Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Γλυκό Νερό - Γενικά > Αρχάριοι γλυκού νερού

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Παλιά 30-01-11, 18:18   #1
Αρχάριος - Φίλτρο / Αντλία αέρα
Sandbird
Junior Member
Εγγραφή: 30-01-2011
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 7

Εμφάνιση έκδοσης για εκτύπωση Αποστολή αυτής της σελίδας μέσω email
Sandbird Ο χρήστης Sandbird δεν είναι συνδεδεμένος 30-01-11, 18:18
Αξιολόγηση: (0 votes - average)

Καλησπέρα και από μένα. Πολύ χάρηκα που βρήκα το site σας παιδιά. Μεγάλη πηγή πληροφοριών.

Δεν είμαι ακριβώς αρχάριος..είχα ένα 100lt ενυδρείο πριν απο 7 χρόνια περίπου με αρκετά ψαράκια, κυρίως Platy και goupi μέσα. Ασχολήθηκα και με ζευγαρώματα και έβγαζα αρκετά ωραία ψαράκια. Μέχρι και καισαρική έχω κάνει σε Platy που πέθανε στη γένα πάνω lol. Απλά το ξέχασα το άθλημα και τώρα που αρχίζω πάλι έχω κανα δυο απορίες.
Τσίμπησα ενα 144 lt hand made ενυδρείο με πολύ καλο θερμοστάτη και ένα φίλτρο Rena Filstar iv4,ολα μαζί 50¤ .
Η ερώτηση μου είναι η εξής. Αυτό το rena "υποτίθεται" ότι περνάει και αέρα από μέσα του:

με το μικρό το σωληνάκι. (Δεν το έχω καταφέρει ακόμα...δεν ξέρω γιατί).
Αν το καταφέρω....θα φτάνει το οξυγόνο για τα ψάρια και τα φυτά ? (ιδίως το βράδυ) ή να πάρω και μια αντλία οξυγόνου ?

Αυτή η αντλία: http://www.petcumulus.gr/index.asp?p...oduct&pid=1029
για να καταλάβω...μπαίνει όλο το μαραφέτι μέσα στο νερό ? ή απλά κάθετε έξω και τραβάω ένα σωληνάκι μέσα στο ενυδρείο ? Επίσης κάνει θόρυβο ? Την έχει αγοράσει κανείς ? Αν μένει απ'έξω σκέφτομαι να την ενώσω με αυτό: http://cgi.ebay.com/Sea-Aquarium-Fis...item3f06daf018
Θα βγάζει ικανοποιητικό αριθμό από bubbles ή θα ζοριστεί επειδή είναι μεγάλη η πέτρα ?

Αυτά για την ώρα
Ευχαριστώ για το χρόνο σας, και συγνώμη για το μεγάλο θέμα.
Εμφανίσεις: 6859
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 30-01-11, 18:27
Το avatar του χρήστη Κλεόβουλος