογα την απαντηση προχωρα στις διαδικασιες.

Πρωτα σιγουρεψου πως δεν ειναι υδρατμοι και δεν ξεκινανε απο το καπακι καπου και κατεβαινουν.

aquaman 05-07-11 08:39

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από redman88 (Μήνυμα 606059)
γιατι ειναι δυσκολο φιλε μου??το καλοκαιρι δεν εξατμιζεται το νερακι??
ισα-ισα που ειναι μεγαλυτερη η θερμοκρασια αρα μεγαλυτερη και η εξατμιση...

H εξάτμιση είναι μεγαλύτερη, αλλά για να _υγροποιηθούν_ μετά οι υδρατμοί χρειάζεται να συναντήσουν επιφάνεια με χαμηλή θερμοκρασία, και με 30 βαθμούς δεν παίζει αυτό, γι'αυτό το είπα...
-------------------------
Μακάρι να κάνω λάθος πάντως...:-(

ΝΙΚΟΣ 13 05-07-11 10:03

φιλε μου ακρη εβγαλες????

georot1981 05-07-11 10:51

μολις πηρα τηλεφωνο το καταστημα και μου ειπε οτι εχει εγγυηση 2 χρονια...μου ειπε να παρω αυριο τηλ να επικοινωνησω με τον υπευθυνο...για να δουμε τι θα κανουμε...το καλο ειναι οτι ειμια μεσα στην εγγυηση..τωρα να δουμε τι θα κανουμε

dimitris21 05-07-11 10:54

πόσα λίτρα είναι το ενυδρείο? και τι ψάρια έχεις μέσα?

giannisqq 05-07-11 10:55

3 χρονια λες το εχεις....

georot1981 05-07-11 13:56

2χρονια το εχω..εκανα λαθος...350λιτρα ειναι και εχω κιχλιδες..

dimitris21 05-07-11 14:21

αν μπορούσες να κρατήσεις κάπου τουλάχιστον τα 150 λίτρα τότε η όποια αντικατάσταση δεν θα ήταν δύσκολη

delta66 05-07-11 14:40

μαζι με το ενυδρειο μπορει να χρειαστει αλλαγη και το επιπλο αφου αν ποτισει και φουσκωσει ..... αστο καλυτερα

georot1981 05-07-11 14:49

αν τελικα το επιστρεψω θα τους προτεινω να βαλω καποια λεφτα και να παρω καποιο αλλο...

delta66 05-07-11 14:58

Κανε την προσπαθεια σου και μπορει να δεχτουν, αλλα μην απογοτευθεις αν σου πουν οτι δεν γινεται.
Η εγγυηση καλυπτει αλλαγη με το ιδιο προιον.
Και αυτο γιατι το καταστημα θα επιστρεψει το πιθανοτερο το ενυδρειο στον αντιπροσωπο και αυτος δεν θα του επιστρεψει χρηματα, αλλα θα του δωσει αλλο ενυδρειο για να παραλαβεις εσυ με τη σειρα σου.
Ειναι στην ευχερια του αν θα κρατησει το ενυδρειο απο τον αντιπροσωπο για να το πουλησει σε αλλον και εσενα να σου δωσει αλλο ενυδρειο.
Δεν ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο και λογιστικα (χαρτια, τιμολογια, εφοριες κλπ).

georot1981 05-07-11 19:52

λοιπον εχω νεοτερα απο το μετωπο...το πρωι ειχα 2 χρονια εγγυηση και το μεσημερι με πηρανε τηλεφωνο να μου πουνε οτι τελικα εχω ενα χρονο..αραγε αν ειχα το ενυδρειο 2χρονια και ενα μηνα ποσο εγγυηση θα ειχα?1 η 2 χρονια?τλσπντν ειμαι αρκετα στενοχωρημενος και αγανακτισμενος απο το συγκεκριμενο γνωστο καταστημα στη κηφισια...μεχρι και μου ειπανε οτι ειναι κινεζικο και γιαυτο...αυτο ομως ειναι απαραδεκτο για δικαιολογια μιας και αν ξερουνε οτι δεν ειναι καλα αυτα τα ενυδρεια δε πρεπει να τα προμηθευουνται και να τα πουλανε...τι να πω το χειροτερο ειναι οτι πρεπει να αποχωριστω τα ψαρακια μου..ανοιγω και αγγελια...:(
υγ αυριο θα μιλησω με το διευθυντη του καταστηματος μηπως και αυτος δεν ειναι στη κατηγορια του κλασσικου ελληνα που προσπαθει να πουλησει σκαρτο πραγμα ...zw

PascM 05-07-11 20:05

Ένας χρόνος στην Ε.Ε. στην οποία ανήκουμε (τουλάχιστον ακόμη) δεν παίζει. Η εγγύηση είναι 2 χρόνια.

georot1981 05-07-11 20:06

τι εννοειτε?το ενυδρειο οτι ειναι κινεζικο παιζει ρολο?

kgf12345 05-07-11 21:34

η εγγυηση για ολα τα προιοντα εντος ευρωπαικης ενωσης ειναι 2 χρονια.οτιδηποτε κιαν ειναι αυτο και με δεδομενο οτι εισαι μεσα στους ορους της εγγυησης.δυστυχως στην ελλαδα ο καθενας κανει οτι θελει οποτε καποιες εταιρειες αλλα και καταστηματα βρισκουνε πατημα να λενε οτι τους συμφερει.οι υπαληλοι θα σου πουνε αυτο που τους εχουνε πει να λενε ωστε να μειωνουνε τα εξοδα της εκαστοτε εταιρειας.στη θεση σου θα μιλαγα καταρχην με τον υπευθυνο του καταστηματος.δευτερον,email στην κατασκευαστρια εταιρεια και κοινοποιηση στον ελληνα αντιπροσωπο.μπορεις να το προχωρησεις κιαλλο αν θες και να κανεις καταγγελια και στην ενωση καταναλωτων αλλα αμφιβαλω οτι θα βρεις ακρη.(αν και συμβαινει μερικες φορες)να ξερεις οτι σαυτες τις περιπτωσεις(και στο λεω εκ πειρας λογω δουλειας)αν θελουνε να σε βοηθησουνε θα σε βοηθησουνε ακομα κιαν εισαι εκτος εγγυησης.δεν χρειαζονται νευρα αν και ξερω οτι δεν ειναι ευκολο...ευχομαι ολα να πανε καλα.κρατα μας ενημερους αν θες να ξερω αμα ειναι να κοψω τα ψωνια απο κηφησια:D

Υ.Γ ποιας εταιρειας ειναι το ενυδρειο?

αν ειναι κατι που φτιαχνεται παντως εγω θα κοιτουσα να το εφτιαχνα και να μη μπω στη διαδικασια καν.υπαρχουνε και σιλικονες που κολλανε μεσα στο νερο....

vaska 05-07-11 22:53

Λοιπόν όπως σου είπαν και άλλοι δεν υπάρχει εγγύηση εντός ΕΕ κάτω από 2 χρόνια.

Πάρε κι ένα λίνκ και κείμενο που θα πρέπει να το διαβάσει όλος ο κόσμος μιας και είμαστε όλοι καταναλωτές.


http://www.tvxs.gr/v3915

Νομικός οδηγός για τα δικαιώματά σας: Αγορά ελαττωματικού προϊόντος.


Μάθετε τα δικαιώματα που έχετε σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος και προστατεύστε την τσέπη σας!

Έχει συμβεί σε όλους μας να αγοράσουμε ένα προϊόν και σύντομα να εμφανίσει προβλήματα στη λειτουργία του. Όταν, όμως, ζητήσουμε την επισκευή του χωρίς χρέωση, συμβαίνει ένα παράδοξο φαινόμενο: οι πωλητές και οι υπάλληλοι που ήταν τόσο χαμογελαστοί και καθησυχαστικοί κατά την αγορά του προϊόντος, αλλάζουν πλήρως πρόσωπο! Η πιο συνηθισμένη απάντηση τους είναι πως την τάδε λειτουργία ή το τάδε ελάττωμα «δεν το καλύπτει η εγγύηση». Αποτέλεσμα; Μας δίνουν τις εξής επιλογές: Είτε να πληρώσουμε για την επισκευή είτε να... ανεχθούμε την ελαττωματική λειτουργία εφ’ όρου ζωής.

Ωστόσο, δεν είναι μόνο αυτές οι επιλογές μας. Ο Αστικός Κώδικας από το 2002 εναρμονίσθηκε με την ευρωπαϊκή νομοθεσία και μας παρέχει ορισμένα δικαιώματα. Αν και λίγοι άνθρωποι τα γνωρίζουν, στην πραγματικότητα μπορεί να τα ασκήσει ο καθένας από εμάς! Διαβάστε για αυτά, ασκήστε τα και προστατέψτε την τσέπη σας!

1. Πότε ένα προϊόν θεωρείται «ελαττωματικό»;

«Ελαττωματικό» θεωρείται ένα προϊόν, σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, όταν δεν έχει τις «συμφωνημένες ιδιότητες». Αυτό με απλά λόγια σημαίνει πως όταν αγοράζουμε ένα αντικείμενο, ο πωλητής μας το περιέγραψε ή μας ανέφερε συγκεκριμένες λειτουργίες του ή το διαφήμισε στην τηλεόραση ή τοποθέτησε καρτελάκι επάνω του με τις ιδιότητες του κλπ. Όλες αυτές οι πληροφορίες θεωρούνται «συμφωνημένες ιδιότητες». Αν έστω και μία από αυτές δε λειτουργεί στην εντέλεια, το προϊόν είναι σύμφωνα με το νόμο «ελαττωματικό».

2. Σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ αν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Αν αγοράσατε ένα προϊόν και αποδείχθηκε ελαττωματικό, έχετε τα δικαιώματα του Αστικού Κώδικα. Αυτά μπορείτε να τα ασκήσετε μόνοι σας, προφορικά ή γραπτά, χωρίς να χρειάζεται δικηγόρος.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να επισκεφθείτε το κατάστημα αγοράς. Σύμφωνα με το νόμο, αυτοί είναι οι υπεύθυνοι να επανορθώσουν το ελάττωμα, γιατί αυτοί έχουν συνάψει τη «σύμβαση πώλησης» μαζί σας.

Αν για παράδειγμα αγοράσατε από τον Κωτσόβολο μία τηλεόραση Sony, αυτός που ευθύνεται για να επανορθώσει το ελάττωμα, είναι ο Κωτσόβολος, και όχι η Sony. Άρα, όταν μιλήσετε στους πωλητές στον Κωτσόβολο, αν αυτοί σας παραπέμψουν στη Sony, με την αιτιολογία ότι «ο κατασκευαστής παρέχει την εγγύηση και εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη» αυτό είναι παράνομο! Ο λόγος είναι πως ο νόμος επιβάλλει σε οποιονδήποτε πουλάει κάτι, να αναλαμβάνει την ευθύνη για αυτό που πουλάει, ακριβώς επειδή κερδίζει μέσω αυτού.

3. Αν το προϊόν έχει «εγγύηση» σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ;

Την εγγύηση συνήθως την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, πχ. η sony, η delonghi, η apple κλπ. Υπάρχει η παρανόηση πως αν ο κατασκευαστής μας παρέχει εγγύηση, είμαστε υποχρεωμένοι να απευθυνθούμε σε αυτόν, και όχι στο κατάστημα αγοράς. Αυτό είναι λάθος! Στην πραγματικότητα, η εγγύηση του κατασκευαστή λειτουργεί συμπληρωματικά, δηλαδή αποκτάτε ένα είδος «διπλής προστασίας»: έχετε το «δικαίωμα επιλογής» μεταξύ περισσότερων επιχειρήσεων που είναι και οι δύο υποχρεωμένες να επισκευάσουν το προϊόν.

Ας πάρουμε το παράδειγμα με την ελαττωματική τηλεόραση Sony που αγοράσατε από τον Κωτσόβολο. Έστω ότι ένα μήνα μετά την αγορά, η τηλεόραση δε λειτουργεί. Επιστρέφετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση, χωρίς να σας χρεώσουν τίποτα.
Αν σας παραπέμψουν στη Sony, εξηγείστε ευγενικά πως ο νόμος υποχρεώνει τον πωλητή, δηλαδή τον Κωτσόβολο, να διορθώσει το ελάττωμα. Το αν η Sony παρέχει μία έξτρα εγγύηση είναι θέμα άσχετο και απλά καθιστά εσάς πιο εξασφαλισμένους. Δεν αναιρεί τη νομική υποχρέωση του Κωτσόβολου να διορθώσει το ελάττωμα! Άρα, αν θέλει o Κωτσόβολος να κάνει χρήση της εγγύησης της Sony, μπορεί με δικά του έξοδα να στείλει την τηλεόραση στην αντιπροσωπεία της Sony. Εσείς, πάντως, δεν οφείλετε να πληρώσετε τίποτα απολύτως!

4. Τι δικαιώματα έχω αν αγόρασα ελαττωματικό προϊόν;

Ο Αστικός Κώδικας (άρθρο 540) προβλέπει πως ο αγοραστής έχει το δικαίωμα:
Α. Να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο
Β. Να μειώσει το τίμημα
Γ. Να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση

Με απλά λόγια, συνεχίζοντας το παράδειγμα με την τηλεόραση, πηγαίνετε στον Κωτσόβολο και απαιτείτε να διορθώσουν την τηλεόραση. Αν η διόρθωση δε λύνει το πρόβλημα, μπορείτε να απαιτήσετε να σας την αντικαταστήσουν, δηλαδή να σας δώσουν άλλη τηλεόραση ίδιας μάρκας και μοντέλου.

Αν ισχυρισθούν πως δεν υπάρχει καμία άλλη ίδια τηλεόραση στο κατάστημα, τότε θα ασκήσετε το «δικαίωμα μείωσης του τιμήματος». Αυτό σημαίνει πως έχετε τη δυνατότητα να απαιτήσετε να σας επιστρέψουν ένα τμήμα από τα χρήματα που καταβάλατε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.

Αν, όμως, δεν επιθυμείτε να κρατήσετε την ελαττωματική τηλεόραση τότε μπορείτε να ασκήσετε το λεγόμενο «δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση. Αυτό σημαίνει πως μπορείτε να πείτε «δηλώνω πως υπαναχωρώ από τη σύμβαση» και να επιστρέψετε την τηλεόραση απαιτώντας να σας επιστρέψουν τα χρήματα.

5. Μέσα σε πόσο χρόνο πρέπει να ασκήσω αυτά τα δικαιώματα;

Στο σημείο αυτό υπάρχουν ίσως οι μεγαλύτερες παρανοήσεις. Ο νόμος δίνει προθεσμία 2 χρόνια για να ασκήσετε όλα τα παραπάνω δικαιώματα. Αυτό σημαίνει πως από το νόμο έχετε εγγύηση απέναντι στο κατάστημα αγοράς για δύο χρόνια!

Πολλά καταστήματα εκμεταλλεύονται την άγνοια των πολιτών και θέτουν διάφορες προθεσμίες που τους...συμφέρουν και οι οποίες είναι τελείως παράνομες. Πχ.«εγγύηση μόνο για ένα χρόνο», «επιστροφή του προϊόντος μέσα σε 14 μέρες για να σας το αντικαταστήσουμε» κλπ. Αν το κατάστημα ισχυρισθεί κάτι τέτοιο, με ψυχραιμία εξηγείστε πως ο νόμος σας παρέχει τα δικαιώματα για δύο χρόνια και απειλείστε να τους καταγγείλετε.

Συνημμένο: Υπόδειγμα καταγγελίας (Αρχείο Word 30K)

Τέλος, σας παραθέτω τα παρακάτω τηλέφωνα για πιθανές καταγγελίες:
Ινστιτούτο Προστασίας Καταναλωτή 210 3632443
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (Υπουργείο Ανάπτυξης) 1520
Ένωση Καταναλωτών-Ποιότητα Ζωής (ΕΚΠΟΙΖΩ) 210 3304444, 2310 257776


Αφού διαβάσεις κι ενημερωθείς πράξε κατά το δοκούν φίλε μου, απλά να ξέρεις πως αν δεν κάνεις το σωστό κάποιοι θα γελάνε εις βάρος σου και είναι κρίμα ειδικά τώρα που το χρήμα είναι από δύσκολο έως πάρα πολύ δύσκολο. Κράτα μας ενήμερους.


kgf12345 05-07-11 23:47

με αφορμη το παραπανω (που κατα βαση ισχυει)να πω το εξης.πολλα καταστηματα δεν εχουνε τη δυνατοτητα να αλλαξουνε προιον γιατι η αντιπροσωπεια δεν τους το επιτρεπει.δεν τους πιστωνει δηλαδη η να τους στειλει αντικατασταση αν το προιον δεν το δει πρωτα ο αντιπροσωπος και το εξουσιοδοτημενο/α σερβις του.υπαρχουν εταιρειες(παρα πολλες!) που για ενα αντικειμενο αξιας 5 ευρω κανουν ολοκληρη ιστορια στον πελατη αλλα και στο καταστημα για να κανουνε μια αντικατασταση.αυτο εχει ως αποτελεσμα ο εκαστοτε πελατης να τρωει την ταλαιπωρια επειδη καποιος υπαληλος καπου στην ολη ιστορια δε θελει η δε μπορει να παρει την ευθυνη της αντικαταστασης.πολλες φορες μαλιστα μπορει να ειναι και το ιδιο το αφεντικο/αντιπροσωπος.και δηστηχως αυτο δε συμβαινει μονο με αγαθα χαμηλης αξιας αλλα και με μεγαλες εταιρειες και ονοματα πασιγνωστα και πραγματα μεγαλης αξιας(χιλιαδων ευρω).αυτο που λεω παντα ειναι οτι αν οι πολυεθνικες γνωριζανε πως δουλευουνε στην ελλαδα οι αντιπροσωποι τους (στην πραξη,οχι στις συναντησεις στα γραφεια με τις μαρκετινιστικες μαλ...ς τους) οι μισες αντιπροσωπειες θαχανε κλεισει.γιαυτο σε τετοιες περιπτωσεις το καλυτερο ειναι να γινεται και κοινοποιηση του προβληματος στη μαμα εταιρεια κατευθειαν.ασχετα απτις οποιες αλλες ενεργειες....

georot1981 06-07-11 00:33

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από kgf12345 (Μήνυμα 606364)
η εγγυηση για ολα τα προιοντα εντος ευρωπαικης ενωσης ειναι 2 χρονια.οτιδηποτε κιαν ειναι αυτο και με δεδομενο οτι εισαι μεσα στους ορους της εγγυησης.δυστυχως στην ελλαδα ο καθενας κανει οτι θελει οποτε καποιες εταιρειες αλλα και καταστηματα βρισκουνε πατημα να λενε οτι τους συμφερει.οι υπαληλοι θα σου πουνε αυτο που τους εχουνε πει να λενε ωστε να μειωνουνε τα εξοδα της εκαστοτε εταιρειας.στη θεση σου θα μιλαγα καταρχην με τον υπευθυνο του καταστηματος.δευτερον,email στην κατασκευαστρια εταιρεια και κοινοποιηση στον ελληνα αντιπροσωπο.μπορεις να το προχωρησεις κιαλλο αν θες και να κανεις καταγγελια και στην ενωση καταναλωτων αλλα αμφιβαλω οτι θα βρεις ακρη.(αν και συμβαινει μερικες φορες)να ξερεις οτι σαυτες τις περιπτωσεις(και στο λεω εκ πειρας λογω δουλειας)αν θελουνε να σε βοηθησουνε θα σε βοηθησουνε ακομα κιαν εισαι εκτος εγγυησης.δεν χρειαζονται νευρα αν και ξερω οτι δεν ειναι ευκολο...ευχομαι ολα να πανε καλα.κρατα μας ενημερους αν θες να ξερω αμα ειναι να κοψω τα ψωνια απο κηφησια:D

Υ.Γ ποιας εταιρειας ειναι το ενυδρειο?

αν ειναι κατι που φτιαχνεται παντως εγω θα κοιτουσα να το εφτιαχνα και να μη μπω στη διαδικασια καν.υπαρχουνε και σιλικονες που κολλανε μεσα στο νερο....

oceanson ειναι το ενυδρειο...η αληθεια εινα ιοτι προβληματιστηκα λιγο με ολο αυτο το αρθρο περι 2 χρονων εγγυησης κλπ κλπ..αυριο θα το ψαξω καλυτερα...φοβαμαι μην το καθυστερουνε για να περασουνε 2 βδομαδες και ληξει η εγγυηση...ειπαμε ο ελληνας ειναι πονηρος

κ.ω.σ.τ.α.ς. 06-07-11 00:41

: Smt023

kgf12345 06-07-11 01:06

τα κεντρικα τους παντως στην κινα ειναι εδω.εχω την εντυπωση οτι δεν θα υπαρχει καποιος κεντρικος αντιπροσωπος στην ελλαδα(δεν τον βρηκα αλλα ισως και να κανω λαθος) και τα εισαγουνε τα καταστηματα απευθειας.αν ισχυει αυτο τοτε ειναι στο χερι τους το αν θα κανουνε αλλαγη η θα σε εξυπηρετησουνε με καποιον αλλο τροπο.ψαξτο λιγο ομως.

σε λυπαμαι μονο για τα ψαρια σου και τη στεναχωρια που θαχεις γιαυτο που σου ετυχε:(ελπιζω ολα να πανε καλα!

georot1981 06-07-11 01:11

καπως μου τον ειπανε τον αντιπροσωπο τους πηρα τηλ και μου λεγανε λυπουμαστε δε μπορουμε να κανουμε κατι κλπ κλπ...εμενα παντως πιο πολυ με στενοχωρησε το καταστημα και η ολη τους συμπεριφορα...και να σας πω την αληθεια αν μου το περνανε το ενυδρειο θα εδινα αλλα τοσα λεφτα για να παρω κατι καλυτερο..τωρα αποφασισα να μην τους ξαναδωσω ουτε 10λεπτο...ακομα και οταν το πηρα το μονο που προσπαθησαν ηταν να με φορτωσουνε με ταγκανικα με μαλαουι και αμερικης...zw

kgf12345 06-07-11 01:18

email στα κεντρικα για να τους πεις οτι ειναι απαραδεκτοι οι δικοι τους εδω.δε φτανει μονο να το ξερεις εσυ κιεμεις,να το μαθουνε κιαυτοι.και τιποτα να μην κερδισεις,σιγουρα δεν εχεις τιποτα να χασεις.αν δεν το κυνηγησεις αλλο με το καταστημα και δε βρεις ακρη,ευχομαι να μπορεσεις γρηγορα να το αντικαταστησεις.
κριμα που δε μπορω να στα φιλοξενησω εγω τα ψαρια σου για οσο καιρο θα χρειαζοσουνα να παρεις αλλο:(

η πιθανοτητα να φτιαχνεται το προβλημα εχει αποκλειστει?

vaska 06-07-11 06:31

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από georot1981 (Μήνυμα 606432)
καπως μου τον ειπανε τον αντιπροσωπο τους πηρα τηλ και μου λεγανε λυπουμαστε δε μπορουμε να κανουμε κατι κλπ κλπ...εμενα παντως πιο πολυ με στενοχωρησε το καταστημα και η ολη τους συμπεριφορα...και να σας πω την αληθεια αν μου το περνανε το ενυδρειο θα εδινα αλλα τοσα λεφτα για να παρω κατι καλυτερο..τωρα αποφασισα να μην τους ξαναδωσω ουτε 10λεπτο...ακομα και οταν το πηρα το μονο που προσπαθησαν ηταν να με φορτωσουνε με ταγκανικα με μαλαουι και αμερικης...zw

Άσκησε το δικαίωμα της εγγύησης που σου δίνει ο νόμος. Πήγαινε στο κατάστημα κι εξήγησε ότι είσαι απόλυτα ενημερωμένος και ότι αν δεν σε καλύψουν άμεσα με την εγγύηση που δικαιούσαι θα κάνεις καταγγελία στο υπουργείο και όπου αλλού. Άσε αυτούς που στο πούλησαν να βρούν άκρη με τον εισαγωγέα (δεν υπάρχει αντιπρόσωπος). Και μη νομίζεις ότι ο εισαγωγέας θα χάσει. έχει πάρει την εγγύηση σε είδος κατά την διαδικασία της εισαγωγής. Μην τους χαριστείς, στο κάτω κάτω τα χρήματα που τους έδωσες δεν ήταν πλαστά.
Ας αποκτήσουμε όλοι πλέον καταναλωτική συνείδηση και μην επιτρέπουμε με την συμπεριφορά μας να διαιωνίζεται αυτού του είδους η συμπεριφορά από τους καταστηματάρχες εις βάρος μας.

georot1981 06-07-11 08:58

καλημερα σε ολους..λοιπον εχω νεοτερα..πηρα το ινστιτουτο καταναλωτων και μου ειπε οτι τα αρθρο 554 554 μου εξασφαλιζουν την εγγυηση των 2 χρονων...μου ειπανε επισης οτι αν κινηθω δικαστικα,σε περιπτωση που δε μου το αλλαξουνε το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δικαιωθω..αυτο και μονο μου αρκει για να συνεχισω τις ενεργειες μου..ελπιζω να με ακουσουνε και στο καταστημα για να μην το τραβηξουμε στα ακρα...:smt084

vaska 06-07-11 09:08

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από georot1981 (Μήνυμα 606464)
καλημερα σε ολους..λοιπον εχω νεοτερα..πηρα το ινστιτουτο καταναλωτων και μου ειπε οτι τα αρθρο 554 554 μου εξασφαλιζουν την εγγυηση των 2 χρονων...μου ειπανε επισης οτι αν κινηθω δικαστικα,σε περιπτωση που δε μου το αλλαξουνε το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δικαιωθω..αυτο και μονο μου αρκει για να συνεχισω τις ενεργειες μου..ελπιζω να με ακουσουνε και στο καταστημα για να μην το τραβηξουμε στα ακρα...:smt084


Well done my friend

;););)

georot1981 06-07-11 09:21

μιλησα επισης με την ξαδερφη μου που εινα ιδικηγορος για αστικα συμβαντα και μου ειπε οτι σε περιπτωση που δικαιωθω(αυτο μπορει να παρει απο 2-4 χρονια)εννοειται τα εξοδα του δικαστηριου πανε στο καταστημα..

aquaman 06-07-11 10:04

Παράθεση:

Αρχική Δημοσίευση από georot1981 (Μήνυμα 606464)
καλημερα σε ολους..λοιπον εχω νεοτερα..πηρα το ινστιτουτο καταναλωτων και μου ειπε οτι τα αρθρο 554 554 μου εξασφαλιζουν την εγγυηση των 2 χρονων...μου ειπανε επισης οτι αν κινηθω δικαστικα,σε περιπτωση που δε μου το αλλαξουνε το μονο σιγουρο ειναι οτι θα δικαιωθω..αυτο και μονο μου αρκει για να συνεχισω τις ενεργειες μου..ελπιζω να με ακουσουνε και στο καταστημα για να μην το τραβηξουμε στα ακρα...:smt084

Για να είσαι κατοχυρωμένος, να φυλάς σίγουρα την απόδειξη αγοράς ώστε να αποδεικνύεται η 2ετία. Επίσης, θα πρέπει με κάποιο τρόπο να μπορείς να αποδείξεις ότι πήγες για να ασκήσεις το δικαίωμά σου και σου είπαν όχι. Ρώτα το ινστιτούτο ή την ξαδέρφη σου πως θα το κάνεις αυτό (π.χ. μπορεί να πρέπει να τους ζητήσεις την επιδιόρθωση ή αλλαγή εγγράφως με συστημένη επιστολή ώστε να έχεις απόδειξη ότι συνέβη το περιστατικό).

vaska 06-07-11 10:19

Δεν θα φτάσεις μέχρι δικαστήριο φίλε μου. Η σειρά που πρέπει ν' ακολουθήσεις είναι η εξής:
Πας στο κατάστημα ξανά και τους λες ότι ενημερώθηκες από ΙΝ. ΚΑΤΑΝ/ΤΗ και έχεις εγγύηση. Τους ρωτάς απλά χωρίς φωνές και φασαρίες τι προτίθενται να κάνουν για να σε καλύψουν. Αν επιμείνουν στις θέσεις τους, τους ενημερώνεις ότι θα καταθέσεις σχετική αγωγή και μήνυση, ότι εν πάση περιπτώσει θα ασκήσεις το νόμιμο δικαίωμά σου.

Εκεί πιθανά θα υπάρξει αλλαγή πλεύσης από το κατάστημα.

Αν όχι, πας στην ξαδέρφη σου και συντάσσεστε ένα εξώδικο (το απαραίτητο μπλα μπλα θα το ξέρει η δικηγόρος), το οποίο κι επιδίδεις με Δικαστικό Επιμελητή (κόστος περίπου κανένα 50ευρω), με το οποίο τους καλείς να συμμορφωθούν (είναι και ο μόνος τρόπος ν' αποδείξεις στο δικαστήριο ότι ενημέρωσες για το πρόβλημα - δεν υπάρχουν συστημένες επιστολές κλπ).

Η συνέχεια έχει δύο δρόμους: α) σου δίνουν καινούριο και όλα καλά β) Δικαστήριο με βέβαιη την θετική για σένα έκβαση της υπόθεσης αλλά χρονοβόρο.

Γνώμη μου και μόνο είναι ότι μετά τη σχετική γκρίνια θα πάρεις το νέο σου ενυδρείο χωρίς να μπουν στη διαδικασία να πάνε σε δικαστήριο.

Απλά φρόντισε να είσαι κόσμιος και ήρεμος στις κουβέντες σου με το κατάστημα. Με φωνές και τσαμπουκάδες το όποιο δίκιο σου το χάνεις.

delta66 06-07-11 10:40

Και οτι ειναι να γινει, να γινει πριν ληξει η εγγυση ή να υπαρχει καποια αποδειξη οτι ενημερωσες το καταστημα πριν ληξει η εγγυηση

georot1981 06-07-11 10:40

λοιπον εχουμε καποια νεα οχι και πολυ καλα...αρχικα μιλησα με το καταστημα,τηλεφωνικα και σε πολυ ηρεμο τονο φυσικα...ο διευθυντης του καταστηματος μου ειπε οτι το ενυδρειο εχε ιενα χρονο εγγυηση επειδη η προελευση του ειναι απο τριτη χωρα..το ρωτησα αν υπαρχει καποιο αρθρο και μου ειπε οτι υπαρχει φυσικα..τλσπντν μετα απο τη κουβεντα που ειχαμε το μονο που προσφερθηκε ηταν να μου κανει μαι εκπτωση σε καποιο αλλο ενυδρειο της ταξης του 15%...zw φυσικα και απο το ενα αυτι μου μπηκε απο το αλλο μου βγηκε...τελος μου ειπε οτι σαν καταστημα δεν εχει καμια ευθυνη και οτι πρεπει να μιλησω με τον αντιπροσωπο..πηρα τηλεφωνο τον αντιπροσωπο και μου ειπε οτι υπαρχει το αρθρο που λεει οτι δεν υπαρχει εγγυηση για γυαλια...δηλαδη αλλο αρθρο ο ενας αλλο ο αλλος...και μου ειπε να απευθυνθω στο καταστημα και οτι κακως ο διευθυντης μου εδωσε το τηλ του να παραπονεθω..τα συμπερασματα δικα σας...το τι να κανω δυστυχως δεν ξερω...παντως απο οτι καταλαβα ουτε του ενος ουτε του αλλου δεν ιδρωσε καθολου το αυτι οταν μιλησα οτι καλυπτομαι απο το νομο και ισως κανω καποια αγωγη...ατιμη ελλαδα:smt084

delta66 06-07-11 10:50

Το ενυδρειο τελικα εσπασε/ραγισε ή ανοιξε στις κολλησεις?
Και αν εσπασε απο ποια αιτια? Μπορει να το τοθετησες λαθος ή χωρις το πλαστικο καλυμα του πχ ετσι ωστε να σου ριξει φταιξομο το καταστημα?

Επικοινωνησε με το ινκα παλι να δεις αν ισχυει αυτο για τις τριτες χωρες και μαθε (ισως απο καποιο αλλο καταστημα με ενυδρεια) αν ισχυει η εγγυση μονο για κολλησεις ή και για τζαμια (χωρις δικο σου φταιξιμο φυσικα)

kgf12345 06-07-11 11:53

εμενα αυτο μου κανει για ανοιγμα σε κολληση.χωρις ναμαι σιγουρος 100% γιατι δεν φαινεται το σημειο της ενωσης.κριμα.

αυτα κανουν οι μικρομυαλοι και κοντοφθαλμοι εμποροι και νομιζουν οτι κανανε καλα.δε βλεπουνε οτι πιο πολυ ζημια κανουν στην επιχειρηση τους παρα καλο.θα το σκεφτω παρα πολυ σοβαρα να ξαναπαω αποκει για ψωνια πλεον και το πιθανοτερο ειναι οτι δε θα ξαναπαω.
η εκπτωση του 15% που προσφερανε ειναι κατι αλλα σιγουρα δεν ειναι αρκετο για την ταλαιπωρια και το αγχος για τα ψαρια.μηπως ειναι καλυτερα να το αδειασεις προσωρινα και να το επισκευασεις?μια καταγγελια παντως στο συνηγορο του καταναλωτη http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_faq1.html
μπορεις να την κανεις για αρχη και χωρις εξωδικο.και αστους αυτους στο καταστημα να βγαλουν το φιδι απτην τρυπα.


Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 04:18.

Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000-2016 Greek Aquarists Board

Page generated in 0,04284 seconds with 10 queries