Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου

Επιστροφή   Greek Aquarist's Boards - Φόρουμ συζητήσεων γιά το χόμπυ του Ενυδρείου > Λίμνες > Δεξαμενές (τεχνητές λίμνες)

Δεξαμενές (τεχνητές λίμνες) Βήμα προς βήμα εκτέλεση και παρουσίαση του τεχνητού μας υγροβιότοπου. Λίγα ή πολλά λίτρα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, το μόνο που μετράει είναι το αποτέλεσμα.

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-04-16, 20:36
Mike glym Ο χρήστης Mike glym δεν είναι συνδεδεμένος
Junior Member
 
Εγγραφή: 06-04-2016
Περιοχή: Χανια Κρήτης
Μηνύματα: 15
Προεπιλογή Αρχάριος ζητάει βοήθεια!

Καλησπέρα σε όλη την παρέα..Είμαι νέος στον θαυμαστό κόσμο των ενυδρειων-λιμνων και θα ήθελα την βοήθεια σας..Κατ αρχάς να σας ενημερώσω ότι είμαι παντελώς άσχετος οπότε θα ήθελα να με συγχωρησετε προκαταβολικά για τυχόν "ανόητες"ερωτήσεις..
Ξεκιναω λοιπόν. Τον τελευταίο καιρό μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω μια λιμνούλα στον κήπο.απλά όσο ψάχνω τόσο μπερδεύομαι.μετά από αρκετό ψάξιμο έχω κατάλήξει στο είδος της κατασκευής.σκέφτομαι για μια λιμνη διαστάσεων 3μ×1.85μ×0.85 στο περίπου για ψάρια κοη..εδώ ξεκινούν οι απορίες μου.
Να κάνω τσιμέντο κατασκευή η κάτι άλλο? Επίσης τι φίλτρα θα χρειαστώ και τι άλλα υλικά για να μπορεί να δουλεύει? Ευχαριστώ πολύ και ανυπομονώ για τις πληροφορίες σας!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-04-16, 23:39
redman Ο χρήστης redman δεν είναι συνδεδεμένος
Senior Member
 
Εγγραφή: 08-03-2014
Περιοχή: Αιγαλεω
Μηνύματα: 600
Προεπιλογή

καλησπερα και καλωσηρθες στην παρεα μας!
Δεν ξερω αν ειναι αναγκη να τσιμενταρεις, εχω δει πολλες λιμνες με ενα παχυ μαυρο πλαστικο καλυμμα, λογικα θα ειναι και πιο οικονομικο.
Σιγουρα θα σου πουν και πολυ πιο λεπτομερη σκηνικα οι αλλοι πιο εμπειροι συνχομπιστες.!
Και παλι καλη αρχη!

ΥΓ. σου ποσταρω μια σειρα βιντεο που ειδα εχτες, μιας και μαρεσουν οι κατασκευες! Σιγουρα θα παρεις πολλες ιδεες! https://www.youtube.com/channel/UCgd...VUMCinKmrSfFxA
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 07-04-16, 00:51