Τι λιγο... αυτος ο μοχλος ειναι εντελως της πλακας, μπορει ανετα να σπασει και με το 1ο ανοιγμα... Παντα το προσεχα και τον επιανα απο μεσα για να τον σηκωσω ή να τον κατεβασω.
Λες να το αλλαξω ε; Οκ κι εγω αυτο σκεφτομαι, δεν μπορω να κανω και τπτ αλλο, ελπιζω μονο να μην εχει σπασει τπτ στο καπακι, εκει που μπαινει και ασφαλιζει...
Θα προτιμησω μαλλον, πρωτα να παρω ολοκληρο το stop valve, γιατι αν κανω 'πειραματα' μονος μου και μου μεινει στο χερι, μετα θα τρεχω και θα χει πλακα να μην υπαρχει διαθεσιμο...
Απο συντηρηση στο συγκεκριμενο φιλτρο; Χρειαζεται κατι να καθαριζω ή να αλλαζω; Γιατι στις οδηγιες χρησης γραφει διαφορα... (θα καθαριζω και τους σωληνες οκ...)
|