Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με θερμοστάτη jbl protemp s50
agapanthos
28-04-12, 14:04
Καλησπέρα σε όλους έχω ένα πρόβλημα με το εν λόγω θερμοστάτη, μετα την προηγούμενη αλλαγή νερού δεν ξαναάναψε στο ενυδρείο με τα γκάπι, τον βγάζω τον ρυθμίζω στους 28 άναψε αλλά ποτέ δεν μου έφτασε σε αυτή την θερμοκρασία βία 25 φθάνει ο θερμοστάτης ζεσταίνεται αλλά δεν 'εχει απόδοση, και παρατήρησα βγάζοντας τον ότι έχει πεταχτεί μια προεξοχή μεταλλική σαν μύτη μολιβιού στην επιφάνεια του ρυθμιστή θερμοκρασίας, η οποία όμως δεν έχει σχέση με το κουμπί που πατάμε για να ρυθμίσουμε την επιθυμητή θερμοκρασία που θέλουμε. Το πήγα στο πετ σίτι όπου τον αγόρασα 8 μήνες πρίν με την απόδειξη αγοράς, αλλά ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε να τον πάω από τετάρτη να τον ελένξουν και άν είναι χαλασμένος να μου κάνουν την αλλαγή.Τα έχω πάρει στο κρανίο γιατί το παιδί από το τμήμα των ενυδρείων κατάλαβε ότι είναι χαλασμένος και ήθελε να με εξυπηρετήσει αλλά ο υπεύθυνος είχε άλλη γνώμη τελικά.Ηθελα να ρωτήσω αν σε κάποιο άλλο μέλος έχει τύχη τέτοιου είδους πρόβλημα. Ευχαριστώ πολύ,
-------------------------
να διορθώσω κάτι τελικά ο ρυθμιστής της θερμοκρασίας έχει ξεπεταχτεί σαν ακίδα μολυβιού.
Σε άλλο μαγαζί μου άλλαξαν θερμοστάτη μόνο και μόνο επειδή τους είπα ότι δε δουλεύει σωστά, πόσω μάλλον όταν υπάρχει εμφανές πρόβλημα (δεν ξέρω αν είναι και επικίνδυνο). Δε χρειάζεται φιλοσοφία, χάλασε μέσα στην εγγύηση στον αλλάζουν. Τέλος. Κάνουν λες και το πληρώνουν από την τσέπη τους, αφού στην εταιρεία γυρνάει και παίρνουν επιστροφή. Έλεος. Σε άλλο pet city πάντως για ένα φιλτράκι μου το άλλαξαν μέσα σε 5 δευτερόλεπτα αφότου είδαν το πρόβλημα. Απορώ σε τι άνθρωπο έπεσες.
agapanthos
28-04-12, 14:26
Σε πολύ μα.... αλλά την τετάρτη που θα πάω με το καλό, αφού επιβεβαιωθεί το πρόβλημα και μου τον αλλάξουν θα τους στείλω στο αγύριστο και ειδικά τον υπεύθυνο του καταστήματος και δεν θα ξαναπατήσω σε αυτούς, παρόλο που τα τελευταία χρόνια τους έχω σκάσει χοντρά χρήματα,αλλά δεν πειράζει υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.
janickrules
28-04-12, 16:36
Σε πολύ μα.... αλλά την τετάρτη που θα πάω με το καλό, αφού επιβεβαιωθεί το πρόβλημα και μου τον αλλάξουν θα τους στείλω στο αγύριστο και ειδικά τον υπεύθυνο του καταστήματος και δεν θα ξαναπατήσω σε αυτούς, παρόλο που τα τελευταία χρόνια τους έχω σκάσει χοντρά χρήματα,αλλά δεν πειράζει υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.
ετσι!
Καλησπέρα
Εγω είχα των 100 μου είχε κολλήσει 3φορές μου των άλλαξαν και τις τρεις άμεσος και την τετάρτη μου έδωσαν αφού το απετησα eheim απο τότε κανένα πρόβλημα και ακόμα καλύτερα είναι απο την στιγμή που έβαλα κοντρολερ
agapanthos
28-04-12, 18:51
και εγώ για eheim θα πάω πλέον αλλά αυτό που σε τρελαίνει είναι η μεταχείριση με την οποία σε αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι των καταστημάτων,τη στιγμή που οι υπάλληλοι καταλαβαίνουν ότι υπάρχει πρόβλημα στο προιόν.
agapanthos (http://www.aquatek.gr/vb/member.php?u=7261)
πηγενε και σε άλλο πετ σιτυ μηπως και κανεις δουλεια πιο γρηγορα...
Αυτος ειναι ο θερμαντηρας?
http://www.jbl.de/nl/aquaristiek-zoetwater-producten/detail/4388/jbl-protemp-s-50
1. Προσπαθησες να τον ρυθμισεις πανω απο 28C και δεν ανεβασε πανω απο 25C?
2. Ποσα λιτρα νερο καλειται να θερμανει ο 50αρης?
3. Ποια η θερμοκρασια χωρου?
4. Ειναι με καπακι το ενυδρειο?
5. Σε ποιο σημειο του ενυδρειου ειναι τοποθετημενος?
6. Ειναι καλιμπραρισμανεος? (αν και δεν παιζει ρολο)?
7. Ποια ειναι η μεγιστη ρυθμιση θερμοκρασιας που εχει ο θερμοστατης του?
agapanthos
29-04-12, 18:05
1.Ναι
2.60 λίτρα
3.23 κελσίου
4.ναι
5.στην άλλη ακριβώς γωνία από το φίλτρο, το ξέρω ότι πρέπει να είναι κοντά στην έξοδο του φίλτρου για καλύτερη και πιο γρήγορη κατανομή της θερμότητας αλλά 8 μήνες τώρα δεν είχα πρόβλημα, έπιανε αμέσως την επιθυμητή θερμοκρασία.
6.Προφανώς και πρέπει να είναι αν και οι jbl protemp δεν μπορούν να καλιμπραριστούν από τον χρήστη όπως οι eheim
7.34 κελσίου. ο θερμαντήρας αυτός ακριβώς είναι.
-------------------------
Αν πάω σε άλλο πετ σίτι μπορούν να μου πούν και λογικό θα είναι πήγαινε από εκεί που τον αγόρασες , παρόλο που είναι μέσα στην εγγυηση και είναι και μια εννιαία αλυσίδα καταστημάτων.Την έχω πατήσει πάλι με προβληματική ηλεκτρονική συσκευή απο μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών και παρόλο που ήμουν στην εγγύηση έπρεπε να πάω από το κατάστημα που το αγόρασα.
6.Προφανώς και πρέπει να είναι αν και οι jbl protemp δεν μπορούν να καλιμπραριστούν από τον χρήστη όπως οι eheim
Εδω λεει οτι καλιμπραρεται πατωντας ενα κουμπακι. http://www.jbl.de/en/aquatics-freshwater-products/detail/4388/jbl-protemp-s-50#faq
...can be determined by checking whether the heater has a push button for readjusting (JBL has several different series).Μηπως αυτο το κουμπακι ειναι η προεξοχη που πεταχτηκε? "και παρατήρησα βγάζοντας τον ότι έχει πεταχτεί μια προεξοχή μεταλλική σαν μύτη μολιβιού στην επιφάνεια του ρυθμιστή θερμοκρασίας"Μηπως το προβλημα εχει τελικα σχεση με αυτο?
agapanthos
29-04-12, 18:19
Κουμπάκι δεύτερο για καλιμπράρισμα ο protemp δεν έχει, έχει ένα και μόνο που το πατάς με την μύτη ενός μολυβιού για να ρυθμίσεις την επιθυμητή θερμοκρασία, και όχι για να τον καλιμπράρεις, φίλε Δέλτα διάβασα και εγω αυτό το απόσπασμα από τις οδηγίες χρήσης, αλλά κουμπί τέτοιο πέραν από αυτό που περιγράφω δεν βρήκα, και επειδή λέει several different series μάλλον θα εννοεί κάποια προγενέστερα μοντέλα της σειράς.Αυτό που έχει ξεπεταχτεί σαν μια μύτη μολιβιού πρός τα πάνω είναι το κουμπί ρύθμισης της επιθυμητής θερμοκρασίας.
Αν αποκλειεται αυτη πιθανοτητα λοιπον, και απο τα υπολοιπα 6 που αναφερεις που ειναι ΟΚ, φαινεται οτι ειναι ελαττωματικος.
Μη σου πουν μονο οτι επειδη αναβει, δεν σε καλυπτει η εγγυηση.
Θα επιμενεις και θα πεις οτι θα κανεις καταγγελια στο ισντιτουτο καταναλωτων.
agapanthos
29-04-12, 21:03
Τι να σου πώ φίλε Δέλτα τους έχω ικανούς να μου το πούν και αυτό,αφού δεν μου τον άλλαξαν αμέσως, αλλά θα πρέπει να μου εξηγήσουν όμως γιατί εξέχει αυτό το πραγματάκι σαν ακίδα στο κουμπί του ρυθμιστή.Πάντως με το συγκεκριμένο πετ σόπ στο παλαιό Φάληρο και την μεταχείριση που είχα στο συγκεκριμένο πρόβλημα έχω απογοητευθεί πάρα πολύ γιατί είχα μια αγαστή συνεργασία τα 2 τελευταία χρόνια και έχω αγοράσει πολύ ακριβό εξοπλίσμό από αυτούς, αλλά γενικά το πράγμα στράβωσε όταν και άλλαξε ο υπεύθυνος του καταστήματος, και δεν εμπιστεύεται ούτε τους υπαλλήλους του σε αυτό που του λένε.Να μου λέει ο υπάλληλος στο τμήμα τα έχει παίξει ο θερμοστάτης και θα τον αλλάξουμε και αυτός του λέει να τον ελένξουμε πρώτα και μετά
agapanthos
03-05-12, 21:15
καλησπέρα τελικά σήμερα αφού βεβαιώθηκαν ότι έχει βλάβη ο θερμοστάτης μου τον άλλαξαν με έναν eheim 75 με εγγύηση 3 χρόνια πάντως σε αυτό το πετ σίτι προσωπικά δεν ξαναπατάω.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.