Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 13-04-21, 10:01
Το avatar του χρήστη Παναγιώτης Αχιλ
Παναγιώτης Αχιλ Ο χρήστης Παναγιώτης Αχιλ δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 20-10-2018
Περιοχή: Β. Αιγαίο
Μηνύματα: 8
Προεπιλογή Βοήθεια για αγορές

Χαιρετώ την παρέα που ορισμένους τόσο που τους έχω διαβάσει νιώθω ότι ήδη τους ξέρω,

Θα ξεκινήσω ζητώντας σας συγγνώμη για την ταλαιπωρία που θέλω να σας βάλω.

Δεν είχα ποτέ και είμαι εντελώς αρχάριος στο χόμπι του ενυδρείου στην πράξη, αλλά πήρα επιτέλους την απόφαση να ξεκινήσω. Βρίσκομαι σε μέρος όπου δεν έχει εξειδικευμένα καταστήματα για να απευθυνθώ, παρά μόνο γενικά petshop. ¶ν και η άποψή μου είναι ότι εσείς είστε πολύ πιο ειδικοί.

Θα ήθελα εάν κάποιος έχει το χρόνο να με πάρει απ' το χέρι και να μου κάνει μία λίστα, με όλο τον εξοπλισμό που θα χρειαστώ από το μηδέν, σύμφωνα με αυτό που θα σας περιγράψω στο περίπου ότι θέλω.

Το ιδανικό στο κεφάλι μου είναι ένα 175-200 L φυτεμένο ενυδρείο γλυκού νερού. Καθότι αρχάριος η λογική πρόταση θα ήταν να πάω σε κάτι έτοιμο με εξοπλισμό. Ωστόσο θα ήθελα να πάω σε ενυδρείο με εξωτερικά φίλτρα και τον ιδανικό φωτισμό για αυτά που θα έχει μέσα. Και εδώ είναι που ζητάω την βοήθειά σας, γιατί όσο και να διαβάζω με 0 εμπειρία δεν γίνεται, χάνομαι στις επιλογές. Οπότε θα ήθελα να μου προτείνετε από γυάλα μέχρι έπιπλο, φίλτρα, υλικά φίλτρων (βιολογικά; ), φωτισμό, θερμοστάτη, θερμόμετρο, (εάν χρειάζεται) κυκλοφορητή κυματισμού, φυτά, τι υποστρώματα χρειάζονται, φροντίδα του νερού (τεστ, κ.λπ., για το νερό θα σας πω παρακάτω), και ό,τι άλλο δεν έχω ιδέα ότι χρειάζεται ή είναι μικροπράγματα που βοηθάνε στην καθΆ ημέρα πράξη. Επίσης με προβληματίζει και η υψηλή θερμοκρασία στην Ελλάδα τα καλοκαίρια.