Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Χρυσόψαρα > Χρυσόψαρα

Χρυσόψαρα Ποικιλίες, σωστή διατήρηση

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 18-11-09, 20:21
aldus Ο χρήστης aldus δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 12-11-2009
Περιοχή: Τρίκαλα
Μηνύματα: 7
Προεπιλογή Black moor ?

Καλησπέρα !

Είμαι αρχάριος με τα ψάρια και θα ήθελα μια επιβεβαίωση όσον αφορά το είδος ενός ψαριού (δείτε τα συνημμένα αρχεία, φωτογραφίες κακής ποιότητας - τραβηγμένες με κινητό και ελάχιστο φως, ελπίζω να είναι αρκετές).

Από αντίστοιχες φωτογραφίες στο διαδίκτυο νομίζω πως είναι black moor αλλά είπα να ρωτήσω και τους ειδικούς για τη γνώμη τους (σας ). Κονγκολέζο μου τον λένε όλοι αλλά θα ήθελα και το κανονικό του όνομα για να το ψάξω λίγο παραπάνω.

Ευχαριστώ για το χρόνο σας !
Συνημμένα Thumbnails
Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  1.jpg
Εμφανίσεις:  691
Μέγεθος:  70,7 KB   Πατήστε στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγένθυνση

Όνομα:  3.jpg
Εμφανίσεις:  774
Μέγεθος:  90,7 KB  
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 18-11-09, 20:29
maikl Ο χρήστης maikl δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 12-12-2006
Περιοχή: Βεροια
Μηνύματα: 3.464
Προεπιλογή

...μας εβγαλες τα ματια....
Οντως black moor ειναι....
__________________
«Το δις εξαμαρτειν ουκ ανδρος σοφου»
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-11-09, 20:43
Το avatar του χρήστη george
george Ο χρήστης george δεν είναι συνδεδεμένος
Γηραιοί του GAB
 
Εγγραφή: 14-12-2002
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μηνύματα: 4.692
Προεπιλογή

Σε τι ενυδρείο τον έχεις;
__________________




Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 18-11-09, 21:41
aldus Ο χρήστης aldus δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 12-11-2009
Περιοχή: Τρίκαλα
Μηνύματα: 7
Προεπιλογή

lmaikl ευχαριστώ για την επιβεβαίωση ! Και ωραίο το pun περί ματιών