Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 09-11-06, 04:13
harilaos Ο χρήστης harilaos δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-11-2006
Περιοχή: -
Μηνύματα: 778
Προεπιλογή Ερωτήσεις ενός νέου χομπίστα

Καταρχήν Καλησπέρα,



Είμαι και εγώ ένας αρχάριος φίλος των ενυδρείων που αποφάσισε

να κάνει ένα παλαιό όνειρο πραγματικότητα.

Έχω αγοράσει ένα ενυδρείο 65 λίτρων (ήθελα μεγαλύτερο αλλά δεν χωράει μεγαλύτερο στο σπίτι) το οποίο αρχικά "έστρωσα"

αυτόνομα με έτοιμους μικροοργανισμούς εμπορίου. Στη συνέχεια για να είμαι απόλυτα σίγουρος έπειτα από 2 εβδομάδες έβαλα μέσα στο ενυδρείο 2 κογκολεζάκια : 1 μαύρο και 1 χρυσό ( από αυτά με τις διπλές ουρές).

Παράλληλα έχω φυτέψει 1 φυτό για πίσω, και 2 για τη μέση τα οποία λίπανα με ταμπλέτα στη ρίζα και με υγρό σκεύασμα στα φύλλα. Ακόμα υπέκυψα στην αγορά ενός ναυαγίου.(ξέρω θα με μαλώσετε).

Έχω ρυθμίσει τη θερμοκρασία στους 26 βαθμούς Κελσίου πράγμα που σύμφωνα με τη βιβλιογραφία για χρυσόψαρα είναι λάθος καθώς είναι ψάρια κρύου νερού. Ωστόσο στο διάστημα που τα φιλοξενώ τα αγάπησα και ενώ αρχικά τα αγόρασα για δεύτερο στρώσιμο, δεν θέλω να τα αποχωριστώ τώρα που λογικά ήρθε η ώρα να βάλω τα κανονικά μου ψάρια.(όποια και να είναι αυτά) Έχω διαβάσει σε site για χρυσόψαρα ότι το καθένα θέλει 10 λίτρα νερού ενώ είδα και για νούμερα που έφθαναν τα 20-30 λίτρα ανά ψάρι. Με δεδομένο αυτό προφανώς δεν θα μπορέσω να βάλω πολλά πράγματα μέσα.

Θα ήθελα να τονίσω ότι δεν έχω τι να κάνω με τα κογκολεζάκια άμα είναι αναγκαίο να τα αποχωριστώ.

Θα ήθελα ακόμη λίγη βοήθεια στο τι παραπάνω πρέπει να βάλω στο ενυδρείο πέρα από τα φυτά που έχει. Σύντομα θα ήθελα να φυτέψω 1-2 ακόμα φυτά.

Με δεδομένο αυτό που θέλω μήπως είναι λάθος η χρήση της τροφοδοσίας αέρα για ανατάραξη από πορώδη πέτρα στο ενυδρείο;