Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Ασία > Bettas

Bettas Μονομάχοι, όλων των μορφών.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-11-06, 02:52
harilaos Ο χρήστης harilaos δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 09-11-2006
Περιοχή: -
Μηνύματα: 778
Προεπιλογή Συμβατότητα ψαριών

Καλησπέρα!

Επειδή είμαι αρχάριος στα ενυδρεία και προς το παρών ασχολούμαι με την επιλογή των ψαριών θα ήθελα να ξέρω πως θα μπορούσα να κρατήσω κάποιο ζεύγος μονομάχων σε κοινωνικό ενυδρείο και αν αυτό ειναι δυνατό.

Με τι ψάρια θα μπορούσε να συμβιώσει σε κοινωνικό ενυδρείο;

Θα ήταν δυνατό να τους κρατήσω μέ tetra neon σε κοπάδι που είναι σμήνος που μου αρέσει ιδιαίτερα;

Με συγχωρείτε αν αυτό που ρωτάω είναι "απαγορευμένο", απλά είμαι αρχάριος και "ψάχνομαι".

Ευχαριστώ
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 15-11-06, 08:56
Το avatar του χρήστη Zorba_The_Freak
Zorba_The_Freak Ο χρήστης Zorba_The_Freak δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 10-07-2006
Περιοχή: ΧΑΪΔΑΡΙ - ΑΘΗΝΑ
Μηνύματα: 705
Προεπιλογή

Καταρχήν το "ζεύγος" ξεχασετο. Δεν μπορουν να μπουν 2 μονομαχοι μαζί, είτε αρσενικοι είτε θυληκοι.

Τώρα για συμβίωση, τα πράγματα είναι εξίσου δύσκολα. Στους μονομάχους δεν πολυ αρέσει η παρέα και επίσης πολλά από τα "κοινωνικά" είδη αρέσκονται να τσιμπάνε την ουρά των μονομάχων.

Γνώμη μου είναι να μην βάλεις μονομάχο σε κοινωνικό αλλά μόνο του σε ένα μικρό ενυδρείο 15-20 λιτρα το πολύ με κανένα κορυντόρας.
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 15-11-06, 12:29
Το avatar του χρήστη Maverick
Maverick Ο χρήστης Maverick δεν είναι συνδεδεμένος
Shaman
 
Εγγραφή: 28-11-2004
Περιοχή: Αθήνα
Μηνύματα: 2.186
Προεπιλογή