Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Χρυσόψαρα > Χρυσόψαρα: Ασθένειες - Θεραπείες

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-09-06, 19:52
Το avatar του χρήστη orthros
orthros Ο χρήστης orthros δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 21-09-2006
Περιοχή: Αγία Βαρβάρα
Μηνύματα: 3
Αποστολή μηνύματος μέσω MSN στον/στην orthros
Προεπιλογή Νεκρά Χρυσόψαρα

Καλησπέρα σε όλους, είμαι πολύ φρέσκος στο χόμπυ και ομολογώ ότι είναι υπέροχο. Δυστυχώς αντιμετωπίζω πολλά προβλήματα και θέλω την συμβουλή σας.
Έχω ένα μικρό ενυδρείο 20l με εξωτερικό φίλτρο υαλοβάμβακα και άνθρακα. Είμαι φοιτητής και το καλοκαίρι στον τόπο καταγωγής μου (Σάμος) δεν κατάφερα να κρατήσω ζωντανά τα χρυσόψαρα που είχα (προφανώς λόγω ζέστης 27-32 βαθμούς μέσα στο ενυδρείο). Όταν επέστρεψα αποφάσισα να ασχοληθώ ποιο σοβαρά.

1) Έπλυνα το ενυδρείο, το χαλίκι, δύο διακοσμητικές πέτρες και τα τρία πλαστικά φυτά που είχα με καυτό νερό και καινούργιο σφουγάρι.

2) Το γέμισα με εμφιαλωμένο νερό και πρόσθεσα Sera Aqutan.

3) Ξεκίνησα να βάζω Sera Nitrivec για να ρυθμιστεί ο βιολογικός κύκλος (αναφέρει ότι βάζουμε για 10 ημέρες).

4) Την τέταρτη μέρα μετράω το PH και είναι κανονικό (επτά με οκτώ).

5) Αγοράζω την ίδια μέρα τέσσερα χρυσόψαρα (2 Shubunkin, 1 Veiltail και 1 Black Moor). Τα ταϊζω με Sera Goldy (flakes), τέσσερις νιφάδες την μέρα.

6) Την 8η μέρα το Black Moor το βρίσκω μέσω σε μια τρύπα της διακόσμησης. Δεν είχε ξαναμπεί, μέτα από μερικές ώρες βγήκε και έφαγε

7) Σήμερα (9η μέρα) το ένα Shubunkin δεν κολυμπούσε και πολύ ζωηρά. Το μεσημέρι το βρήκα πιασμένο στο φίλτρο, σταμάτησα την αντλία και έφυγε αλλά μετά από λίγη ώρα πέθανε. Μετράω το νερό και έχει Gh=11, Kh=9 και PH=7-8. Το δεύτερο Shubunkin μετά από λίγες ώρες προσγειώθηκε στον πάτο και μόνο αναπέει. Και το Black Moor έχει μείνει στην τρύπα και δεν βγαίνει καθόλου, φοβάμαι μήπως έχει παιθάνει.