Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 14-02-15, 02:34   #1
Προβληματισμοί σε σχέση με τους παράγοντες συμβίωσης ψαριών
 
Το avatar του χρήστη BaCh
BaCh
Member
Εγγραφή: 28-11-2014
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 117

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
BaCh Ο χρήστης BaCh δεν είναι συνδεδεμένος 14-02-15, 02:34
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα.
Να ξεκαθαρίσω πως είμαι αρχάριος. Έχω μια μικρή εμπειρία λίγων μηνών.

Πολλοί κυρίως παλιοί ακουαρίστες βγάζουν σπυράκια όταν ακούνε ότι συνδυάζω Guppy με Neon και Emperor Tetra.
Αρχικά θεωρούσα πως ο μόνος παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπ' όψη για την συμβίωση 2 ειδών, είναι η επιθετικότητα του ενός προς το άλλο όπως και η θερμοκρασία του νερού. Πολλοί ακουαρίστες όμως ισχυρίζονται πως πρέπει να λαμβάνεται υπ όψιν και η σκληρότητα του νερού. Έτσι μου γεννιόνται τα παρακάτω ερωτήματα:

1) Ποιος ο λόγος να λάβεις υπ' όψιν σου τον παράγοντα της σκληρότητας του νερού εάν σκοπεύεις να χρησιμοποιήσεις σε κάθε περίπτωση νερό βρύσης (με αντιχλωριακό εννοείται).

2) Ως "ιδανικές συνθήκες" για την επιβίωση κάποιων ειδών, ορίζονται οι παράμετροι του νερού σε μέρη όπου ζουν ελεύθερα. Είναι όμως αυτό σωστό;
Δεκτό όταν πρόκειται για ψάρια που γεννήθηκαν στο φυσικό τους περιβάλλον. Όμως για ψάρια που για γενεές ολόκληρες αναπαράγονται σε νερό βρύσης θεωρώ πως είναι κομματάκι δύσκολο να ισχύει. Λαμβάνοντας υπ' όψιν τη Θεωρία της Εξέλιξης, συμπεραίνουμε ότι κάτω από αυτές τις συνθήκες, οι σημερινές γενναίες ψαριών κληρονόμησαν τα χαρακτηριστικά εκείνα που τους επιτρέπουν να ζουν και να αναπαράγονται κάτω από τις νέες αυτές συνθήκες.

3) Πολλές φορές ακούω το επιχείρημα: Μα ρε φίλε, πως γίνεται να συνδυάσεις αυτά τα 2 είδη, εφ' όσον το ένα συναντάται στην Ευρώπη και το άλλο στην Αμερική.