Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Νότιος Αμερική > Δίσκοι

Δίσκοι Κατά πολλούς οι βασιλιάδες του ενυδρείου.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-02-06, 12:11
cutter Ο χρήστης cutter δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 08-02-2006
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 37
Προεπιλογή Χρώμα των Δίσκων?

Καλημέρα σε όλους. Είμαι τελείως αρχάριος στο θέμα των δίσκων, βασικά δεν ξέρω καν αν θα βάλω λόγω του δικού μου setup με πολύ φως και επειδή θέλω να βάλω πολλά φυτά μέσα, αλλά αν μπορείτε λύστε μου μια απορία. Ήμουν σε ένα pet shop και κοίταζα τους μικρούς δίσκους που είχε και ήταν όλοι άχρωμοι, σαν γκρι με σκούρες ρίγες. Δίπλα είχε ένα ζευγάρι ενήλικες με πανέμορφο πορτοκαλο-κόκκινο χρώμα. Το χρώμα βγαίνει στους δίσκους όταν μεγαλώσουν ή απλά οι μικροί δίσκοι ήταν στρεσαρισμένοι και σε κακή κατάσταση οπότε απλά δεν θα πρέπει να αγοραστούν?
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-02-06, 12:58
Theokyr Ο χρήστης Theokyr δεν είναι συνδεδεμένος
Member
 
Εγγραφή: 21-07-2005
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 307
Προεπιλογή

Προσωπική μου άποψη είναι ότι όλη αυτή η ιστορία ότι οι δίσκοι στρεσσάρονται με το πολύ φως είναι σχετικά υπερβολική. Αναλογία 0.5 w/lt και παραπάνω είναι απολύτως ανεκτή. Από την άλλη, καλό είναι να τους προσφέρεις σημεία με κρυψώνες και σκιά.

Τώρα στο θέμα: Το χρώμα των δίσκων εξαρτάται από την ποικιλία, την ηλικία και την υγεία του ψαριού. Ένας άγριος καφέ δίσκος δεν θα είναι μπλε ακόμα και ενήλικος. Ένας ενήλικος τυρκουάζ αν φαίνεται καφέ τότε κάτι δεν πάει καλά (κάτι που δυστυχώς συμβαίνει σε ένα δικό μου). Επίσης, μπορεί κάποιο ψάρι να έχει πχ κόκκινες βούλες όταν είναι μικρό και όσο μεγαλώνει να εξαφανίζονται.

Αν σκέφτεσαι να αγοράσεις δίσκους, θα πρότεινα να ακολουθήσεις τα εξής βήματα:
1) Να ενημερωθείς σφαιρικά για τα ψάρια και τις συνήθειές τους.