Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 19-10-12, 04:05   #1
3 guppies
 
Το avatar του χρήστη Sania.Man
Sania.Man
Junior Member
Εγγραφή: 19-10-2012
Περιοχή: Patra
Μηνύματα: 4

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Sania.Man Ο χρήστης Sania.Man δεν είναι συνδεδεμένος 19-10-12, 04:05
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα. Είμαι η Σάνια. Σήμερα πήρα 3 ψαράκια guppies. Είμαι τελείως άσχετη με το θέμα αλλά πολύ θα ήθελα να μάθω πράγματα ώστε να μην ταλαιπωρηθούν τα ψαράκια και να ζήσουν όσο περισσότερο μπορούν. Το ενυδρείο είναι 20λτ. Ο κύριος στο πετ σοπ μου είπε νερό να αλλάζω το μισό κάθε 15 μέρες, μου έδωσε και μία τροφή Tropical Guppy και μου είπε να τους δίνω 1 φορά την ημέρα. Επίσης μου έδωσε ένα χάπι να το βάλω μέσα στο φίλτρο που πήρα(δεν έχω ιδέα για το τι είναι) και ένα μπλε υγρο να βάζω σε κάθε αλλαγή που λέγετε AquaSafe. Τι άλλο πρέπει να προσέξω;
Ευχαριστω!
Εμφανίσεις: 5258
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-10-12, 06:48
Malawi Lover Ο χρήστης Malawi Lover δεν είναι συνδεδεμένος
Banned
 
Εγγραφή: 03-09-2012
Περιοχή: Κοζάνη-Γρεβενά
Μηνύματα: 565
Send a message via Skype™ to Malawi Lover
Προεπιλογή

Λοιπον:

1)20 λιτρα δεν κανουν για αυτα τα ψαρια! Ειναι πολυ λιγα! Τα γκαπυ θαλουν 60+ λιτρα
2)Το ενυδρειο ειναι στρωμενο? Το φιλτρο?
3)Τι φίλτρο πήρες??
4)Θερμοστάτη έχεις?
5)Αντι να βαλεις γκαπυ εγω θα σου προτεινα να το κανεις "γαριδαδικο" (δηλαδη να βαλεις γαριδες [red cherry για παραδειγμα]), αλλα για να γινει αυτο πρεπει να περιμενεις αρκετο καιρο για να στρωσει ο βηθος, το νερο κ το φιλτρο!
6)Το aqua-safe ειναι βελτωτικο νερου (αντιχλωριο) και το βαζεις σε καθε αλλαγη νερου!
7) Αλλαγες νερου, καλο θα ηταν να κανεις 30% καθε 7 ημερες!