Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Εξοπλισμός - Τεχνολογία Γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-03-07, 10:38
Το avatar του χρήστη Liolios
Liolios Ο χρήστης Liolios δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή: N. Hρακλειο
Μηνύματα: 610
Προεπιλογή

Εφόσον υπάρχει το ίδιο πρόβλημα σε δύο ίδια ενυδρεία τότε πολύ πιθανόν να είναι εργοστασιακό σφάλμα. Κάνοντας ένα κοινό e-mail και οι δύο αναφέροντας το πρόβλημα πολύ πιθανόν να γλυτώσετε και άλλους από το τρέξιμο.

Όσον αφορά την αντιμετώπιση του εν λόγω καταστήματος είναι απαράδεκτη και νομίζω κι εγώ πως πρέπει να προχωρήσεις όπως σου είπε ο mmbuna.

Να και η εγγύηση που δίνει η juwel από το site της, η οποία εξάλλου υπάρχει και στο φυλλάδιο οδηγιών που πρέπει να περιέχεται μέσα στο ενυδρείο κατά την αγορά του:

Guarantee
We guarantee the performance of the JUWEL-Aquarium product or its accessories to the
purchaser for a period of 24 months from the date of purchase according to the
following conditions:
§ 1 Extent of the guarantee
(1) This guarantee extends to the JUWEL-Aquarium product and its components
excluding items subject to wear and tear such as light tubes and filter media. It is
limited to the product as such and does not cover damage to other property and/or
individuals. In addition, the provisions of the product liability law apply. These
provisions are not limited by the aforementioned arrangement.
(2) It is the prerogative of JUWEL-Aquarium to decide whether the guarantee is
performed by means of repair or replacement. If neither repair nor replacement can
ensure the performance of the JUWEL-Aquarium product the purchaser is entitled to
demand a reduction in price or to return the product against repayment of the
purchase price.
§ 2 Guarantee period and settlement procedure
(1) The guarantee period begins on the day of the purchase of the product from the
retailer. Claims under this guarantee will not be honoured, if
(a) the damage is caused as a result of improper use or maintenance or nonobservance
of the instructions given in this manual
(b) the product or its components have been maintained by persons or companies not
authorised by the manufacturer to do so
(c) the product or its components have been damaged by mechanical means of
whatsoever kind, in particular broken glass
(2) All claims under this guarantee have to be notified to the retailer, from whom the
aquarium has been purchased without delay, however, not longer than 2 weeks from
the day of first occurrence of defects. Rights under the consumer protection laws will
remain unaffected.
(3) Guarantee claims will only be accepted if the validity of the claim is supported by
evidence of purchase of the JUWEL-Aquarium product.
This declaration of guarantee is a translation only. In case of doubts the original
German language version prevails.
We reserve the right to make technical alterations.
© JUWEL AQUARIUM
® JUWEL, Trigon, Vision, Rekord, Rio, Lido, Monolux, Duolux und Multilux
9
__________________
Παναγιώτης Παγώνης


www.aquarist.gr/forum: το νέο φόρουμ του Π.Σ.Φ.Ε

Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-03-07, 12:49
Το avatar του χρήστη Genirous
Genirous Ο χρήστης Genirous δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 675
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Genirous Send a message via Skype™ to Genirous
Προεπιλογή

Παιδιά θα ήθελα να προσθέσω όπως προείπε ο συνχομπίστας Κώστας ότι το Pet City και κάθε pet-shop αγοράζει από τον επίσημο αντιπρόσωπο, που στην περίπτωση της Juwel στην Ελλάδα είναι η Pet-Line A.E., Παπαρηγοπούλου 21, Αγία Παρασκευή! Τηλέφωνο 210-6069800!

Καλά είναι να πάρει όποιος έχει πρόβλημα πρώτα εκεί, να μιλήσει με τον υπεύθυνο (στην προκειμένη περίπτωση κος Πισίνας) και μετά αναλόγως την ανταπόκρισή του να απευθυνθεί στο εκάστοτε pet-shop ή στην κατασκευάστρια εταιρία...!

Δυστυχώς οι πωλητές των pet-shop, όσο πιο μεγάλο είναι το κατάστημα, τόσο πιο απαράδεκτοι είναι... Μόνο οι ιδιοκτήτες pet-shop θα ασχοληθούν σοβαρά μαζί σου, που πονάνε την επιχείρησή τους...!
__________________
Γιώργος, Οι ρίζες μου
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 16-03-07, 14:58
Μικρος Ο χρήστης Μικρος δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 11-02-2007
Περιοχή: Αγ.Μαρινα-Κορωπιου
Μηνύματα: 336
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από genirous Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά θα ήθελα να προσθέσω όπως προείπε ο συνχομπίστας Κώστας ότι το Pet City και κάθε pet-shop αγοράζει από τον επίσημο αντιπρόσωπο, που στην περίπτωση της Juwel στην Ελλάδα είναι η Pet-Line A.E., Παπαρηγοπούλου 21, Αγία Παρασκευή! Τηλέφωνο 210-6069800!

Καλά είναι να πάρει όποιος έχει πρόβλημα πρώτα εκεί, να μιλήσει με τον υπεύθυνο (στην προκειμένη περίπτωση κος Πισίνας) και μετά αναλόγως την ανταπόκρισή του να απευθυνθεί στο εκάστοτε pet-shop ή στην κατασκευάστρια εταιρία...!

Δυστυχώς οι πωλητές των pet-shop, όσο πιο μεγάλο είναι το κατάστημα, τόσο πιο απαράδεκτοι είναι... Μόνο οι ιδιοκτήτες pet-shop θα ασχοληθούν σοβαρά μαζί σου, που πονάνε την επιχείρησή τους...!
Καλημερα και παλι
λοιπον πηγα στο pet-city και τους ανεφερα την περιπτωση και η απαντηση τους ηταν "οτι δεν με καλυπτει η εγγυηση και οτι θα πρεπει να ανοιξει πρωτα για να με καλυψουν....!!! " η απαντηση δεν ηταν του πωλητη αλλα του γιου του ιδιοκτητη της αλυσιδας pet-city.Στην pet-line δεν ηταν εκει ο αρμοδιος και μου ειπαν να παρω Δευτερα.Μαλλον θελουν τον Γερμανο τους

Αυτα...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 16-03-07, 15:19
Το avatar του χρήστη Genirous
Genirous Ο χρήστης Genirous δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 675
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Genirous Send a message via Skype™ to Genirous
Προεπιλογή

Προσωπικά θα σου πρότεινα να περιμένεις έως τη Δευτέρα να μιλήσεις με τον αρμόδιο ΚΑΙ ΜΟΝΟ...! Ούτε σε τηλεφωνήτριες, ούτε σε βοηθούς, σε κανέναν!!!
Όταν τον βρεις να του μιλήσεις σοβαρά και κοφτά και να περιμένεις αυτός τι λύση θα σου δώσει!
Και μετά βλέπεις...
Όσο για το γιο... Αν ήξερε τα δικαιώματά σου όπως ανέφεραν και όλα τα παιδιά προηγουμένως... Για μένα δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί με το πρόβλημά σου... Και γιατί να το κάνει? Την πώληση την έκανε, τα λεφτά τα πήρε...οπότε...άντε γεια!
__________________
Γιώργος, Οι ρίζες μου
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 16-03-07, 19:06
Το avatar του χρήστη parrot
parrot Ο χρήστης parrot δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 03-12-2005
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 223
Προεπιλογή

Αρχικά σκέφτομαι να στείλω ένα email στη juwel μήπως μπορούν να μας απαντήσουν κατά πόσο κρίνουν ότι η στραβή συνδεσμολογία μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.... και θα δούμε....

Επισυνάπτω και μια φωτό που αν και από κινητό νομίζω δίνει μια εικόνα του προβλήματος.
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  juwel rio 240b.jpg
Εμφανίσεις:  418
Μέγεθος:  10,9 KB  
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 16-03-07, 20:32
Το avatar του χρήστη PascM
PascM Ο χρήστης PascM δεν είναι συνδεδεμένος
Γηραιοί του GAB
 
Εγγραφή: 16-10-2005
Περιοχή: 127.0.0.1
Μηνύματα: 6.632
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην PascM Send a message via Skype™ to PascM
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από Μικρος Εμφάνιση μηνυμάτων
Ωχ!Ωχ! θελω την κ. Τενια Μακρη να πω οτι ζω ενα δραμα.
τι να πω ρε παιδια ουτε ο Μητσοτ....(καταλαβατε) να ημουν.Το εχω 45 μερες.στις 20 μου χαλασε ο θερμοστατης.Στο Pet-City που το ειχα αγορασει μου ειπαν οτι δεν ειναι στην εγγυηση.Τα πηρα... εγραψα e-mail στην juwel,αφου μου ειπαν 100 συγγνωμη το εστειλαν απο Γερμανια με κουριερ!!!!.Τωρα τι να κανω?Δεν θελω να ξαναπατησω εκει!Υπαρχει γενικος αντιπροσωπος εδω στην Ελλαδα ή θα πρεπει παλι τα ιδια?.οπως, πως θα γινει η πραγματογνωμοσυνη γιατι για να το παω καπου αυτο εκ των πραγματων δεν γινεται.

πειτε μου κατι θετικο δεν ειμαι στα καλα μου σημερα....

μικροτερος κι απο μικρος....


πως ανεβαζουμε φωτογραφιες?
Η επίσημη αντιπροσωπεία δίνει 5 χρονια εγγυηση!!!! και δεν περιλαμβάνει τις λαμπες εκτός και αν δεν ανάβουν από την πρώτη στιγμή είναι αναλώσιμα!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από KwstasV Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφού το έχεις μόνο 45 μέρες τότε είναι στην εγγύηση. Τους το λες και απαιτείς αλλαγή (για να μην πω για αποζημίωση εφόσον θα αναγκαστείς να ξεστήσεις και να στήσεις το ενυδρείο σου). Αν δε συμορφωθούν ξέρεις ποια το δρόμο... Email στη γερμανία... Τι άλλο μπορείς να κάνεις εκτός από αυτά;
Εγώ δε θα έβαζα κόντρα σε καινούριο ενυδρείο εργοστασιακό. Γιατί αν τελικά ανοίξει μπορεί και να σου πουν ότι εσύ φταις...

Στο site της Juwel δίνουν ως αντιπρόσωπο για Αθήνα το εξής:
Pet-Vet Supplies S.A. Leof. Karamanli 173 b 136 71 Axarnes, Athens 0030 10 2409229
Μπορείς να δοκιμάσεις σε αυτούς αν οι δικοί σου το αρνηθούν...
Αυτοί είναι η επίσημη αντιπροσωπεία!

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από genirous Εμφάνιση μηνυμάτων
Παιδιά θα ήθελα να προσθέσω όπως προείπε ο συνχομπίστας Κώστας ότι το Pet City και κάθε pet-shop αγοράζει από τον επίσημο αντιπρόσωπο, που στην περίπτωση της Juwel στην Ελλάδα είναι η Pet-Line A.E., Παπαρηγοπούλου 21, Αγία Παρασκευή! Τηλέφωνο 210-6069800!

Καλά είναι να πάρει όποιος έχει πρόβλημα πρώτα εκεί, να μιλήσει με τον υπεύθυνο (στην προκειμένη περίπτωση κος Πισίνας) και μετά αναλόγως την ανταπόκρισή του να απευθυνθεί στο εκάστοτε pet-shop ή στην κατασκευάστρια εταιρία...!

Δυστυχώς οι πωλητές των pet-shop, όσο πιο μεγάλο είναι το κατάστημα, τόσο πιο απαράδεκτοι είναι... Μόνο οι ιδιοκτήτες pet-shop θα ασχοληθούν σοβαρά μαζί σου, που πονάνε την επιχείρησή τους...!
Λάθος φίλε μου η αντιπροσωπεία δεν είναι η Pet line.



Edit: H juwel Γερμανίας τι σου είπε όταν έστειλες mail για τον θερμοστάτη?



@Τακη Τα καπάκια της juwel λειτουργούν ως κόντρες μια και είναι τελάρο γύρω γύρω (ειδικά στα ΡΙΟ) και έχουν και μια "τραβέρσα" στην μέση για να μην υπάρχει κύρτωση (τόξο).
__________________
Μην αδικείς την ζωή είναι από μόνη της άδικη!
Όλα για το χόμπι!

...τώρα το έχω ρίξει στην κατασκευή site και την φιλοξενία Go ZEN Host
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 16-03-07, 21:16
Το avatar του χρήστη Genirous
Genirous Ο χρήστης Genirous δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 12-02-2007
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 675
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην Genirous Send a message via Skype™ to Genirous
Προεπιλογή

ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΙΑ:

kundenservice to me
show details
8/30/06
Dear Sir,
We thank you very much for your interest in our product line. For addresses of retailer near you we would ask you to contact our distributors in Greece.

Pet Line
21 Paparrigopoulou Str.
15343 Athen - Paraskevi
Greece
Phone: +30 (1) 6549925


PET-VET Supplies S.A.
M. & G. MANTAKAS
L. Karamanli 173 b
13671 ACHARNES-ATHENS
Greece
Phone: +30 12840430

Spares and accessories can also be ordered at www.juwel-aquarium.com

Greetings from Rotenburg,

JUWEL Aquarium GmbH & Co.KG
Birgit Fischer
Customer Service Dep.




-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: kontaktformular@juwel-aquarium.de
[mailto:kontaktformular@juwel-aquarium.de]
Gesendet: Montag, 28. August 2006 09:40
An: kundenservice
Betreff: Neue Webanfrage von George Roussalis[AntiVir checked][AntiVirName: Griechenland
Vorname: Griechenland
Firma: Pet Line

Adresse geschäftlich: 21 Paparrigopoulou Str.
15343 Athen - Paraskevi
Greece

Geschäftlich: +30 (1) 6549925


Wall checked]



Webanfrage von George Roussalis!

Produkt: nothing selected
E-Mail: genirous@gmail.com
Strasse:
Strasse2:
Stadt:
Sprache: en

Anmerkungen:
Guten Tag,
I contact you because I live in greece and I am an owner of a Rekord 120.
I need several parts for my aquarium,but you have not an authorised dealer here.
Do I have any possibility of buying things I need here?
Can you send me any instructions or maybe dealers outside Greece...?
Thank you for your time,I am looking forward hering from you soon,

George Roussalis...








ΜΕ ΛΟΓΙΑ:
Φίλε Pascm τυγχάνει να είμαι πελάτης των Pet City και μάλιστα έχω αγοράσει το πρώτο μου ενυδρείο Juwel Rekord 120 από αυτούς τον περασμένο Ιούνιο! Πριν ένα μήνα μου κάηκε ο κυκλοφορητής και αφού με παραπάμψανε στην Pet-Line και αφού μίλησα με τον υπεύθυνο κο Πισίνα για θέματα Juwel μου αντικαταστήσανε τον καμμένο με καινούργιο...!!!

__________________
Γιώργος, Οι ρίζες μου
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 17-03-07, 11:56
Το avatar του χρήστη parrot
parrot Ο χρήστης parrot δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 03-12-2005
Περιοχή: Πειραιάς
Μηνύματα: 223
Προεπιλογή

Παράθεση:
Αρχική Δημοσίευση από parrot Εμφάνιση μηνυμάτων
Αρχικά σκέφτομαι να στείλω ένα email στη juwel μήπως μπορούν να μας απαντήσουν κατά πόσο κρίνουν ότι η στραβή συνδεσμολογία μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα.... και θα δούμε....

Επισυνάπτω και μια φωτό που αν και από κινητό νομίζω δίνει μια εικόνα του προβλήματος.
Κανένα σχόλιο για τη φωτογραφία της δημοσίευσης 17 από κάποιον πιο έμπειρο?
__________________
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 17-03-07, 12:04
Το avatar του χρήστη Liolios
Liolios Ο χρήστης Liolios δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 17-12-2005
Περιοχή: N. Hρακλειο
Μηνύματα: 610
Προεπιλογή

Δεν μπορώ να πω το κατά πόσο μπορεί να είναι επικίνδυνο το ελαφρώς στραβά κολλημένο τζάμι. Το όλο θέμα όμως (κατά τη γνώμη μου) μετατοπίζεται στο ότι όταν αγοράζεις ένα καινούργιο ενυδρείο και δίνεις τα ωραία σου λεφτουδάκια, περίμενεις να ανταποκρίνεται κατασκευαστικά και ποιοτικά στο ποσό των χρημάτων που έχεις δώσει. Και σίγουρα όταν αγοράσεις ένα προϊόν που από κατασκευής είναι ελλατωματικό σου δημιουργείται μία κάποια δυσαρέσκεια.

Στη θέση σας, θα επικοινωνούσα και με τους δύο εισαγωγείς της juwel στην Ελλάδα (αν δεν έβγαζα άκρη με τον ένα), κρατώντας ονόματα κλπ. Αν δε βγει άκρη από εδώ τότε θα προχωρούσα σε αποστολή e-mail στη Γερμανία, παραθέτοντας τις απαντήσεις που πήρα και αυτούς που μου τις έδωσαν. Τα υπόλοιπα είμαι σίγουρος ότι θα τα αναλάβει η juwel.
__________________
Παναγιώτης Παγώνης


www.aquarist.gr/forum: το νέο φόρουμ του Π.Σ.Φ.Ε

Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Παρόμοια Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο Μήνυμα
Κολληση τζαμιου με πλεξι γκλας Nik25 DIY . Φτιάχτο μόνος σου 6 20-07-06 20:51
Αντοχη τζαμιου andreas K Γλυκό νερό - Γενικά 6 15-04-06 22:34

No_parrots

Όλες οι ώρες είναι GMT +2. Η ώρα τώρα είναι 19:24.


Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright 2000-2025 Greek Aquarists Board
Page generated in 0,06403 seconds with 14 queries