Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Διατροφή

Διατροφή Ζωντανές τροφές, κατεψυγμένες, συνταγές

Κλειστό Θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 02-02-13, 00:39
Το avatar του χρήστη ChocolatePuma
ChocolatePuma Ο χρήστης ChocolatePuma δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 25-04-2012
Περιοχή: Μαρκόπουλο Αττικής
Μηνύματα: 4.653
Προεπιλογή ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΜΕ ΖΩΝΤΑΝΑ!

Καλησπέρα
Ποτέ δεν συμπαθούσα το youtube...και πριν λίγο βρήκα μερικούς ακόμη λόγους...για την αντιπάθεια!
Χωρίς φυσικά να μου φταίνει το youtube για όσα είδα

MOD EDIT: Τέτοιου είδους υλικό απαγορεύεται, οπότε και σβήνονται οι σύνδεσμοι.


....ο κατάλογος των βιντεο, δεν έχει τέλος! Και είναι, το λιγότερο που μπορώ να πω..σοκαριστικά!

Το μέγα ερώτημα που μπαίνει, καθότι είμαι άσχετος και δεν γνωρίζω τι τρώει το κάθε είδος, είναι δυνατόν αυτό να ονομάζεται χομπι?

Τα έχουμε βάλει με τους πετσοπαδες...και τελικά υπάρχουν και χειρότερα!!!
Αν το θεμα που άνοιξα ενοχλεί και αν προκαλέσει έντονες διαφωνίες στο φόρουμ, απλά διάγραψτε το

Το ερώτημα όμως θα παραμένει...
__________________
Σύμφωνα με τελευταία μελέτη του Εθνικού Θαλάσσιου Ενυδρείου της Βρετανίας και των πανεπιστημίων του Πλίμουθ και του Έξετερ, η παρατήρηση των ψαριών την ώρα που κολυμπούν «ρίχνει» την αρτηριακή πίεση και τους καρδιακούς παλμούς, μειώνοντας το στρες και οδηγώντας σε κατάσταση ηρεμίας.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη exelix : 02-02-13 στις 01:48
  #2  
Παλιά 02-02-13, 00:46
Το avatar του χρήστη nikolakis94
nikolakis94 Ο χρήστης nikolakis94 δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 07-04-2012
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μηνύματα: 1.041
Προεπιλογή

Οντως ειναι αηδια αυτα τα βιντεο αλλα δυστυχως δεν μπορουμε να κανουμε κατι.
  #3  
Παλιά 02-02-13, 00:48
Το avatar του χρήστη ChocolatePuma
ChocolatePuma Ο χρήστης ChocolatePuma δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member