Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 04-05-16, 15:24   #1
Απλούστερος τρόπος αλλαγής νερού;
 
Το avatar του χρήστη AGGELOSAR
AGGELOSAR
Member
Εγγραφή: 23-03-2016
Περιοχή: Κηφισια
Μηνύματα: 166

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
AGGELOSAR Ο χρήστης AGGELOSAR δεν είναι συνδεδεμένος 04-05-16, 15:24
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλημέρα σε όλους.

Είμαι αρχάριος και μελετώ το στήσιμο του πρώτου μου ενυδρείου. Διάβασα τα σχετικά στους αρχάριους, για τη συντήρηση των ενυδρείων, για την ανάγκη αλλαγών νερού, της τάξεως του 30% εβδομαδιαίως.
Αναρωτιέμαι, αν φτιάξω ένα ενυδρείο 350 με 400 λίτρα που σχεδιάζω, με ''εύκολα'', ζωοτόκα ψάρια, είναι ανάγκη η χρήση, δοχείων της τάξεως των 120 λίτρων με θερμαντήρες, αντλίες , σιφώνια, αντιχλώρια κ.τ.λ, ή είναι πολύ απλούστερο να τραβηχθεί μία παροχή νερού, στην οποία θα παρεμβάλουμε ένα φίλτρο ενεργού άνθρακα, που θα αφαιρεί το χλώριο και θα έχει ημερήσια παροχή αντίστοιχη με το 1/7 του 30% του όγκου του νερού του ενυδρείου;
Η ρύθμιση της παροχής μπορεί να γίνει με βανάκι ή μπεκ αυτομάτου ποτίσματος, ενώ το πλεονάζον νερό, μπορεί να φεύγει από μία υπερχείληση, που θα καθορίζει και την ανώτατη στάθμη νερού. Αυτή, θα αποχετεύει το πλεονάζον νερό στην αποχέτευση ή το κήπο!
Η παραπάνω λύση μου φαίνεται απλή. Καταργεί πληθώρα συσκευών και ακαταστασία!