Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Ασία > Bettas

Bettas Μονομάχοι, όλων των μορφών.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-02-07, 20:00
Το avatar του χρήστη sira
sira Ο χρήστης sira δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 15-02-2007
Περιοχή: θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή συμβουλές για δημιουργία ενυδρείου για μονομάχο

γεια σε όλους σας. είμαι καινούριο μέλος κ αυτό είναι το παρθενικό μου μήνυμα οπότε ελπίζω να με συγχωρέσετε για τυχόν λάθη! είμαι δευτεροετής φοιτητής στη θεσσαλονίκη, κ για το λόγο ότι είμαι από την κρήτη μου ήταν αδύνατο να πάρω όλα μου τα κατοικίδια (μόνο το μωρό μου στη φωτό), κ φυσικά κ τα ενυδρεία μου. αποφάσισα λοιπόν μετά από ενάμηση χρόνο φοιτητικής ζωής να φτιάξω ένα ενυδρείο με μονομάχο, ώστε να μπορώ να το αφήνω σε κάποιο φίλο όταν λείπω κάτω. το θέμα είναι, ότι παρόλλο που πάντα είχα μονομάχο, τον είχα στο κοινωνικό ενυδρείο, οπότε δεν έχω γνώσεις (αν κ το forum με βοήθησε πολύ) για τη διατήρηση του σε ξεχωριστό ενυδρείο, οπότε αν μπορούσατε να με βοηθήσετε θα το εκτιμούσα!!! διαθέτω ένα άδειο ενυδρείο 15 λίτρων κ ένα 20, αλλά κανένα από τα δύο δεν έχει ενσωματωμένη λάμπα. να τα χρησιμοποιήσω ή να πάρω νέο, κ αν ναι τι λάμπα να χρησιμοποιήσω? επίσης, υπάρχουν ειδικά φίτρα χαμηλής ροής για μονομάχους που να μην είναι απλού υαλοβάμβακα? όλες οι πληροφορείες που μπορείτε να μου δώσεται, είτε ειδικά είτε γενικά είναι ευπρόσδεκτες!

Υ.Γ. πως μπορώ να γίνω μέλος του συλλόγου, κ αν γνωρίζεται από που μπορώ να προμηθεύομαι το περιοδικό του συλλόγου στη θεσσαλονίκη?

ευχαριστώ προκαταβολικά!!!!!!!!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-02-07, 20:51
Το avatar του χρήστη georgetax
georgetax Ο χρήστης georgetax δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 21-10-2006
Περιοχή: ΣΕΡΡΕΣ( Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΑΚΑΝΕ )
Μηνύματα: 599