Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 26-04-10, 01:28   #1
Απορίες για Νέο Ενυδρείο-Αγορά σωστού εξοπλισμού
 
Το avatar του χρήστη endymion
endymion
Member
Εγγραφή: 10-03-2010
Περιοχή: Περιστέρι
Μηνύματα: 135

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
endymion Ο χρήστης endymion δεν είναι συνδεδεμένος 26-04-10, 01:28
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλημέρα σε όλους τους φίλους χρήστες!

Ξεκινώντας θα ήθελα να σας συγχαρώ για την καταπληκτική δουλειά που κάνετε σε αυτό το forum. Είμαι αρχάριος στο χόμπι και θέλω πολύ να ξεκινησω. Διάβασα τα εκτενή αφιερωματα για τους διάφορους παράγοντες που πρέπει να προσέξει ο νέος στον χώρο. Επισκέφτηκα και δυο pet shop, ένα γειτονικό και ένα μεγάλης αλυσίδας. Επειδή ημουν ενημερωμένος από το forum ήξερα περίπου τΑι να προσέξω. Το γειτονικό ήταν κατα τη γνώμη μου παρακμιακό και ο πωλητής τα παρουσίαζε κάπως περίργα. Το μεγάλο από την άλλη ήταν διαφορετικό.

Και εδώ αρχίζουν οι ερωτήσεις.

Αφού μιλήσαμε του ζήτησα να μου κανει μια λίστα και το κόστος από το τι θα χρειαστώ. Ονομαστικά τον εξοπλισμό τον γνωρίζω αλλά δεν έχω ιδέα από μάρκες και ποιότητα κι εκει είναι που χρειάζομαι τη βοήθειά σας.

Λοιπόν έχουμε
1 Ενυδρείο με βάση δεν θυμαμαι λίτρα πρέπει να ναι 100 και, έγραψα όμως τι έλεγε το καρτελάκι Αnubias A800c+ t5 vis 180 teak τιμή 238 Ε

2 Φίλτρο εξωτερικό Crystalprofi e700 jbl τιμή 110 Ε ( είναι καλό?)

Και έχουμε και τα υπόλοιπα

Αεραντλία 12 Ε που απότι είδα στο forum λέτε ότι δεν χρειάζεται

Θερμοστάτης στα 28 Ε

Αντιχλώριο/Βακτήρια 15 Ε

Χαλίκι 28 Ε

Λάστιχα/Πορώλιθος 5 Ε

Βιολογικό υλικό 17 Ε.

Σύνολο που μου έβγαλε 453 Ε.