|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Εφόσον υπάρχει το ίδιο πρόβλημα σε δύο ίδια ενυδρεία τότε πολύ πιθανόν να είναι εργοστασιακό σφάλμα. Κάνοντας ένα κοινό e-mail και οι δύο αναφέροντας το πρόβλημα πολύ πιθανόν να γλυτώσετε και άλλους από το τρέξιμο.
Όσον αφορά την αντιμετώπιση του εν λόγω καταστήματος είναι απαράδεκτη και νομίζω κι εγώ πως πρέπει να προχωρήσεις όπως σου είπε ο mmbuna. Να και η εγγύηση που δίνει η juwel από το site της, η οποία εξάλλου υπάρχει και στο φυλλάδιο οδηγιών που πρέπει να περιέχεται μέσα στο ενυδρείο κατά την αγορά του: Guarantee We guarantee the performance of the JUWEL-Aquarium product or its accessories to the purchaser for a period of 24 months from the date of purchase according to the following conditions: § 1 Extent of the guarantee (1) This guarantee extends to the JUWEL-Aquarium product and its components excluding items subject to wear and tear such as light tubes and filter media. It is limited to the product as such and does not cover damage to other property and/or individuals. In addition, the provisions of the product liability law apply. These provisions are not limited by the aforementioned arrangement. (2) It is the prerogative of JUWEL-Aquarium to decide whether the guarantee is performed by means of repair or replacement. If neither repair nor replacement can ensure the performance of the JUWEL-Aquarium product the purchaser is entitled to demand a reduction in price or to return the product against repayment of the purchase price. § 2 Guarantee period and settlement procedure (1) The guarantee period begins on the day of the purchase of the product from the retailer. Claims under this guarantee will not be honoured, if (a) the damage is caused as a result of improper use or maintenance or nonobservance of the instructions given in this manual (b) the product or its components have been maintained by persons or companies not authorised by the manufacturer to do so (c) the product or its components have been damaged by mechanical means of whatsoever kind, in particular broken glass (2) All claims under this guarantee have to be notified to the retailer, from whom the aquarium has been purchased without delay, however, not longer than 2 weeks from the day of first occurrence of defects. Rights under the consumer protection laws will remain unaffected. (3) Guarantee claims will only be accepted if the validity of the claim is supported by evidence of purchase of the JUWEL-Aquarium product. This declaration of guarantee is a translation only. In case of doubts the original German language version prevails. We reserve the right to make technical alterations. © JUWEL AQUARIUM ® JUWEL, Trigon, Vision, Rekord, Rio, Lido, Monolux, Duolux und Multilux 9
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Παιδιά θα ήθελα να προσθέσω όπως προείπε ο συνχομπίστας Κώστας ότι το Pet City και κάθε pet-shop αγοράζει από τον επίσημο αντιπρόσωπο, που στην περίπτωση της Juwel στην Ελλάδα είναι η Pet-Line A.E., Παπαρηγοπούλου 21, Αγία Παρασκευή! Τηλέφωνο 210-6069800!
Καλά είναι να πάρει όποιος έχει πρόβλημα πρώτα εκεί, να μιλήσει με τον υπεύθυνο (στην προκειμένη περίπτωση κος Πισίνας) και μετά αναλόγως την ανταπόκρισή του να απευθυνθεί στο εκάστοτε pet-shop ή στην κατασκευάστρια εταιρία...! Δυστυχώς οι πωλητές των pet-shop, όσο πιο μεγάλο είναι το κατάστημα, τόσο πιο απαράδεκτοι είναι... Μόνο οι ιδιοκτήτες pet-shop θα ασχοληθούν σοβαρά μαζί σου, που πονάνε την επιχείρησή τους...! |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Παράθεση:
λοιπον πηγα στο pet-city και τους ανεφερα την περιπτωση και η απαντηση τους ηταν "οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση και οτι θα πρεπει να ανοιξει πρωτα για να με καλυψουν....!!! " η απαντηση δεν ηταν του πωλητη αλλα του γιου του ιδιοκτητη της αλυσιδας pet-city.Στην pet-line δεν ηταν εκει ο αρμοδιος και μου ειπαν να παρω Δευτερα.Μαλλον θελουν τον Γερμανο τους Αυτα... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Προσωπικά θα σου πρότεινα να περιμένεις έως τη Δευτέρα να μιλήσεις με τον αρμόδιο ΚΑΙ ΜΟΝΟ...! Ούτε σε τηλεφωνήτριες, ούτε σε βοηθούς, σε κανέναν!!!
Όταν τον βρεις να του μιλήσεις σοβαρά και κοφτά και να περιμένεις αυτός τι λύση θα σου δώσει! Και μετά βλέπεις... Όσο για το γιο... Αν ήξερε τα δικαιώματά σου όπως ανέφεραν και όλα τα παιδιά προηγουμένως... Για μένα δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με το πρόβλημά σου... Και γιατί να το κάνει? Την πώληση την έκανε, τα λεφτά τα πήρε...οπότε...άντε γεια! |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Αρχικά σκέφτομαι να στείλω ένα email στη juwel μήπως μπορούν να μας απαντήσουν κατά πόσο κρίνουν ότι η στραβή συνδεσμολογία μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.... και θα δούμε....
Επισυνάπτω και μια φωτό που αν και από κινητό νομίζω δίνει μια εικόνα του προβλήματος.
__________________
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Παράθεση:
Παράθεση:
Παράθεση:
Edit: H juwel Γερμανίας τι σου είπε όταν έστειλες mail για τον θερμοστάτη? @Τακη Τα καπάκια της juwel λειτουργούν ως κόντρες μια και είναι τελάρο γύρω γύρω (ειδικά στα ΡΙΟ) και έχουν και μια "τραβέρσα" στην μέση για να μην υπάρχει κύρτωση (τόξο).
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη! Όλα για το χόμπι! ...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host
|
|
#7
|
||||
|
||||
ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ:kundenservice to me show details 8/30/06 Dear Sir, We thank you very much for your interest in our product line. For addresses of retailer near you we would ask you to contact our distributors in Greece. Pet Line 21 Paparrigopoulou Str. 15343 Athen - Paraskevi Greece Phone: +30 (1) 6549925 PET-VET Supplies S.A. M. & G. MANTAKAS L. Karamanli 173 b 13671 ACHARNES-ATHENS Greece Phone: +30 12840430 Spares and accessories can also be ordered at www.juwel-aquarium.com Greetings from Rotenburg, JUWEL Aquarium GmbH & Co.KG Birgit Fischer Customer Service Dep. -----Ursprüngliche Nachricht----- Von: kontaktformular@juwel-aquarium.de [mailto:kontaktformular@juwel-aquarium.de] Gesendet: Montag, 28. August 2006 09:40 An: kundenservice Betreff: Neue Webanfrage von George Roussalis[AntiVir checked][AntiVirName: Griechenland Vorname: Griechenland Firma: Pet Line Adresse geschäftlich: 21 Paparrigopoulou Str. 15343 Athen - Paraskevi Greece Geschäftlich: +30 (1) 6549925 Wall checked] Webanfrage von George Roussalis! Produkt: nothing selected E-Mail: genirous@gmail.com Strasse: Strasse2: Stadt: Sprache: en Anmerkungen: Guten Tag, I contact you because I live in greece and I am an owner of a Rekord 120. I need several parts for my aquarium,but you have not an authorised dealer here. Do I have any possibility of buying things I need here? Can you send me any instructions or maybe dealers outside Greece...? Thank you for your time,I am looking forward hering from you soon, George Roussalis... ΜΕ ΛΟΓΙΑ: Φίλε Pascm τυγχάνει να είμαι πελάτης των Pet City και μάλιστα έχω αγοράσει το πρώτο μου ενυδρείο Juwel Rekord 120 από αυτούς τον περασμένο Ιούνιο! Πριν ένα μήνα μου κάηκε ο κυκλοφορητής και αφού με παραπάμψανε στην Pet-Line και αφού μίλησα με τον υπεύθυνο κο Πισίνα για θέματα Juwel μου αντικαταστήσανε τον καμμένο με καινούργιο...!!!
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Παράθεση:
__________________
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Δεν μπορώ να πω το κατά πόσο μπορεί να είναι επικίνδυνο το ελαφρώς στραβά κολλημένο τζάμι. Το όλο θέμα όμως (κατά τη γνώμη μου) μετατοπίζεται στο ότι όταν αγοράζεις ένα καινούργιο ενυδρείο και δίνεις τα ωραία σου λεφτουδάκια, περίμενεις να ανταποκρίνεται κατασκευαστικά και ποιοτικά στο ποσό των χρημάτων που έχεις δώσει. Και σίγουρα όταν αγοράσεις ένα προϊόν που από κατασκευής είναι ελλατωματικό σου δημιουργείται μία κάποια δυσαρέσκεια.
Στη θέση σας, θα επικοινωνούσα και με τους δύο εισαγωγείς της juwel στην Ελλάδα (αν δεν έβγαζα άκρη με τον ένα), κρατώντας ονόματα κλπ. Αν δε βγει άκρη από εδώ τότε θα προχωρούσα σε αποστολή e-mail στη Γερμανία, παραθέτοντας τις απαντήσεις που πήρα και αυτούς που μου τις έδωσαν. Τα υπόλοιπα είμαι σίγουρος ότι θα τα αναλάβει η juwel. |
![]() |
| Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|
Παρόμοια Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο Μήνυμα |
| Κολληση τζαμιου με πλεξι γκλας | Nik25 | DIY . Φτιάχτο μόνος σου | 6 | 20-07-06 20:51 |
| Αντοχη τζαμιου | andreas K | Γλυκό νερό - Γενικά | 6 | 15-04-06 22:34 |